Hallo! Hier nog iemand uit '85 Ik ben eind mei gestopt met de pil en toen wel de normale bloeding gehad. Daarna pas in augustus ongi geworden en daarna helemaal niet meer! Lijkt mij ook leuk om gewoon gezellig te kletsen over dit soort dingen aangezien vriendinnen er nog niet helemaal mee bezig zijn! Heb net jullie verhalen gelezen en ben benieuwd hoe het verder gaat met iedereen...
Hey, Ik ben ook van 1985 en heb al een dochtertje van 2 jaar en 8 maanden... We zijn nu bezig voor een tweede.... Liefs Chaimaa
hey, ik zie opens dit topic maar volgens mij is er ook al een clubje hiervan onder het kopie zwangerworden clubs.....
Hee meiden! Gezellig iedereen! En wat een hoop 1985-ers! In mijn omgeving vraagt iedereen al of wij niet eens kinderen moeten krijgen. Vind het behoorlijk irritant worden! Komt ook omdat uit de vriendengroep van mijn vriend iedereen al kinderen heeft of zwanger is! Wil het heel graag maarja we moeten het wel de tijd geven!! En daarnaast merken ze het wel als ik zwanger ben, want je buik wordt vanzelf dikker !!!.... Hoef je toch niet elke keer te vragen! .... Aan de ene kant vind ik het ook best raar dat iedereen het vraagt. Voor hetzelfde geld ben je al ontzettend lang bezig met proberen en wil het maar niet lukken, is toch vervelend dan?!! Maargoed misschien moet ik me er maar niet zo druk over maken! Mijn NOD is altijd anders, heb ook echt geen idee wanneer mijn eisprong is! Voelen jullie dat wel aankomen dan? Ik hoop gewoon dat mijn NOD vanaf nu 9 maanden niet aanwezig is hihi!!! Ohja meiden! Ik wens jullie allemaal ontzettend veel succes!!! Spannend allemaal he!!! Kus Nien! xxx
Nou bij mij zitten ze allemaal op een tweede te wachten....Ik krijg de hele tijd de vraag...EN IS ER AL EEN TWEEDE OP KOMST? EN ZIJN JULLIE AL BEZIG?....zooooo irritant..... Ik antwoord altijd tijd terug met ZODRA IK MEER WEET DAN WETEN JULLIE HET OOK.... Maar goed....Hopelijk dat ik binnenkort goed nieuws kan mededelen...Ik moet volgende week zondag ongesteld worden.... Kus Chaimaa
Inderdaad niet normaal hoe vaak die vraag gesteld wordt. Wij zijn in april getouwd en sindsdien wordt er regelmatig gezegd: 'we hadden al wel verwacht dat je zwanger zou zijn'. Alsof dat zo makkelijk gaat. Geloof mij, ik had ook al heel graag zwanger willen zijn Daarom is het fijn om hier lekker met elkaar te kunnen kletsen.. Ik test met testen van het kruidvat ( ovutesten), maar ben er niet zo blij mee. Controle streep is erg licht waardoor ik niet goed weet of mijn test positief is. teststreep is namelijk al twee keer donker geweest.. maar niet twee dagen achter elkaar. Maar ach we testen en 'klussen' gewoon lekker door
Ik test met dipsticks van zwanger en kids En als ik twijfel over t streepje met de clear blue! Met welke test jij dan?
Meiden! Nog even een vraag. Elke keer wanneer ik een bericht heb geplaats en de reacties wil lezen gaat dit zeer moeizaam tot helemaal niet! Vet irritant! Ik zie in deze topic bv dat er meer reacties zijn, maar ik kan maar tot mijn laatste geplaatste bericht lezen maar verder kan ik niets zien! Ook als ik op nieuwe berichten klik krijg ik elke keer dit: Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht voordat je een nieuwe zoekopdracht uitvoert. Je moet 2 seconden wachten voordat je een nieuwe zoekopdracht mag uitvoeren. Terwijl er echt al lang al 30 seconden verstreken zijn! Weten jullie wat dit is???Wat doe ik verkeerd? Het kan niet aan mijn computer liggen want het is ook op mijn laptop! Weten jullie dit misschien? Kus Nien
Ik had dit eerst ook maar heb me nu geabbonneerd op dit topic... Weet niet of dat helpt? Nu zie ik gewoon als ik op de laatste pagina klik de laatste reactie die is gegeven...
