Vooral hij, ik help alleen. Omdat hij het leuk vindt, goed kan, goede smaak heeft en vrij duidelijke meningen heeft over smaken. Mij maakt het nooit zoveel uit. Dus hij is de chef, ik het keukenhulpje; ik zet graag alles klaar voor hem zodat hij meteen aan de slag kan en help hem met simpele dingen
Mijn vriend kookt voornamelijk alles. Misschien eens in de volle maan dat ik wat kook, maar dat eindigt meestal niet goed.
Allebei, degene die als eerste thuis is en in het weekend wie er het meeste zin heeft. Wij kunnen allebei goed koken en vinden het ook allebei leuk om te doen. Kids hebben daar geluk mee
Ik. Omdat ik van lekker eten houd! Overigens kan mijn man ook wel lekker koken, zo lang hij maar een recept volgt. Hij vindt koken echter heel leuk en denkt dat hij voldoende talent heeft om zelf te variëren. Meestal wordt het er dan echter niet beter op. Hij kookt dus af en toe in het weekeind, of als we gasten krijgen. Dan zoekt hij een recept uit en gaat hij lekker aan de slag. Zo zet hij soms best iets verrassends op tafel. Het kost hem alleen relatief veel inspanning en tijd, dus ik hen meer van de dagelijkse avondmaaltijd.
wisseld, maar zijn hobby is koken, dus hij kookt wat vaker (ben ik ook helemaal niet verdrietig over haha) vind koken zelf echt niet leuk, maar wat moet dat moet
Ik kook door de weeks sowieso omdat ik thuis ben (werk thuis) en mijn man fulltime buitens huis werkt. In het weekend kookt hij geregeld omdat hij het erg leuk vind om te doen.
Eigenlijk kook ik meestal, werk parttime en man fulltime. Vibd het vaak wel leuk, soms een noodzakelijk kwaad. Maak wel vaak extra porties voor als ik laat thuis ben of geen zin heb, maar wel iets gezonds wil.
4 dagen in de week kookt mijn man, ik kook de 3 dagen dat ik vrij ben. Verder zorg ik voor de lekkere ontbijtjes in het weekend!
Mijn vriend kookt altijd. Hij vind het leuk om te koken en kan dat ook goed. Ik kan niet zo goed koken en vind het ook niet leuk om te doen. Ik doe weer andere dingen in het huishouden, zo verdelen we het een beetje.
Mijn man kookt altijd , ondanks dat hij meer werkt dan ik. Hij wil ook een bijdrager leveren in het huishouden . Ik doe het het huishouden en hij kookt elke dag . Ik bak op zondag een eitje voor ons ,dat mag ik met veel moeite van hem doen . Het liefst doet hij dat ook nog , maar dat laat ik niet toe . Hij kan dan liggen blijven en zorg ik snel voor een broodje ei. Ik zorg wel dat het eten klaar staat , zo dat hij het af kan maken .