weet neit of alles goed is maar dat op de inwendige echo zag er goed uit. moet nu alleen nog de uitslagen van bloedprikken krijgen en de uitslag van het zaad van mijn vriend maarja dat is wachten tot 3 januari. het is echt koud jah!!! en ik heb het altijd al zo koud vind het opzic wel leuk de winter maarja het is wel echt koud. je hebt groot gelijk dat je je rijbewijs heb en met de auto gaat haha gelukkig heb ik ook me rijbewijs maarja ga zowiezo wel met de auto fietsen is een beetje erg ver. maarja dit word denk ik voor schaatsliefhebbers wel genoeg schaatsen dit jaar!!!
Duurt lang he dat wachten Ik denk het ook ja, nou ik vind het helemaal niks die sneeuw. Ik heb vandaag even een flinke baaldag, voel de tranen tegen me ogen aan drukken maar hou me in, aangezien ik op me werk zit. Ik weet niet wat het is, ik hoor en zie overal om me heen baby's, zwangere meiden, maar vooral meiden die zo lopen te klagen over pijntje hier pijntje daar, ik doe een moord voor een zwangerschaps pijntje zei afgelopen weekend nog tegen me zus dat ik me er een beetje bij neer heb gelegd dat ik gewoon moet wachten en hopen op iets goeds in januari. Maar ik zit er nu gewoon weer ff doorheen Zou het liefst nu naar huis gaan en gewoon in bed willen liggen mensen die het niet verdienen (drugs / alcohol) zie ik zwanger worden, het is gewoon niet eerlijk
Hey meiden! Het is zeker koud zeg! En laat ik nou niet mijn rijbewijs hebben, maar op de fiets vind ik het wel meevallen hoor, ik trap me lekker warm! Op de brommer is een ander verhaal, maar die laat ik nu dan ook staan haha! Engel en Ikkuh, we moeten dus met zijn drietjes afwachten tot januari... Engeltje, ik herken je gevoel helemaal... Wat is het soms moeilijk he, als je zo graag iets wilt wat niet lukt, maar wel continu om je heen ziet! Ooit zal voor ons ook een tijd komen dat we dat mee mogen maken, daar moeten we echt in blijven geloven! Na afgelopen week had ik het even helemaal gehad met het 'kinderen krijgen', wil er gewoon even niet meer aan denken! Maar dat is moeilijk he, als je iets zo graag wilt... Hoe dubbel het ook is, ik vind het ergens ook wel fijn dat we, nadat mijn vriend geopereerd is, in maart of april pas weer kunnen starten. Het was toch wel heel erg veel in zeer korte tijd en het overspoelde ons af en toe gewoon. En voor nu gewoon even rust in de tent, het wordt straks nog zwaar genoeg. Nouja rust, ik ga er wel weer een extra dag bij werken dus dat valt te bezien haha! Omdat ik met mijn medicijnen gestopt was, werkte ik nog maar 2 dagen ipv de 3 die ik voorheen werkte. Ik ben gedeeltelijk afgkeurd en meer gaat niet, 3 dagen is voor mij zeg maar fulltime. Net nu ik weer begonnen ben met mijn medicijnen en er een beetje van baalde dat ik thuis nu eigenlijk te veel tijd had om na te denken, doet zich de mogelijkheid voor om er een dag bij te nemen! Wel onder de voorwaarde dat zolang ik me er goed bij voel en het gaat, maar voor nu neem ik het maar al te graag aan! Heerlijk een beetje afleiding! Dan gaat de tijd misschien ook wat sneller, want hoe fijn ik de rust nu even vindt, toch kan ik ook niet wachten tot we eindelijk weer verder mogen! Sterkte met wachten meiden, ik wacht met jullie mee!
engeltje--> ik hoop dat het weer iets beter gaat met je! heel naar zulke dagen he. doortje--> nou dat word dan in januari een spannende maand ik ben zo blij dat de dagen zo snel voorbij vliegen. bij mij komt op het werk nu de drukke dagen ons tegemoet (kappersvak) dus dat is wel lekker is het sneller nieuwjaar!! misschien wel ff lekker dat je wat minder dan bezig bent met een kindje krijgen?? snap natuurlijk ook wel dat je het liefst zo snel mogelijk verder kan en het heel snel raak is, maar misschien heb je er zelf ook even vrede mee na zo`n drukke tijd??