Hey meiden, Heb vanmiddag foliumzuur van de DA gekocht, daar ga ik morgen mee beginnen! Zijn jullie allemaal al begonnen met slikken van foliumzuur?
Ik kom ook uit 1985, mooi bouwjaar he! We zijn al een tijdje bezig, maar hebben 2 maanden terug te horen gekregen dat de kans zeer klein is dat het op de spontane manier zal lukken. We zitten nu in de MMM en hopen over niet al te lange tijd met de 1e x ICSI te beginnen!
Doortje! Heel veel succes! Ik hoop dat het op deze manier wel snel lukt! Waarom lukt het niet op de "normale" manier dan? xxx
Eva Nina dankjewel! Het sperma van mijn vriend bevat veel te weinig zaadcellen om op de spontane manier zwanger te kunnen worden.
En ja hoor nog een 85er8) Ik ben 18 januari gestopt met de pil...altijd een regelmatig cyclus gehad van 28 dagen. Vorige maand alleen 9 dagen overtijd..... 2 keer getest maar negatief...toen 2 dagen heel licht ongi.(22 okt) Vanaf een week voor die 9 dagen al een dikke opgeblazen buik Hoe kan dat ??? dus ik gister naar de dokter, ging ie drukken op me buik en rond me navel was het irri later bleek dat vaak bij zwangerschappen voor te komen. Nou toen kon ik meteen in kamer er tegen over bloed laten prikken en bij de assistente me plasje afgeven. Begin volgende week de uitslag en als ik toch echt niet zwanger blijk te zijn...krijgen we een gepsrek om verdere plannen te bespreken. GEK wor ik er van
Jeetje debby, dat snap ik wel....echt vervelend om in de onzekerheid te zitten @nien, geen idee hoe dat kan! Ik kan alles gewoon lezen, ben ook niet zo'n geni op het gebied van computers dus ik kan je helaas niet helpen. @doortje, dat is geen leuk nieuws om te horen, kan ik me zo voorstellen. Veel succes in ieder geval! Iemand vroeg nog iets over foliumzuur, ik ben daar gelijk mee begonnen toen we voor de 1ste ronde gingen. Het duurt 2 maanden voordat foliumzuur in de juiste hoeveelheid aanwezig is in je lichaam namelijk..
Owja ik ben ook al begonnen met foliumzuur...maand of 4 nu En als je iedere zoekt in de balk krijg je idd die melding Ga naar index dan zwanger worden kom je meteen goed uit
Catharina, nee dat is niet leuk om te horen, maar gelukkig zijn er wel wat zwemmers gevonden en worden we goed geholpen. Debby, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is, zeker omdat je altijd zo'n regelmatige cyclus hebt en die nu ineens raar is gaan doen... Sommige meiden testen pas heel laat positief, dus wie weet... Hopelijk weet je volgende week meer en als je niet zwanger blijkt te zijn, ze je dan wel snel meer duidelijkheid kunnen geven over wat er aan de hand is.
Hey Doortje... Ja ik ben echt zo benieuwd..mijn lichaam zegt zwanger maar mijn hersenen zeggen van niet. We hopen zo dat ons wondertje binnenkort gaat beginnen. En idd een collega bij teste pas bij 12 weken zwanger dus jah....alles is nog mogelijk. Maar ik las dat jullie al een aantal testen achter de rug hebben. Was denk ik allemaal nog niet al te vervelend wel? Ik hou jullie op de hoogte
@ Doortje; wat zitten jullie in een spannend traject, heel veel succes! @Debby: Lijkt me een raar gevoel, alsof je lijf je een beetje voor de gek houdt.. is het wel of niet.. Nog even in spanning afwachten, ik duim met je mee!