Wie kookt er bij jullie thuis, jij of je partner.

Discussie in 'De lounge' gestart door mellanie76, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Mijn man altijd
    Hij kan beter koken en lekkerder en vind ook leuk. Ik niet vind vreeslijk

2. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Ik kook eigenlijk altijd. Man werkt fulltime en ik 20/25 pw. Ik werk tot 13.30uur. Als ik avonddienst heb, kookt m'n man wel. Dan nog zet ik het vaak al klaar of hieft het alleen maar opgewarmd te worden😉

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.973
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Ik... elke dag weer :) (behalve als we afhaal eten haha, maar dan nog haal ik het).
    Mijn kan ook niet echt koken, dus weet ik zeker dat ik een heerlijke maaltijd eet als ik het zelf maak hahaha

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik kook eigenlijk altijd is mijn grote hobby. Wel komt hij vaak helpen in de keuken even een momentje samen. Heerlijk vinden we dat :)

5. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik altijd, is zo gegroeit vind het niet erg om te doen maar is ook niet me hobby. Als ik geen zin heb of ziek ben dan doet mij man het wel maar dat is echt 4x per jaar ofzo. Bbq-en doet het trouwens wel altijd en pizza in de oven als we die eten 3x per jaar max. hihi.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik. Altijd.

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Helaas ik. Mijn vriend is vaak pas na 18.30uur thuis, en ons zoontje moet om uiterlijk 19.30uur naar bed.

In het weekend kookt mijn vriend af en toe wel, maar uiteindelijk help ik dan toch want behalve zijn recepten uit zijn studententijd kan hij niet echt goed koken :p

8. rums

rums Niet meer actief

Ik altijd. Daarom vind ik het heerlijk om eens bij een ander te eten.

9. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wij koken allebei. Soms samen, of anders één van ons beiden. Mijn man kookt vaak de simpele dingen als aardappelen, groenten en een stukje vlees of vis. Zijn de instructies wat langer, dan kook ik vaker, en tegenwoordig doet hij vaak mee.

10. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Ik kook altijd, tenzij ik het echt niet kan. Als vriend alleen thuis is met de kinderen met het eten, moet ik zorgen dat alles klaar staat en het makkelijk te maken is. Hij houdt absoluut niet van koken en kan dus ook niks ingewikkelds. Bedenken wat we gaan eten heeft hij ook nooit zin in.
    Hier regel ik het dus altijd en dat gaat prima. Koken is niet mijn hobby en kook dus ook meestal makkelijk.

Doordeweeks eet ik ook heel vaak alleen met de kinderen, omdat vriend pas laat thuis is.

11. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik. Altijd eigenlijk. Mijn vriend is meer van het opwarmen 😂 hij werkt dan ook 6 dagen in de week van sochtends tot middernacht. Ik eet dus vrijwel altijd alleen en daar heb ik wel een spuughekel aan.

12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hier koken we allebei. Mijn man kan heel lekker koken, alleen duurt het vaak wel lang ;) Dus als we enigszins op tijd willen eten, kook ik hihi. (Ik kook overigens ook best aardig al zeg ik het zelf.)

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    De keuken is jammer genoeg mijn domein. De enige keren dat ik niet kook is als we iets bestellen.

Ik kan wel goed koken maar heb er de laatste tijd min of meer een hekel aan.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Doordeweeks kook ik momenteel altijd, dit omdat ik nog thuis ben. Wanneer we beide werken kookt degene die et eerste thuis is.
    In het weekend kookt hij sowieso op zondag.

15. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

mijn partner. hij bedenkt,haalt het, en kookt....

Waarom? omdat hij het erg leuk vind en ik vreselijk.
    Zelfs toen ik thuis zat en hij gewoon fulltime werkt. het is zijn 'rustmoment'

16. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Wie het eerste thuis is kookt. Hij twee dagen per week, ik drie. Mijn man kookt net wat beter dan ik. Ik ben geen slechte kok maar hij is wat creatiever en verrassender. In het weekend koken we niet zo vaak. Meestal maken we dan een pan goedgevulde soep (mijn man is goed in tomatensoep, ik in groentesoep) en daar eten we een broodje, pannenkoeken o.i.d bij en op zondag gaan we vaak ergens eten of we halen wat.

17. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Over het algemeen doe ik dat behalve als hij vrij is en ik moet werken dan kookt hij

18. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Wij beide.. Alleen hij is doordeweeks vaak laat thuis

19. susy26

susy26 Niet meer actief

Ik. Me man kan niet echt koken, ja gebakken ei 😊 dus ja... vind het ook leuk hoor, dus dat komt altijd goed. Al heb ik soms 5 pannen op tafel staan omdat de 1 dat niet wil en de ander weer wel...😞

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik kook altijd. Mijn man kan niet koken en wilt het ook niet leren... Enkel een eitje bakken of koken lukt hem.. Verder lukt het niet 😅

Deel Deze Pagina