wie koopt er wel eens stiekem iets??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

koop je wel eens stiekem iets??

1. ja, regelmatig

2. nee, nooit

3. dat is 1 of 2 keer gebeurd

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het ook hartstikke leuk om aan mijn vriend te laten zien wat ik voor de kleine heb gekocht, maar hij is meer van het principe: er zitten 7 dagen in een week, je was 1 keer per week kleding, dus een setje of 8 a 9 is genoeg, dan kan ze ook nog een keer iets vies maken.;) Nu heb ik kleding gepakt voor onze vakantie, ik heb voor 14 dagen setjes, plus nog wat extra setjes, we gaan kamperen en je weet maar nooit en je kunt nog niet echt zien dat er iets uit dr kast is.:) Je ziet wel dat wij daarin niet echt op 1 lijn zitten en dat ik daarom dus wel eens dingen in de kast hang zonder te showen.
    Daarbij kunnen we het ons makkelijk veroorloven, want anders had ik zijn bezwaar ook wel begrepen.

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat was in dit gezin niet aan de orde. Vader was een lieve man die dit zijn vrouw en dochter gewoon gunde. Zonder gezeik en gezeur. En het dan toch doen, ja dat vind ik wel schijnheilig.

Offtopic; Ik weet hoe het is om een depresieve vader te hebben en dat is zeker geen pretje geweest. Begrijpelijk dat je dan behoeften hebt aan leuke dingen doen!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0

Wat is het verschil??:(

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ;) had er op dat moment ook nog een depressieve zus bij 'cadeau' dus inderdaad destijds erg genoten met mijn moeder om even weg te zijn en leuke dingen te doen.

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb gekozen voor nooit, heb geen geheimen en zeg gewoon wat ik gekocht heb. Maar ben ook niet iemand die daarin doorslaat zeg maar:p Ben gek op kleding shoppen vooral voor mn dochter maar koop geen dingen stiekum.

Behalve als het een cadeautje voor mn man is natuurlijk;)

6. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik zeg het gewoon als ik iets van plan ben om te kopen. Ja of nee, als ik het wil dan koop ik het toch wel.

Het moet natuurlijk niet om iets boven de 100 euro gaan want dan overleggen we uiteraard met elkaar.

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Nee, nog nooit gedaan. Ik laat het juist, als ik iets nieuws gekocht heb, meteen enthousiast aan mijn man zien en heb hem nog nooit horen mopperen.:D

8. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ja hier genoeg gesniek :p man is best 'streng' betreft aankopen. ;)

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee nooit.

Ook al verdient mijn man de poen, ik heb geen verantwoording af te leggen over wat ik voor wie dan ook hier in huis koop.

10. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Tsja, wat is stiekem he?
    Als ik een parfum koop van een paar euro, vind ik het niet nodig om dat mede te delen... Vriendlief vind het ook niet nodig om te horen!
    Als ik een parfum koop van 100+ euro, vind ik dat een grote uitgave en heb ik het er wel met vriendlief over! Maar gelukkig ben ik snel tevreden en koop nóóit zulke duren dingen, alleen voor mezelf!
    Samen met vriend kopen we natuurlijk wel eens dure dingen, maar tja het is maar net wat je stiekem vind! ;)

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hier word niks stiekem gedaan. Kleding ben ik veel te blij mee, dus dat wordt dan gelijk aan mijn man geshowd. Kleding voor de kleine of voor mij, dat maakt niks uit.

Ach.. Ik vertel al heel blij aan de keuken tafel dat ik bv. WC Eend heb gekocht.. :p

12. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Hmmmm mijn vriend en ik hebben geen gezamenlijke rekening dus alles wat ik koop is van mijn eigen geld. Ik koop zat dingen die ik wel aan hem laat zien, of ik vertel het terloops maar ook zat dingen waar hij niks van weet.

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik koop niks stiekem, maar vertel ook niet altijd uitgebreid wat ik heb gekocht. Ik winkel alleen dus geef ook alleen het geld uit. En als ik veel heb gekocht show ik weleens wat maar meestal gaat het gelijk in de wasmand en als ik het dan aan heb (of hij of onze dochter) zegtie: oh wat leuk, wanneer/waar heb je dat gekocht?
    Hij vraagt nooit wat het kost gelukkig :p

14. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    ik zal wel heeeeeeel slecht zijn haha maar ik doe het soms wel hoor! We hebben allebei een eigen rekening en een gezamelijke rekening. Als mijn eigen geld op is en ik zie iets (altijd kleine dingen) koop ik het van de gezamelijke rekening hihi. Niet dat het niet mag hoor...maar ik zeg er niet altijd wat over. ;).

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ja omdat ik wel eens duurdere kleertjes voor Fay koop en niet aan zilverman wil zegen hoe duur ze waren. Niet achterlijk duur hoor, maar wel duurder dan de hema of prenatal.

Nee, want het is van mijn eigen rekening en eigen geld. Ik vertel het niet omdat hij krapper zit en dan mee wil betalen terwijl ik het duurder gemaakt heb dan nodig. Dan lieg ik er een paar tientjes vanaf of hang ik het gewoon in de kast.

16. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou niet weten waarom ik dat stiekem zou moeten doen. We hebben een gezamelijke rekening, dus de een hoeft geen verantwoording af te leggen aan de ander. We gaan beide verstandig met geld om en grote uitgaven overleggen we natuurlijk altijd samen. Dus hier geen stiekeme uitgaven.

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Iets stiekem kopen? Nee nooit! Waarom zou ik ook?

18. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Hahaha... ik wil graag een optie toevoegen aan de poll: nee nooit, maar andersom wel!! :D

Ik ben thuis de kostwinner en mn man is nogal 'makkelijk' (om t netjes uit te drukken) met financien, dus ik heb meerdere keren vage objecten gevonden die iets met een pc of gameconsole te maken moeten hebben... maar waarvan ik zeker wist dat ze er de dag ervoor nog niet lagen!!

Ook zie ik op de rekening wel eens andere bedragen dan die hij me heeft laten weten... ook een slecht geheugen (of moet ik zeggen: slecht geweten ;)) voor prijzen dus!

Ik moet wel zo eerlijk zijn om erbij te zeggen dat we er een aantal maanden geleden echt een keer een pittig gesprek over gehad hebben en dat ik het sindsdien niet meer gemerkt heb...

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik koop heeeulveeeeeuuuul...... En daar is mijn vriend niet bij, ik laat het wel altijd zien, en vooral bij de babykleertjes vertel ik dan dat ze het echt nodig hebben........ maar ik ga ook niet bij thuiskomst vertellen ; Ik heb dit, dit dit, dat, dat dat en oh ja ook dit, en dat gekocht... We hebben het er ook niet van te voren over.... En tja echt stiekem iets kopen doe ik eigenlijk niet, hou niet bewust iets achter ofzo....... maar als ik iets heel graag wil dan koop ik het gewoon, of hij t nu leuk vind of niet!

20. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Dat doe ik hier inderdaad ook...soms voor Finn, voor mezelf of zelfs voor hem, maar dat interesseert hem gewoon niet echt, dus vind ie ook geen ramp...hij weet ook wel dat dat af en toe gebeurd...

Deel Deze Pagina