Wie komt er uit 1985 en wil zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Eva Nina, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    je hebt groot gelijk o&n rustig aan te doen. is ook wel een keertje lekker.
    drink je zowiezo niet echt of vanwege het hele gebeuren met zwanger worden.
    ik drink zowiezo niet echt misschien 2 keer per jaar.

wij hebben besloten naar familie te gaan dus opzich ook wel lekker rustig aan.
    heb net me appelflappen gebakken dus hopen dat ze smaken haha.

nou ook van mijn kant af iedereen een hele fijne oud en nieuw...
    en alvast een GELUKKIG en GEZOND en VRUCHTBAAR 2011!!!!!
    en dat iedereen een lief klein wondertje mogen ontvangen van meneer ooievaar

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hoi meiden,

Oh het wordt een spannende week voor jullie zeg, mijn duimen draaien al!!! Ik kom binnenkort weer wat meer schrijven, heb het een beetje druk met alle verplichtingen hihi, wel gezellig overigens! :D

Een heel fijn 2011 toegewenst, vol liefde, geluk en gezondheid!

Dikke kus!

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ikkuh, hoe was de uitslag vandaag?
    Ik hoop dat je positief nieuws hebt ontvangen!

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

hi Doortje,

hoe is het?

ik ben ook wel benieuw Ikkuh... laat je iets weten?

vanmorgen hebben wij het beruchte potje weer ingeleverd, nu dus weer slopende dagen wachten

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ikkuh, ik las bij 'ziekenhuis' dat de uitslag van je vriend slecht was, wat ontzettend balen zeg... Hopelijk is de uitslag in april beter en anders ook op voor ICSI, niet ideaal, maar in ieder geval iets waar je dan wel je hoop op kunt vestigen. Onzekere maanden dus de komende tijd, sterkte!!! En als je je verhaal kwijt wilt, wij zijn er hier voor je!

Engeltje ik heb aan je gedacht! Ik hoop zo dat de uitslag nu goed is! Moet je nu tot de 13e wachten of krijg je wel eerder de uitslag van de zaadtest? Wat een spanning zeg, pfff... Ik duim voor jullie!!!
    Engeltje kom anders ook in het topic 'ziekenhuis' kletsen, daar is het wat drukker dan hier! Hij staat onder het forum 'vruchtbaarheidsbehandelingen'.

Hier gaat alles wel goed, ik moet vrijdag naar de gyn om kennis te maken en volgende week woensdag wordt mijn vriend geopereerd. 24 januari moeten we dan weer terug voor controle en dan is de 1e wachtmaand alweer om! Februari duurt nooit zolang met zijn 28 dagen en in maart gaan we alweer beginnen met onderzoeken zodat we in april kunnen beginnen. Het klinkt nog zo ver weg, maar voor je het weet zit je er! Dat houd ik mezelf maar voor in ieder geval hihi! ;)

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ahh lief Doortje! ik hoop het ook zo! dan kunnen we eindelijk gaan beginnen :D
    ik weet niet of ik eerder kan bellen maar ik wacht denk ik gewoon op volgende week als we bij de gyn zijn.

ja de tijd is snel gegaan he! voor ons allebij gaat er nu toch een beetje schot in komen. spannende tijden. alvast beterschap voor je vriend.. we spreken elkaar niet vaak maar vind het leuk om op de hoogte te blijven, ik duim nog steeds heel hard voor jullie :D

PS: ik heb wat geschreven in het topic wat je zei.. voor ikkuh, balen van haar uitslag he :( het is nooit leuk om te horen :(

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden!!
    bedankt !!
    engeltje ik zou zeker bij het ziekenhuis pagina komen daar word wat meer gesproken en is ook niet zo`n hele supergrote groep dus je hebt ook lekker overzicht.

Deel Deze Pagina