Hey meiden, Even terug van weg geweest.... De verwijsbrief heb ik nog steeds liggen...mijn vriend en ik hebben belosloten een aantal dingen uit te stellen tot januari....zoals het huis te koop zetten, een andere baan zoeken voor heb (dreigende WW) en de afspraak bij de gyn. Januari gaan we ons vol frisse moet in al die leuke avonturen storten maar voor nu....even het jaar rustig afsluiten. Ik hoop echt dat 2011 echt ons jaar word....zou niet mooier kunnen, miss een kindje op komst en onze gezins toekomst in een nieuw huis te beginnen. Ik blijf spieken om te kijken hoe het bij jullie gaat groetjes
Hey Doortje hoe is het meis, ik kan je zeggen dat een rijbewijs een echte aanrader is!! heb hem zelf op 09-11 gehaald en heb sinds 20-11 een auto. ken nie meer zonder joh dus jij heb ook van die dagen gehad, dat je het helemaal gehad had "kinderen krijgen" pff ik had dat ook indd ff. ben der nu ook wel weer overheen gelukkig. gister had ik een positieve ovu test, heb ook foto geplaats in een topic, gister zijn we er dus voor gegaan, en nu zit ik al een paar uur met steken in me linker zij. dat betekend toch dat je nu je eisprong hebt.. ik snap dat nooit zo he, ik doe straks als ik thuiskom nog maar een testje, alstie lichter is weet ik dat het gister goed is gegaan baad het niet schaad het niet, onze allerlaatste kans op een natuurlijke zwangerschap. *duimen* @ Ikkuh, zijn zeker naar, die koude donkere dagen het heeft er allemaal mee te maken. want van dit weer word je ook niet echt vrolijk. hoe staattie met jou? nog ff en dan is het 3 januari @ Debby, dan ga je met ons allemaal mee naar het mooie jaar 2011 dat moet dan toch wel goed komen met ons? we gaan met goeie moed naar januari dat is het bijnaaaaa!!!!!!
Ikkuh, ja het is zeker fijn om er even wat minder mee bezig te zijn. Het speelt natuurlijk wel in mijn achterhoofd, maar ik heb het nu ook druk met andere dingen en dat scheelt wel. Ik werk in het onderwijs en daar is het nu ook een drukke boel, de tijd gaat op het moment inderdaad erg snel! Ik zie wel op tegen de maanden tot maart, april. Dan is het op werk weer wat rustiger en hebben we even niets op de rit staan in het zh, maar ik hoop dat de tijd dan ook nog een beetje snel gaat! Engeltje, door mijn ziekte mocht ik tot vorig jaar mijn rijbewijs niet halen. Nu is de wet veranderd en mag het wel als ik mijn medicijnen slik, maar laat ik daar nou van de zomer mee gestopt zijn! Nu slik ik ze wel weer, maar het is een beetje zonde om hem nu te halen, dan weer te stoppen en bijna een jaar niet te mogen rijden... Dan moet ik weer opnieuw lessen nemen haha! Dus nu heb ik besloten dat we eerst dit traject ingaan en daarna probeer ik hem alsnog te halen. Ik weet niet beter dan dat ik op de brommer of fiets stap, dus dat scheelt. Mijn vriend rijdt wel auto, dus als we een kleintje mogen krijgen, dan kan die over het algemeen wel warm vervoerd worden hihi! Spannend hoor, ik duim heeel hard voor jullie! Het is je zo gegund! Gelukkig is het bijna januari, dan mogen jullie hopelijk snel beginnen met ICSI! En hopelijk volg ik in april! Ben wel benieuwd hoe jij het gaat ervaren, kan ik me er ook alvast op voorbereiden! Debby, even rust in de tent is soms ook wel fijn. Hopelijk brengt 2011 jullie veel goeds! 2011 wordt voor ons allemaal een spannend jaar meiden! Wel hier blijven schrijven hoor, kunnen we elkaar een beetje volgen en steunen! Vandaag kreeg ik van een meisje van de bso de vraag of ik al kinderen had... Nee zei ik, dat gaat niet bij iedereen zo gemakkelijk en vanzelf. Oh nou ja zei ze, dat komt nog wel als de tijd daar is! Pardon? Ben maar snel mijn klas ingelopen, ongelooflijk hoe mensen soms denken zeg!
