Wie koopt er weleens bij de zeeman??

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPrinsesje

MamaPrinsesje Actief lid

5 nov 2014
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor! Ondergoed altijd. Daarnaast leggings voot dochter en af en toe wat leuke kinder en baby kleding. Al vind ik ze het afgelopen jaar wel wat duurder geworden met baby en kinder kleding. Ga nu vaker naar de primark voor kinderkleding.

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Vooral schotelvodden, sponsjes, handdoeken en zakdoeken.
    Ook wel es onderlakens gekocht, maar die vond ik niet fantastisch.

Mijn man passeert er geregeld voor nieuwe zwarte t-shirts en sokken.

3. beccie

beccie Niet meer actief

Vanmorgen nog heel veel onderbroekjes en hemdjes voor dochter gehaald. wil binnenkort beginnen met zindelijk trainen. kan weer even vooruit nu haha.

en zelf weer wat sokken gekocht, babykleding kocht ik er ook veel. nu ze groter worden koop ik eigenlijk alleen nog het ondergoed er.
    maar ook veel ander spul zoals stickers, knutselspul, schoonmaak dingen enzo

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ondergoed, huishoudelijke dingen, kleine cadeautjes ofzo. Geen textiel zoals handdoeken die trek ik zo uit elkaar en zijn zo dun.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    van alles, zeker voor t begin leuk! en leggings. ideaal. mooie prijs en gaan prima mee.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja hoor, ondergoed, kettinkjes, riemen en kleren voor de meiden. Zwarte leggings voor mezelf en knutselspullen

7. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Voor mezelf alleen panty's.
    Voor dl leggings en af en toe kleertjes, rompers heb ik er wel eens gekocht maar vind ik snel vrij breed worden.
    En vaatdoekjes koop ik er ook, oh ja ook nog wel eens wc-verfrisser ofzo.

8. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Buiten het Cars dekbedovertrek en Cars pyjama voor zl en de wol voor het mutsje en sjaaltje wat ik heb gemaakt voor dl, heb ik nooit iets gekocht. Ik kom er ook echt nooit. Nou hoorde ik dat ze daar leuke Cars feestversiering hebben, dus ga ik er binnenkort toch weer even kijken. Maar voor de rest sla ik m over.

9. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Ga morgen even weer heen zag mooie kleertjes voor de kleine meid. Alvast wat zomer kleertjes kopen. De onderbroeken vind ik ook erg fijn.

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    rompers, sokken, ondergoed, soms een bh, wol, soms wat kleurtjes voor de kids . nachthemp. Boxers voor manlief, soms rokjes voor de meiden

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja, genoeg! Ben fan van de Zeeman :)

Bijna al ons ondergoed en sokken komen daar vandaan. Voor de meiden kleding, alhoewel de babykleding (tot 86) het allerleukst blijft, daarna wat minder. Toch nog genoeg vandaan gehaald. Sowieso leggings en basic shirtjes altijd daar vandaan, perfecte pasvorm en blijven lang mooi. Winterjas van mijn oudste van dit jaar komt er vandaan, perfect, nergens last van. Zomerjassen haal ik sowieso eigenlijk altijd daar, ook prima. Eigenlijk alles wat de oudste van Zeeman had draagt de jongste nu ook, gaat echt prima, geen last van slijtage of verwassing ofzo.

Verder knutselspullen, kleurboeken, stickers, leuke theedoeken of katoenen placemats (gebruik ze niet, maar voor de foto's van mijn blog), schoonmaakmiddel....

12. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Hier theedoeken, vaatdoeken, sokken, ondergoed voor mezelf en af en toe wat prullaria. Binnenkort even wat kleurboeken halen denk ik.

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Voor mezelf basic shirtjes of basic topjes voor onder mijn kleding...
    Soms een shirtje voor dochter als ze iets ziet wat ze leuk vind.

Meer eigenlijk niet vind niet alles een goede kwaliteit hebben. Rompers etc koop ik sowieso daar niet wat een rotzooi. Net als pyjama's voor kinderen bah!!

Geef mij de wibra dan maar...

14. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Leggings, rompertjes en andere kleding voor onze dochter.
    Voor mijn man boxers en voor mezelf ook wel eens ondergoed.

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb eigenlijk nog nooit wat bij de zeeman gekocht.

16. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    #36 BlijEi, 26 mei 2015
    Laatst bewerkt: 26 mei 2015
    Ik heb een hele verzameling retrorompers van de Zeeman :) Ideaal! Wel jammer dat ze de rompers alleen met lange mouwen hebben. Verder vallen ze wat klein en zijn de drukknoopjes niet je-van-het. Maar toch zeeer de moeite waard gezien de prijs ;)

17. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik koop van alles bij de Zeeman:

- ondergoed voor zoontje
    - leggings voor dochter
    - wol om te haken
    - handdoeken en washandjes
    - stoepkrijt
    - Cars en Minnie Mouse spullen voor de kinderen
    - sokken

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja leuke winkel.

De laatste tijd hebben ze zelfs leuke trendy spulletjes.

Heel af en toe koop ik er ook kleding. Ondergoed of hemdjes. Vorige week zag ik er een jumpsuit hangen voor mijn dochter.
    Leuk voor straks op vakantie.

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er zelf gewerkt , en kocht er toen veel. Was vooral gek van die butget geel / zwarte kaartjes bijv vesten voor dames a 4,99 ofzo 😜
    Kwam gewoon een only vestje uit wat ik paar maanden ervoor bij only kocht dik betaald.

Die hebben best ooit duurdere merken gehad waar de etiketten dan uit waren of er nog uitgeknipt moesten worden.

Heb wel is in gezelschap gezeten dat mensen zeiden goedkoop spul daar en dan ik dan vertelde wat ik er ooit tegen kwam. Ze hebben zeker goed spul er tussen hangen af en toe. Vind voor kindjes ook best ooit leuke shirtjes of knutsel spul speelgoed voor weing! Leggings voor me dochtertje

20. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Hemdjes voor mijn zoontjes, en tshirts hebben ze erg leuke vaak, shirtjes voor mezelf soms

Deel Deze Pagina