Wie kookt er bij jullie thuis, jij of je partner.

Discussie in 'De lounge' gestart door mellanie76, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Mijn vriend is kok en heeft er dus geen werk van. Tevens heeft hij een eigen bedrijf en wij wonen er naast. Dus mijn vriend kookt altijd omdat hij er geen werk van heeft, het goed kan en het leuk vind! 😃 Ideaal voor mij dus aangezien ik er een hekel aan heb. Haha

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

geen van beiden, in de meeste gevallen kookt mijn schoonvader, ik denk dat ik 2x per maand kook of zo, mijn man helemaal nooit en mijn oudste zoon, die kok is, kookt ook af en toe.

3. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Ik kook zo goed als altijd. Ik vind t leuk en kan t ook maar zou t toch ook wel fijn vinden als na een lange werkdag en vriendlief thuis werkt, hij eens spontaan bedacht heeft dat hij wel kan koken. Aanschuiven lijkt me heerlijk 😆. Vriend bakt wel de lekkerste pannenkoeken!

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik kook want mijn man man werkt en ik ben huisvrouw.

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Maandag tot en met vrijdag kook ik, zaterdag bakt hij patatjes, maakt salade enzo en zondag wisselt; of hij maakt zelf pizza of ik maak iets uitgebreids.

Prima verdeeld zo!

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik, ik ben thuis en man is vaak na zevenen pas thuis. In het weekend of die ene keer dat hij op tijd is wil hij het wel overnemen maar dan heb ik het al voorbereid...echt een hele maaltijd verzinnen en maken doet ie eigenlijk nooit. Moet zeggen dat ik het in de loop der jaren ook steeds leuker ben gaan vinden en steeds meer nieuwe dingen probeer.

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Meestal kook ik omdat mijn man werkt en ik niet. Als we iets met pasta eten wil mijn man nog wel eens spontaan aanbieden om te koken 😁

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Meestal ik. In ieder geval op vrije dagen en voor mijn late dienst.
    In het weekend als ik vroege diensten draai kookt mijn man. Maar dat wordt meestal iets simpels. Pasta of pannenkoeken of wraps enz.

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Het meeste kook ik maar ik ben dan ook een BTM dus vind het dan niet normaal dat ik daar voor zorg. Maar mijn man kookt ook wel eens of als we gaan BBQen ofzo dan zorgt hij daar voor, momenteel is hij dus de afgelopen twee weken veel aan het '' koken '' omdat hier met het lekkere weer vrijwel iedere dag de BBQ aan staat :D

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Wisselend. Op de dagen dat ik werk, kookt hij en op mijn vrije dagen kook ik.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik kook vrijwel altijd, want mijn man werkt ft en ik ben altijd thuis, dus ik vind het ook niet meer dan logisch. Ik denk dat mijn man gemiddeld 1 x in de maand een keer in het weekend kookt.

12. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Eigenlijk bijna altijd ik zelf. Tenzij ik echt echt geen zin heb . Vriendlief kan wel komen maar geen moeilijk dingetjes😁

13. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Meestal kook ik.. Maar als mijn man thuis is kookt hij.

Ook doet hij veel aan bbq'en, dus dan hoef ik ook niet te koken.. Heb er een hekel aan ;)

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Degene die het eerst thuis is. Op maandag eten we brood. Komt er meestal op neer dat op dinsdag en woensdag mijn man kookt, op donderdag en vrijdag ik en in het weekend wisselt het.

15. Betsy

Betsy Niet meer actief

Het is beter dan mijn man kookt.
    Of eigenlijk is het beter dat ik niet kook... :D

Ik doe het huishouden, en hij kookt iedere dag.
    Prima verdeling. :)

16. Lovelive3

Lovelive3 Bekend lid

1 sep 2016
    878
    65
    28
    Als ik er ben dan kook ik, als ik er niet ben ivm werk dan zet ik wat makkelijks klaar of bereid een en ander voor, dus dan kookt hij ook :D

17. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik kook koken Is mijn hobby en mijn man vind het niet leuk. Dus ik kook iedere dag.

18. poekien

poekien Niet meer actief

Mijn vriend kookt altijd en is doordeweeks ook bijna altijd eerder thuis. In het weekend kook ik nog wel eens maar mijn vriend vindt het vooral ook leuk om te koken, voorheen was hij chef dus ik vind dat helemaal niet erg :D

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik kook eigenlijk altijd, terwijl mijn man ook echt heel goed kan koken.

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik.

Maar ik vind het dan ook leuk om te koken en nieuwe recepten uit te proberen.

Deel Deze Pagina