Wie kon het geslacht NIET zien op echo 18 weken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Hester, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Sommigen schrijven hier dat ze het al met 16 weken zwangerschap hebben kunnen zien :$ en ik vind dat zo ongelooflijk!

Ik ben nu 18 weken en wil erg graag weten of we een zoon of dochter erbij krijgen, maar heb geen idee in hoeveel procent van de gevallen het nu 'al' te zien is..

Dus: Bij wie was het geslacht van het kindje op 18 weken nog niet te zien op echo?

2. Mabelle

Mabelle Actief lid

29 sep 2006
    180
    0
    0
    Bij ons... We hebben met veel moeite het geslacht gezien met ruim 20 weken tijdens een pretecho. Met de 20-weken (medische) echo durfde ze niet te gokken.

Gr Mabelle

3. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Wij hebben met 14 w en 5 dagen al gezien dat het een meisje is...

Bij 18 weken bevestigd
    Bij 20 weken bevestigs
    Bij 24 weken bevestigd

Dus ja het kan ZEKER!!!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier was het met 20 weken niet te zien omdat Ties met zijn kontje in mijn bekken lag.

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan zeker wel. Bij ons was bij 17 weken het geslacht prima te zien, is met 20 en 27 weken nog eens bevestigd.

Maar dat was je vraag niet ;)...

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ook hier nog niet zichtbaar bij 18 weken. Kontje lag te diep in mijn bekken, dus arts durfde er niets van te zeggen.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ofwel, je zult moeten afwachten.

8. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Hier niet te zien, want zoontje lag met beentjes gekruist :) Maar we wilden het ook niet weten hoor, dus al was het wel zichtbaar geweest, had echoscopiste het niet mogen verklappen ;)

Maar goed, helemaal eens met Marieke hierboven: je zult het moeten afwachten. Veel plezier met de echo. T blijft zo mooi.

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier een nette dame die haar benen bij elkaar hield
    pas bij 20 wk liet ze het zien hahah

10. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Hier konden ze het niet zien op de 20 weken echo. Onze kleine lag strak met de benen tegen elkaar en weigerde dat te veranderen.
    Met 28 weken nog een echo gehad in het ziekenhuis, daar konden ze ons wel vertellen wat er in mijn buik zit :D:D:D

11. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Tweederde wel, eenderde niet. De jongens waren duidelijk. Het meisje werd wel vermoed, maar niet heel erg duidelijk. Pas bij 22 weken heel even duidelijk te zien. Bij de laatste echo geen twijfel meer.

Deel Deze Pagina