Wie komt er uit 1985 en wil zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Eva Nina, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    396
    83
    Hallo,

ook ik ben uit 1985 :D en ik ben inmiddels 26 weken zwanger (hoop dat ik het goed zeg geheugen laat me af en toe in de steek 8))

vaak hoor je mensen van jeetje wat jong maar vind het zelf wel meevallen :) onze kleine knul heeft straks gewoon een oma van 46 en overgroot omdan van 68 :) heerlijk dus

2. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @baby2011: Gefeliciteerd met je zwangerschap, gaaf! En wat leuk dat die leeftijden niet ver uiteen liggen, op deze manier kan iedereen er optimaal van genieten :)!

Ik heb deze weken best last van het 'ontpillen'.. Maandag moet hopelijk mijn eerste spontande periode weer komen, dus hoop dat het snel weer op gang komt!

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik ben ook van bouwjaar 1985! ben na mn trouwen gestopt met de pil das nu bijna 4 maanden geleden. wel gelijk begonnen met foliumzuur enz want ja het kan zomaar gebueren en dan wil ik het wel al in mn lichaam hebben.

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Allereerst bedank voor de reacties.
    Ook wij zijn ons erg bewust van onze familie....ik heb nu al geen opa's of oma's meer. Me moeder is ookal bijna 60 en me schoonvader ook.

En als die nog lekker willen kunnen genieten van hun kleinkind vinden wij het nu een perfecte tijd om eraan te beginnen :)
    En "jong" moeder worden heb ik altijd geroepen en is toch geweldig mooi en fijn :D

hoop morgen echt de uitslagen te krijgen...ik hou jullie op de hoogte

Fijne zondag!!

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ik heb aan nog niemand verteld dat wij in januari gaan starten om proberen zwanger te worden, maar ik word gek van al die mensen die er na vragen.
    Dit is begonnen nadat wij getrouwd zijn in mei.
    Hebben jullie daar ook last van?
    En hoe reageren jullei dan?
    Bij sommige mensen vind ik het zo moeilijk.

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hallo

ook ik kom uit 85 :D

we zijn nu al een tijdje bezig maar hebben gehoord dat wij niet spontaan zwanger kunnen worden. dus hopen dat we in januari kunnen beginnen met icsi.

Ik word in januari 26, hoop eigelijk dat het volgend jaar raak zal zijn aangezien ik altijd jong moeder wilde worden.

Nou succes meiden! :D

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik wor ook in januari 26 hahaha
    Ik wou eigenlijk dit jaar nog een kindje krijgen maar dat is dus niet gelukt. Wij gaan ook begin volgend jaar beginnen met onderzoeken als ik begin volgende week toch niet zwanger blijk te zijn.

Nou ben ik echt weg hahaha moet werken zo

doeidoei

8. Engeltje1

Haha wat grappig.. en 18 januari gestopt met de pil... ben je dan toevallig jarig :p

Ow volgens mij ben je al weg ;) nou werkse!! en we kletsen later wel verder :)

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    nee dat dan weer niet :)

De 29-ste

10. Engeltje1

Ow haha denk je ben gestopt op je verjaardag :p
    ik ben de 19e jarig.. wat leuk!!

misschien word het wel een janauri 1985 topic ;)

wij hoopten ook dit jaar zwanger te worden, maar helaas.
    Op naar 2011 dan maar!! jullie ook veel succes

dat wij maar mooie testen volgend jaar krijgen :)

11. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    @engeltje en Debby: Ik hoop voor jullie dat jullie snel goed nieuws kunnen brengen, spannend hoor!

@deesjedees: ik herken je verhaal helemaal. Ik moet over een half uur naar een familie aangelegenheid en ik weet zeker dat er weer een paar over zullen beginnen! Ik vind het niet netjes als mensen dat vragen en dat zullen ze horen ook.. Voor hetzelfde geld ben je al lang bezig en wil het niet lukken. Dan is zo'n vraag extra pijnlijk!

Heb wel even een vraagje.. hoe rekenen jullie als je 's avonds ongesteld wordt? Rekenen jullie dat als de 1e dag, of de volgende dag pas?

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hallo dames,
    ook ik kom uit 1985.
    wij zijn nu 2,5 jaar bezig met zwanger worden voor een 1ste kindje en nu afgelopen woensdag voor het eerst naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek maar heb ook meteen een inwendige echo gehad.
    moest bloed laten prikken en vriend moet 2 maal zaad inleveren en dan rond half december krijgen we de uitslagen.

ook wij krijgen regelmatig de vragen wanneer we kinderen krijgen, in het begin zei ik altijd ben nog jong heb nog alle tijd van de wereld maarja heb het nu omgezet naar ik zie het allemaal wel nu nog niet :D alleen het word wel streeds moeilijker om er aardig op te blijven reageren.

groetjes

13. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Ik sluit me graag bij jullie aan, want....ben ook van 1985!!!
    In augustus met de pil gestopt, verwachte NOD is 4 december! We zitten nu in ronde #3 en begin nu toch wel een beetje bang te worden dat het weleens langer zou kunnen duren! Maar goed heb dan ook zo'n 8-9 jaar de pil geslikt, wel een paar keer er tussen door mee gestopt voor een maandje of 2. Snap dat mijn lichaam tijd nodig heeft, maar ik heb geen geduld!

