Ik kook eigenlijk altijd. Man werkt fulltime en ik 20/25 pw. Ik werk tot 13.30uur. Als ik avonddienst heb, kookt m'n man wel. Dan nog zet ik het vaak al klaar of hieft het alleen maar opgewarmd te worden😉
Ik... elke dag weer (behalve als we afhaal eten haha, maar dan nog haal ik het). Mijn kan ook niet echt koken, dus weet ik zeker dat ik een heerlijke maaltijd eet als ik het zelf maak hahaha
Ik kook eigenlijk altijd is mijn grote hobby. Wel komt hij vaak helpen in de keuken even een momentje samen. Heerlijk vinden we dat
Ik altijd, is zo gegroeit vind het niet erg om te doen maar is ook niet me hobby. Als ik geen zin heb of ziek ben dan doet mij man het wel maar dat is echt 4x per jaar ofzo. Bbq-en doet het trouwens wel altijd en pizza in de oven als we die eten 3x per jaar max. hihi.
Helaas ik. Mijn vriend is vaak pas na 18.30uur thuis, en ons zoontje moet om uiterlijk 19.30uur naar bed. In het weekend kookt mijn vriend af en toe wel, maar uiteindelijk help ik dan toch want behalve zijn recepten uit zijn studententijd kan hij niet echt goed koken
Wij koken allebei. Soms samen, of anders één van ons beiden. Mijn man kookt vaak de simpele dingen als aardappelen, groenten en een stukje vlees of vis. Zijn de instructies wat langer, dan kook ik vaker, en tegenwoordig doet hij vaak mee.
Ik kook altijd, tenzij ik het echt niet kan. Als vriend alleen thuis is met de kinderen met het eten, moet ik zorgen dat alles klaar staat en het makkelijk te maken is. Hij houdt absoluut niet van koken en kan dus ook niks ingewikkelds. Bedenken wat we gaan eten heeft hij ook nooit zin in. Hier regel ik het dus altijd en dat gaat prima. Koken is niet mijn hobby en kook dus ook meestal makkelijk. Doordeweeks eet ik ook heel vaak alleen met de kinderen, omdat vriend pas laat thuis is.
Ik. Altijd eigenlijk. Mijn vriend is meer van het opwarmen 😂 hij werkt dan ook 6 dagen in de week van sochtends tot middernacht. Ik eet dus vrijwel altijd alleen en daar heb ik wel een spuughekel aan.
Hier koken we allebei. Mijn man kan heel lekker koken, alleen duurt het vaak wel lang Dus als we enigszins op tijd willen eten, kook ik hihi. (Ik kook overigens ook best aardig al zeg ik het zelf.)
De keuken is jammer genoeg mijn domein. De enige keren dat ik niet kook is als we iets bestellen. Ik kan wel goed koken maar heb er de laatste tijd min of meer een hekel aan.
Doordeweeks kook ik momenteel altijd, dit omdat ik nog thuis ben. Wanneer we beide werken kookt degene die et eerste thuis is. In het weekend kookt hij sowieso op zondag.
mijn partner. hij bedenkt,haalt het, en kookt.... Waarom? omdat hij het erg leuk vind en ik vreselijk. Zelfs toen ik thuis zat en hij gewoon fulltime werkt. het is zijn 'rustmoment'
Wie het eerste thuis is kookt. Hij twee dagen per week, ik drie. Mijn man kookt net wat beter dan ik. Ik ben geen slechte kok maar hij is wat creatiever en verrassender. In het weekend koken we niet zo vaak. Meestal maken we dan een pan goedgevulde soep (mijn man is goed in tomatensoep, ik in groentesoep) en daar eten we een broodje, pannenkoeken o.i.d bij en op zondag gaan we vaak ergens eten of we halen wat.
Ik. Me man kan niet echt koken, ja gebakken ei 😊 dus ja... vind het ook leuk hoor, dus dat komt altijd goed. Al heb ik soms 5 pannen op tafel staan omdat de 1 dat niet wil en de ander weer wel...😞
Ik kook altijd. Mijn man kan niet koken en wilt het ook niet leren... Enkel een eitje bakken of koken lukt hem.. Verder lukt het niet 😅