Nieuwe telefoon & abonnement

Discussion in 'De lounge' started by Prinsesje23, Nov 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Over 2 maandjes mag ik weer een nieuwe mobiel uitzoeken :thumup: helemaal leuk. Nu heb ik een nokia 7373 en die bevalt mij NIET. Ik heb een abonnement van Orange maar Orange is Orange niet meer. Orange is nu samengegaan met Telfort en ik wil niet klakkeloos mijn abonnement verlengen met Telfort. Per maand zijn wij voor 2 personen 70 a 80 euro kwijt aan ons abonnement. Dat vind ik best veel geld, vooral omdat we vaak 'overhouden'. Dat mag je wel weer onbeperkt meenemen maar je moet wel dat bedrag per maand betalen en het komt niet op.

We hebben thuis géén vaste telefoon dus onze mobiels gebruiken we ook daarvoor.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een ander goedkoop abonnement. Op internet kom ik altijd van die geweldige site's tegen en zo zag ik laatst in de Flair een aanbieding: abonnement voor 24,50 p.m. maar 7,50 per maand betalen 2 jaar lang. Dat leek mij wel wat meer ik weet nooit of ik dat moet geloven.

Ook zou ik wel een WII bij een abonnement willen krijgen, zoveel leuke aanbiedingen zijn er maar wat is de juiste aanbieding en wat is te vertrouwen?

Het liefst bestel ik een telefoon op internet. Heeft iemand tips/ervaringen?

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

mijn ervaring is dat je altijd veelste duur uit bent als je een telefoon + accesoire erbij neemt.. je kan even op gsmweb.nl kijken.. die hebben vind ik altijd wel de beste deals..

3. Lala87

Lala87 Bekend lid

Jul 16, 2008
    628
    0
    0
    Afsuiten via internet heb ik geen ervaring mee..

ik wil je alleen maar ff zeggen, neem geen LG Secret! Ik had nog nooit LG gehad, en wil ook nooit meer LG. Ik heb het ding nu 4 maanden, mn batterij gaat 1,5 dag mee, en dan durf ik er nog niet eens mee te bellen, want dan is ie hartstikke leeg! Ook mn touchscreen lampjes, is er al 1 van gestopt.

4. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik heb een abonnement van hi al jaren, heb m met mijn nieuwe telefoon maar eens verlaagd, en betaal nu 32,50 incl 10 euro voor 1000 smsjes extra ja ik sms veel hahahaha

ik heb kwa telefoon een lg Vieuwty echt een super leuk ding ben er helemaal blij mee!

5. Prinsesje23

Over LG's hoor ik alleen maar slechte verhalen. Ik neem een Nokia of een Samsung. Heb al wel een geweldige Samsung gezien

6. Niet meer actief

Overigens is Orange gefuseerd met T-Mobile. Telfort is door KPN ingelijfd een paar jaar geleden ;)

Ik ben zelf fan van Sony Ericsson, nooit problemen mee gehad en zeker voor fotolenzen beter dan alle andere merken.

7. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

Nov 16, 2007
    401
    0
    0
    Hallo Prinsesje,
    Ik heb toevallig laatst een nieuw abonnement genomen via gsmtrack.nl,met WII plus sportspack en mariokart met wheel. Heb hele goede ervaringen met deze site.
    Groetjes,
    Sewgirl

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben even heel erg benieuwd waarom je niet tevreden bent over je 7373, ik heb hem ook en ben supertevreden. Doordat ik eigenlijk ook een nieuwe telefoon mag uitzoeken maar dat niet nodig vindt, heb ik mijn abonnement flink verlaagt qua kosten.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    oh sorry... hahaha ik heb de 7370, is wel zowat hetzelfde geloof ik.

10. Prinsesje23

Ik heb de Pink draaiphone van Nokia. Ik heb hem nu bijna 2 jaar en mijn batterij begint het echt te begeven. Ook valt hij al vanaf het begin steeds uit. Nooit mee teruggeweest, is ook mijn fout, maar hij gebevalt gewoon niet. Ook het draaisysteem is niks voor mij. Doe mij maar gewoon een klepphone of een telefoon zonder draaifunctie.

