zijn dit voorweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    sinds een half uurtje heb ik om de 5 a 10 min enorme pijn in mijn onderrug en steken bij mn schaambeen, daarna zakt de pijn af..
    de pijn blijft licht aanwezig maar komt dus om de zoveel tijd heftiger opzetten. ik kreeg net een enorme lachbui, raar he:D zijn dit voorweeen? ik heb al dagen beetje menstruatie achtig gevoel maar dit is wel anders, heftiger. we houden nu in ieder geval de klok erbij voor de zekerheid maar denk dat het voorwerk is aangezien ik pas 37 ben en mn eerste kindje is:)

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mmm dit zou ook wel is echte werk kunnen zijn hoor houd het toch maar goed in de gaten als er echt regelmaat in zit
    groetjes

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik vind het echt super spannend.. t zit vooral in mn rug de pijn.. hij komt en gaat.. maar is er eigenlijk altijd wel.. alleen op een bepaald moment heel erg.

4. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    zou idd zomaar het echte werk kunnen zijn, ik ken wel meer vrouwen die met 37-38 weken zijn bevallen van de eerste..
    (ik was zelf steeds overtijd)
    idd even in de gaten houden..spannend hoor!Vanaf 37 weken wordt het sowieso spannend :D

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    als de pijn op zijn ergst is zeg maar, dan kan ik niet lopen van de pijn in mijn schaambot, steken zeg maar, lijk wel een oud vrouwtje. jeetje wat is dit spannend zeg!! maar t kan net zo goed voorwerk zijn natuurlijk, we blijven de tijd bijhouden

6. Chai

Chai Niet meer actief

Wat spannend meid!!
    Voorweeen komen en gaan naar mijn weten niet om de 5-10 minuten, die komen onregelmatig.
    Als het goed is kan je de pijn van voorweeen ook verlichten door in bad te gaan, etc.. en bij echte weeen gaat dit niet.
    Tot nu toe zijn de voorweeen die ik heb gehad echt zeurderig en houden een uur aan en komen en gaan niet zo mooi als die van jou.
    Ik zou misschien zelfs even de vk bellen.

Sterkte meid als je gaat bevallen!

7. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend!
    Lijkt me ook heel moeilijk, zeker omdat het de eerste is om dan ervan uit te gaan dat het voorwerk is of het échte werk.

Ik hoop ook zelf maar dat als het begint het ook echt begint anders hoop ik natuurlijk steeds dat het zo is en dan is het misschien niet zo.

Ben benieuwd!!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dat dacht ik ook maar ik een heb een dikke 24 uur voorweeen gehad die netjes elke 4 a 5 minuten terug kwamen. Dus het kan wel ;)

TS: Spannend! Zou evt. de vk vanavond nog even bellen als het zo aan blijft houden, misschien is het wel begonnen.

9. Chai

Chai Niet meer actief

Je kan ook echte weeen hebben die stoppen om dan behoorlijk lang niet meer terug te komen.
    Ik had laast ook naar mijn idee een paar "echte", aangezien ik nu wel weet hoe die voorweeen voelen.
    Maar die zijn al dagen nergens meer te vinden, lol.

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ooh ik ben ook wel een beetje in paniek want heb maandag pas intake kraamzorg! t neemt nu wel iets af.. duurt langer tussen de weeen door..

11. Chai

Chai Niet meer actief

Ohjeej, zo laat je intake?
    Maakt niks uit denk ik trouwens.
    Bel anders even je verloskundige op ivb met die weeen.

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik mocht pas bellen als het een uur om de 5min kwam. het is na een half uur gestopt maar de pijn zit er nog wel, alleen geen pieken meer zeg maar.. oo spannend dit. ben ook beetje misselijk nu.

ja die intake is laat he? zij belde pas zo laat.. hoop wel dat ze me kunnen helpen mocht ik vandaag of morgen bevallen?

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik mag pas bellen als ze een uur lang om de 3 min komen en min 1 minuut aanhouden...

maar als je twijfelt zou ik gewoon zowiezo ff bellen, al is het maar dat je het meld en ze je ff te woordt staan ;)

suc6 meid! het kan alle kanten op gaan nog!

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ja t kan indd alle kanten op... ik reken nergens op eigenlijk maar het is gewoon super spannend!

15. Chai

Chai Niet meer actief

Mij is gezegt dat ik altijd mag bellen, lijkt me ook meer dan normaal.
    Ze zei alleen dat ze er pas wat mee doen als het om de 4 minuten is een uur lang, maar bellen mag altijd!
    Maarja, je zegt dat er inmiddels al meer tijd tussen zit, dus zal wel vals alarm zijn. ;)

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nu komt het weer om de 5, ik ga zo wel ff bellen.. t zit vooral in me rug!

17. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

laat iets weten he ben benieuwd spannend !!

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ben ook heel benieuwd! suc6

19. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    het komt en t gaat meiden! ik heb nu 2x achter elkaar een half uur om de 5 gehad en dan stopt t weer.. ze doen dan helaas nog niks! t moet echt een uur doorzetten. ik heb wel zo n gevoel dat de kleine snel komt..:)

20. Vlinder249

Vlinder249 Actief lid

15 apr 2011
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, spannend, spannend!!!
    Houd het in de gaten ;)

Deel Deze Pagina