14. Engeltje1

@ JBG, dank je wel, 3n ik reken indd dezelfde dag als 1e dag.
    dus als ik het vandaag zou worden, zou het vandaag dag 1 zijn.

@ ikkuh1985 ja het is moeilijk.. Het kan pijnlijk zijn als mensen ernaar gaan vragen. Bij ons kan het niet spontaan en laatst hadden we een stel op visite (meer eigelijk pokeravond voor de mannen, maar zn vriendin kwam ook mee met de kleine van 8 maanden) en hun weten niet dat we bezig zijn, de kleine bleef huilen en jengelen en die jongen zei opeens tegen ons "nou begin er voorlopig maar niet aan hoor"

ik wilde boos worden want ik heb er alles voor over, ook voor een huilende en jengelende baby :D Maar ik ben er eigelijk niet op ingegaan.

spannend hoor de uitslagen, het slopende is alleen dat je altijd zo lang moet wachten he :(

@ Aljaa, het kan alle kanten opgaan, je ben net gestopt met de pil, ik kan wel zeggen geen zorgen maken, maar dat willen mamas to be niet horen ;)

ik begon me zorgen te maken met 6 maanden en met 7 maanden hebben we een zaadtest laten doen.. mede ook omdat ik hoorde dat dit in de familie zit van mn man.. helaas was de test niet goed. vandaar nu bij gyn.

iig geval succes en geduld is een schone zaak (zeg ik nu ook steeds tegen mezelf :))

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    engeltje--> ja dat is erg naar om te horen dan he want wat je zegt je hebt er echt alles voor over, en dan zo iemand die er 1 heeft die dat dan zegt omdat ie huilt nou vind dat helemaal erg wat wil je nou met een kindje van 8 maanden.

het wachten... dat word wat hoor heb er nu al geen geduld voor om te wachten wil alles altijd heel snel weten, maarja we zijn net pas begonnen en anderen (zoals jij misschien) zijn al veel langer bezig en dan alsmaar wachten en dat de dagen voorbij gaan kan me echt voorstellen dat het heel vervelend is dan dat wachten.
    wel vervelend dat het niet spontaan kan gebeuren, ik hoop echt voor je dat het snel mag gebeuren, hoe lang zijn jullie al bezig?

16. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    396
    83

dankje wel :D

had me inderdaad vergist haha ben nu 27 weekjes :) stom stom stom haha maar ja hij komt tezijnde tijd vanzelf hoever ik nu ook ben

weet dat ik 11 feb ben uitgerekend dus rond die tijd zal de uk er wel zijn :D

17. kima

kima Bekend lid

15 nov 2010
    537
    32
    28
    zeeland
    Hoi allemaal,

Ik ben niet van 1985 maar van 1986 dus lees graag mee! ;)

Wij zijn 3 Okt j.l. gestopt met de pil.
    8 Okt heb ik een bloeding gehad van 1 dag..

Tot nu toe verder nog niets gebeurt.
    Afgelopen Vrijdag 12 Nov. een test gedaan en die is negatief.

Ik weet nu niet wanneer ik me ong dag kan verwachten.... want ik weet ook niet toen ik begon met de pil of mijn cyclus regelmatig was...

Ik heb de pil 10 jaar gebruikt.

Dus het is allemaal spannend en nieuw voor ons.

Ik heb geen fam. / vrienden die ook met kinderen bezig zijn dus ben blij dat ik hier me "ei" kwijt kan.

Groetjes... Kima

18. Engeltje1

@ Ikkuh1985, Wij zijn nu een jaartje bezig. Ik ben gestopt rond october 2009.. heb het niet echt bijgehouden omdat ik zoiets had van: misschien een maand of 3 en dan is het wel raak.. stom he.. maar helaas bleef het uit.

Nu 2 zaadtesten gehad, en de 1e waren er te weinig zwemmers en de 2e test waren er 0 :(

Ik zie dat je in maart 2008 al gestopt ben met de pil..maar net pas begonnen ?? of bedoel je begonnen met het ziekehuis?

@ baby2011, ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd.. van harte met je zwangerschap! nog effies he :)

@ Kima, net gestopt met de pil, spannend hoor, gewoon nu een lijstje bij houden van je cyclus :) veel succes!

19. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    396
    83

20. Engeltje1

haha leuk is dat joh! ik was het weekend bij me zus.. die moet nu nog een week of 3, word ook een jongetje, en schoppen wattie deed en hij had de hik.. zo leuk!! zie je steeds die buik heen en weer gaan haha. ow ik ken niet wachten!!!!! :D

Deel Deze Pagina