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben gewoon naar de vodafonezaak gegaan en heb daar een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. Dus me oude nummer is overgezet naar Vodafone. Kreeg ik ook een nieuwe tel.

Mijn abbo:

27,50
    300 belminuten
    1000 gratis sms.

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb vorige maand een abbo afgesloten bij vodafone (het abonnement is 32,50, maar ik krijg de gehele twee jaar korting dus betaal ik 28 euro per maand! )
    Ik heb er een gratis wii en wii fit bijgekregen en ze hebben hem binnen één werkdag geleverd!

Ik heb hem aangeschaft bij GSM-track.nl. Daar kan je zelf een cadeau pakket samenstellen! Dus ook zelf de telefoon uitkiezen! Aan de hand van de telefoon die je uitzoekt, kijken ze direct of je wat bij moet betalen of niet!

Van mij was alles gratis, incl de samsung u700.

Groetjes Eleni

13. loncocacola

loncocacola Actief lid

Jan 13, 2008
    302
    0
    0
    Je kan ook op www.gsmtopdeals.nl kijken. Hebben ze vaak mooie toestellen met lage abonnementsprijzen, maar wel voor 2 jaar. Zelf heb ik daar niet besteld, maar ze lijken me wel betrouwbaar.

Ik zelf heb altijd een sim-only abonnement, ik betaal maar € 4.95 per maand voor 200 belmin. En dan hou ik nog altijd belmin over.

Of kijk op www.gsm.nl, daar hebben ze ook weleens goeie aanbiedingen en daar heb ik mijn sim only abonnement gehaald. Maar ze hebben ook aanbiedingen met toestellen.

14. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    waarom haal je geen sim only abbonement via internet kost je 5 euro per maand met 100 belminuten
    als je daar overheen komt betaal je wel extra kosten wij betalen nu 40 euro per maand
    en hebben vorige maand nieuwe telefoon erbij gekregen omdat de abbonement werd verlengt

15. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Heb laatst een LG-KC550 'gekregen', ben er erg tevreden mee hoor! Heb 'm wel nog maar kort...
    Hiervoor had ik een samsung, de ladyphone E530. Beviel ook super!

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had 2 jaar terug een abo met een laptop erbij, betaalde 30 euro per maand eraan. Geen addertjes onder het gras of iets dergelijks!

Nu toevallig sinds kort een nieuw abo. Met de nokia N95, 1000smsjes, onbeperkt internet voor 27,50 per maand! Ben heel tevreden met de telefoon. Is trouwens van T-mobile en heb niks te klagen!

17. Motherlove

Aug 10, 2008
    42
    0
    0

Kijk op www.studentmobiel.nl (is ook voor niet studenten) daar zijn de maandlasten echt laag met een leuk gsm.

18. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Ik heb ook hele goede ervaringen bij gsmtrack. Je kunt daar zelf je actie samenstellen alleen tel verlengen, met gsm erbij, cadeau erbij enz.

groetjes marleen

19. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    Ik heb laatst een nieuw abonnement bij typhone.nl besteld. Een vodafone abonnement met de wii erbij. Ik hoef namelijk geen nieuw toestel. ik betaal dan ipv 22,50/ 18 euro per maand

20. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Ik kijk altijd op www.telecomvergelijker.nl. Daar geef ik aan dat ik een sim only van 300 minuten wil met 100 smsjes en dan kijk ik waar ik het voordeligst uit ben. Meestal zo'n €15,- Ik doe er nooit een nieuwe telefoon bij. Als mijn telefoon het begeeft, dan zoek ik via dezelfde site een nieuwe telefoon uit. Wanneer ik dit alles omreken, ben ik niet meer dan €25,- per maand kwijt voor 300 minuten en altijd een prima telefoon. Geen Wii erbij helaas, maar ja, die moet je onder aan de streep ook gewoon betalen hoor....

Share This Page