Hoi Hoi,, Ik ben op zoek naar meiden rond mijn leeftijd, die zwanger willen worden van hun eerste kindje en gestopt zijn rond januari! Lekker kletsen over kwaaljtes, afwachten en hopelijk (snel) zwanger zijnN!
Hoihoi ik ben iets eerder gestopt, in november, maar wel 24 en bezig voor ons eerste kindje dus gezellig om hier mee te kletsen. En wanneer is jouw NOD? ik weet het nog niet, mn hele cylcus is nog niet goed, dus ik wacht maar weer gewoon af
Helaas zou dat 13feb zijn geweest (als ik standaard cyclus van de pil aanhield) maar ik ben vandaag ongi geworden,,,, helaas op naar de volgende maand!
Dankje, jij bent zwanger zie ik, gefeliciteerd! @Manddi1987 je weet nu in ieder geval een beetje je cyclus, je mag blij zijn dat je niet zolang heb hoeven wachten op je ongesteldheid de eerste ronde! We gaan er voor in 2010!
@cybi: Wat leuk om te zien dat je zwanger bent! heeft het lang geduurd? @Happygirl86: Ja dat wel, en hij is nog kort ook! Die van jou is erg lang zie ik,, pfff ik vind die van mij nu al zo lang hahaha... ik ben echt zo iemand die als ik iets wil het dan ook meteen wil! Maar ja helaas heb je dit hierbij niet zelf in de hand. En het is pas mijn eerste ongi na stoppen met de pil! Pff hoop dat er niet veel meer bij komen hoor! MAN! Ik weet meteen weer waarom ik al op mijn 13e aan de pil ben gegaan... MIJN RUG&BUIK!!! pfff,,, heb echt erge buik en rug pijn weer, dat onderdrukte de pil altijd mooi... Succes! Enne lijkt me gezellig om elkaar via deze toppic op de hoogte te houden hihi! Misschien komen er nog wel meer meiden bij, en anders maken we het samen gezellig hahaha!
@Happygirl86: Ik zie dat je 3 x in maart gependeld bent! Nou dan moet het toch bijna wel raak zijn dan?! Maaruhmzz word dat vast een spannede NOD. Geloof je er in? Ik heb mezelf ook laten pendelen, ik heb helaas nog niks terug. Sturen hun je dan een berichtje of moet je daar elke keer zelf kijken en plaatsen ze dat daar? Ik geloof er denk ik niet helemaal in, maar wanneer het nu wel uit zou komen zullen mijn gedachtens hierover zeker veranderen!!
Ik geloof het wel een beetje, ik kan zelf ook pendelen en mijn oma ook, maar voor jezelf werkt het nooit zo goed, omdat hij dan doet wat jij wil en niet wat het werkelijk is dus vandaar dat ik het wel aan anderen vraag. je krijgt vanzelf een prive bericht (email) terug met daarin het antwoord. ik hoop zeker dat het raak is in maart, maar ja afwachten maar. want ik weet toch niet wanneer ik vruchtbaar ben dus we doen maar wat haha
nou ik heb 1 pendel reactie gehad tot nu toe... deze zegt: juli 2010 zwanger van een meisje Nou heb ik in het forum van de zwangere onder ons een topic geopend: Pendelen,,,, klopte het bij jou? En echt waar je zou het eens moeten lezen! Overal klopte het wel! Dus misschien moet ik me er dan maar bij neer leggen dat ik pas in juli een wondertje in me buik heb.... stiekem blijf ik toch hopen op eerder hihi...(ach na 6maanden is nog niks te klagen natuurlijk, eindelijk moet ik me schamen)
haha ach ja, de eerste maand wilde ik het ook perse, en de 2e was ik er al minder mee bezig en nu spookt het niet meer door mn hoofd, ik heb nu echt zoiets van we zien het wel. En dat is denk ik wel beter, maar op moment dat je stopt met de pil, stop je niet voor niks dus ga je er volledig voor, en dan is het meteen een erge teleurstelling als het de eerste maand niet lukt, maar het wordt steeds makkelijker ik zou gewoon lekker je gang gaan en het lukt vanzelf wel een keer!
gezellig topic haha zijn niet veel mensen die zijn gestopt in januari, eerste kindje, tussen 20/25 jaar??? ik ben gestopt in november, maar wel eerste kindje en 24 jaar, dus misschien kunnen we zo verdergaan, dan sluiten zich meer mensen aan ?!
ja hihi wilde al de titel veranderen in rond januari want dat bedoelde ik eindelijk... mar volgens mij kan dat niet meer
Hey hoi Ik wil gezellig met jullie praten, wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje, en ik ben 20 jaar! Ben in november gestopt met de pil, en in januari zijn we er echt mee begonnen! Spannend allemaal
Hoi Ik ben 25 jaar en 4 februari mijn laatste pil geslikt. Ik wil eerst afwachten tot ik een "normale" cyclus heb, voordat we gaan beginnen met "klussen". Bovendien gaan we eind mei trouwen, dus stel dat het nu meteen de 1e ronde raak zou zijn, ben ik dan ruim 3 maanden zwanger en dan pas ik mijn jurk niet meer! Maar ik heb me wel alvast aangemeld op dit forum, om me een beetje te kunnen voorbereiden Als ik niet was gestopt met de pil, had ik afgelopen donderdag weer moeten beginnen. Ik voel me nu wel een beetje "vreemd"... hadden jullie dat ook? Groetjes
ja, bij mij blijft het indd ook een vreemd gevoel. maar dat is vast omdat je zelf weet wat er kan gebeuren...