Ben ik weer even... Heb zojuist een staflid van de afdeling gynaecologie op het LUMC gesproken. Het was een kort, duidelijk en goed gesprek! Ze was erg aardig en begreep meteen waarom het MCK toestemming wil. Morgen word ik door het secretariaat teruggebeld voor een afspraak. Ik krijg alle risico's en gevolgen van de behandeling ivm mijn ziekte nog eens uitgelegd en hoe het ongeveer zal gaan verlopen. Dan krijg ik, als het goed is, zwart op wit toestemming en is dat ook achter de rug! Was echt fijn dat zij het wel meteen begreep en ik niet weer voor gek verklaard werd. Ze vindt het ook een goed idee omdat ik, als ik zwanger mag raken, uiteindelijk toch bij hun onder controle zal komen en dan weet ik alvast waar ik terecht kom! Ik moet nog een week werken en heb dan lekker 2 weken vakantie! 12 januari wordt mijn vriend geopereerd en dan begint het lange wachten tot maart, april... Hopelijk gaat de tijd een beetje snel! Ga maar eens wat doen aan het huishouden!
ah doortje, die auto komt er wel voor jou! kan je lekker touren met je kleine Sommige hebben er de weet niet van, en kunnen dan (in onze ogen) zo bot reageren Wel positief nieuws van het UMC! fijn dat ze het begrijpen en dat er voor je gevoel toch vaart in komt. en je hebt een lekker vooruitzicht!! 2 weken vakantie, heerlijk zeg.. ga je nog wat leuks doen ? 12 januari word je manntje geopereerd op woensdag. (dit weet ik omdat ik een weekje later jarig ben) duurt zo'n operatie lang? moettie een nachtje blijven? ik heb geen idee hoe zoiets gaat dan is het indd weer wachten, jammer dat je niet iets zelf kan ondernemen he ik heb nog even een vraagje, De gyn heeft geen nieuwe afspraak met ons gemaakt, eigelijk alleen aangegeven dat er in januari een nieuwe zaadtest gedaan moet worden. dit omdat hij zei dat hij ook niet nog bij zijn agenda kon voor 2011 Omdat er ook (denk ik) wachtijden zijn, hij zei dat het beste is als we midden januari de zaadtest gaan doen, maar wanneer is het beste dat ik bel voor een nieuwe afspraak? nu al? want misschien als ik bel in januari als we de uitslagen hebben, dat ik misschien wel een maand moet wachten ivm wachtijden.. Ik zit te twijfelen of ik even contact op neem met het ziekehuis, maar dan denk ik, als de gyn het al niet wist, zouden ze (meiden achter de bali) dan wel een afspraak voor me inplannen.. ik weet het ff niet :x maar had me helemaal gevestigd op januari, en zat me gister ineens te bedenken dat het wel is februari of maart kan gaan worden
hier nog even een berichtje van mij... ik heb toch maar even het ziekehuis gebeld, en 4 januari moeten we opnieuw het zaad inleveren en 13 januari hebben we een 2e afspraak en krijgen we gelijk de uitslag! Ik hoop zo dat er nu wel zwemmender zaadjes te zien zijn want dan kunnen we gaan beginnen met de behandeling! ik ben opeens zo zenuwachtig! pff echt stom, moet er bijna van huilen maar ben blij dat het toch al bijna is!!
debbie25--> je moet doen wat jouw gevoel zegt!! als jij even wilt wachten met die verwijsbrief dan wacht je gewoon even pas opsturen als jullie eraan toe zijn.!! engeltje--> ik begrijp dat je zenuwachtig bent kan ik me echt voorstellen!! voor je het weet is het zo ver de dagen gaan zoooo hard. doortje--> je rijbewijs komt vanzelf wel op een dag!! en anders laat je je gewoon lekker touren haha. en wat een k*topmerking zeg van dat meisje op het bso zeg hoe durft ze!! begint nou al!! ik heb me rijbewijs nu 5 jaar ofzo en ik zeg eerlijk ik vind het heeeeeerlijk heb gewoon een lekker klein autootje maar we willen met de tijd een andere auto kopen een gezinsauto want in mijn auto nu past niet eens een kinderwagen in de kofferbak haha vind het best moeilijk wat voor auto we dan willen mijn vriend heeft totaal andere ideeen dan ik haha maarja zeuren ben ik goed in dan. hoe gaat het verder met iedereen hier???
