Sommigen schrijven hier dat ze het al met 16 weken zwangerschap hebben kunnen zien en ik vind dat zo ongelooflijk! Ik ben nu 18 weken en wil erg graag weten of we een zoon of dochter erbij krijgen, maar heb geen idee in hoeveel procent van de gevallen het nu 'al' te zien is.. Dus: Bij wie was het geslacht van het kindje op 18 weken nog niet te zien op echo?
Bij ons... We hebben met veel moeite het geslacht gezien met ruim 20 weken tijdens een pretecho. Met de 20-weken (medische) echo durfde ze niet te gokken. Gr Mabelle
Wij hebben met 14 w en 5 dagen al gezien dat het een meisje is... Bij 18 weken bevestigd Bij 20 weken bevestigs Bij 24 weken bevestigd Dus ja het kan ZEKER!!!
Het kan zeker wel. Bij ons was bij 17 weken het geslacht prima te zien, is met 20 en 27 weken nog eens bevestigd. Maar dat was je vraag niet ...
Ook hier nog niet zichtbaar bij 18 weken. Kontje lag te diep in mijn bekken, dus arts durfde er niets van te zeggen.
Hier niet te zien, want zoontje lag met beentjes gekruist Maar we wilden het ook niet weten hoor, dus al was het wel zichtbaar geweest, had echoscopiste het niet mogen verklappen Maar goed, helemaal eens met Marieke hierboven: je zult het moeten afwachten. Veel plezier met de echo. T blijft zo mooi.
Hier konden ze het niet zien op de 20 weken echo. Onze kleine lag strak met de benen tegen elkaar en weigerde dat te veranderen. Met 28 weken nog een echo gehad in het ziekenhuis, daar konden ze ons wel vertellen wat er in mijn buik zit
Tweederde wel, eenderde niet. De jongens waren duidelijk. Het meisje werd wel vermoed, maar niet heel erg duidelijk. Pas bij 22 weken heel even duidelijk te zien. Bij de laatste echo geen twijfel meer.