Vandaag toevallig nog 7 tafelkleden (voor de stof, om te oefenen met de naaimachine) en wat knopen. Heb er totaal geen moeite mee om daar iets te kopen, vind het zonde om dure stof te halen om te gaan oefenen met de naaimachine)
voor jongste dochter soms best leuke setjes, en voor de oudste shirtjes die sneller vies mogen worden met verven , buiten spelen etc en schuursponsjes en dat soort zooi neem ik er ook wel eens mee
Leggings voor mezelf. Boxers voor mijn man. Verder weinig, sporadisch iets voor dochter maar vind de rompers niet fijn en de sokken dramatisch.
Ik koop er ondergoed en sokken. Eerst ook wel schoonmaakspullen, maar dat haal ik nu liever bij de Action.
Haalde er eerder de spijkerbroeken van mijn zoon deed minder pijn als ze kapot gingen. Nu zit hij in een hoger klas en komen minder buiten en haal ik duurdere . Maar zeeman vind ik soms nog best duur met bepaalde dingen. Die hebben we nu ingeruilt voor de action
Ik koop er zeer regelmatig vanalles en nog wat. @kleinliefje, hier geen problemen met krimpende rompers.
broeken voor mijn lange smalle dochter. deze zitten haar perfect en ze valt toch overal binnen 4 weken de gaten in. voor de andere kinderen ook weleens een shirtje of iets dergelijks. ondergoed en sokken en pyamas voor mezelf ook weleens een shirtje of dingetje. vooral die basic shirtjes blijven erg goed in de was vind ik ik vind het over het algemeen genomen prima spul voor de prijs. heel af en toe weleens een dingetje wat lelijk word maar dat heb ik helaas ook gehad met de dure winterjas van zoonlief dus zegt echt niet altijd wat
Ik koop regelmatig bij de zeeman. Kleertjes en rompertjes voor Norah, shirtjes, ondergoed enz voor mezelf.
Ja hoor kleding voor de kinderen ze groeien beide zo snel dat ik niet te duur spul koop en vaak vind ik het nog erg leuk ook! Voor mijzelf ondergoed en sokken.
Ondergoed en sokken. Huishoudelijke spullen . Kleding eigenlijk niet meer. Dit omdat de kwaliteit slecht is. Kleding is vrij snel uit zijn model. Bijv erg breed ineens Wibra bijv koop ik wel kleding