Voor mn beste vriendin(en tevens peettante van onze Luna) zoek ik iets als verjaardagscadeau. Ik wil met haar gezellig een dagje weg, zonder kids, zonder mannen. Lekker met de trein ergens heen ofzo... Maar geen beautydag. Heeft er iemand tips?!
Ballonvaart,en daarna lekker eten.. Dierentuin.. Dagje pretpark.. winkelen in parijs..<- is een idee Dag sauna? succes!
Beautydag was het eerste waar ik aan dacht, hi,hi. Een gift for 2 bon! http://www.giftfor2.nl/?gclid=CNv7uMGSn ... 3godbiLmlw En dan bv. borrel voor twee. Gezellig hoor... (als je daarvan houd )
Een dagje shoppen in Parijs of London! Heb ik mijn beste vriendin cadeau gedaan, gewoon met de trein naar Parijs gegaan, en daar de hele dag heerlijk geshopt/sideseeeing/heerlijk gegeten. De treinreis is niet zo heel erg gek duur... Ik en zei vonden het helemaal te gek, dus misschien een ideetje? Mijn tweede ingeving was een beautydag, maar dat wil je niet zag ik doen wij overigens wel regelmatig, gaan dan altijd naar de Zwaluwhoeve. Suc6!
nav berichtje van K3lly: ik was laatst met de trein naar Antwerpen en dat was helemaal niet duur! En daar kun je supergoed shoppen, bonbons eten, en naar de dierentuin!
op kadopagina.nl kun je leuke en orginele uitstapjes vinden. Ze hebben er vanalles. Kijk maar eens op de site!