Ben ik weer even! Debby, een rustmaand is ook wel eens fijn! Zeker met al die drukke decemberdagen... Neem er de tijd voor en stuur de brief pas op als jullie denken eraan toe te zijn! Engel, kan me voorstellen dat je 'm knijpt voor de uitslag van die zaadtest... Hopelijk is de uitslag een stuk beter dan de laatste keer! Daar duim ik voor! Die operatie is met een dagopname. Hij wordt 's ochtends opgenomen en mag aan het eind van de dag weer naar huis. Ik geloof dat de operatie met een uurtje klaar is, dus dat duurt niet zolang. Toevallig dat je een week later jarig bent! Ik heb zelf niet veel bijzonders te vertellen. Ben druk op werk, met al dat kerstgedoe... Morgen nog een gezellig kerstdiner met de kids en dan lekker vakantie, heerlijk! Ik ga niet weg want vriendlief moet gewoon werken, maar ik ga wel wat leuke dingen doen met vriendinnen en gewoon heerlijk genieten van het niets moeten en alles mogen!
ja ik hoop het ook Doortje. we zullen zien. nog 3 weekjes iig zijn er vandaag nog geen rode duiveltjes te bekennen. fijn dat je vriend weer naar huis mag en dus niet hoef te overnachten in het zh. hoe was je kerstdiner? ik hoef gelukkig deze week ook maar 4 dagen te werken en volgende week 3. gister lekker kerstinkopen gedaan. ziet er gezellig uit die pakjes onder de boom haha nou meiden, als ik jullie niet meer spreek.. fijne kerstdagen!!!! liefs xxx
hoi iedereen, alles goed hier? weer een tijdje geleden!! engeltje--> beetje de zenuwen in bedwang kunnen houden? ik weet nu precies wat je bedoeld haha. doortje--> lekker hoor vakantie.. ben je al aan het genieten ervan? hebben jullie leuke kerstdagen gehad?
Hi Ikkuh nou ik heb er niet meer echt aangedacht eigelijk.. komt door vorige week natuurlijk, dat ik 4 dagen overtijd was maar toch ineens ongie was geworden.. stress dagen dus. maar wij moeten aankomende dinsdag inleveren, jij krijgt maandag de uitslag zie ik!! pff spannend he ja heb je al de zenuwen?? hahaha, we gaan gewoon goed het jaar in!!!! kerstdagen waren wel erg gezellig, lekker zitten vreten natuurlijk ach die paar kilo kan ik nog hebben haha hoe heb jij het gehad? nog wat leuks doen met O&N ?
hey engeltje gelukkig dat die stress dagen goed gegaan waren verder. ja wij krijgen maandag de uitslag echt heel spannend, kan eigenlijk al niet meer wachten de dagen gingen zo hard maar nu... nu lijkt het wel een eeuw te duren. hoop zeker dat we goed het nieuwe jaar ingaan!! moeten jullie 1malig inleveren? of ook 2keer? kerstdagen hier waren heel gezellig, bij ons viel het eten gelukkig wel mee maar je eet zo verspreid die hele dag dat ik er nu nog naweeèn van heb haha. met o&n gaan we waarschijnlijk naar familie maar zitten nog heel erg in twijfel of familie of vrienden. gaan jullie nog wat leuks doen?
Hi Ikkie ja hoe dichterbij, hoe langer het duurt he!! pff praat me er niet van Dit is de 3e x dat wij gaan inleveren, ik hoop ook de laatste...... haha ja ik ken het... ben blij dat die dagen weer voorbij zijn Ik denk dat wij voor de verandering een x samen thuis blijven. Gewoon lekker met ze tweetjes, muziekje aan, lekker gezellig maken Ik hou niet van vuurwerk en drink nu geen alcohol, dus ik wil o&n een xtje lekker rustig vieren met onze 5 poezekindjes dan wel snel beslissen he, want tis morgen al jaar is echt snel voorbij gegaan! Laten we hopen op een mooi en vruchtbaar 2011 als ik je niet meer spreek alvast een fijne jaarwisseling! en ik hoop dat de rest van de meiden ook weer in 2011 komen kletsen liefs