Wie koopt er weleens bij de zeeman??

Discussie in 'De lounge' gestart door twee, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rompers, ondergoed, leggings, hemdjes. En naar volle tevredenheid.

2. mumija

mumija Niet meer actief

Ik. Vooral ondergoed, en ik neem ook regelmatig wat kleding mee als ze wat hebben dat ik leuk vind. Leuke winkel!

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ondergoed,sokken,kleding voor de kinderen,theedoeken,speelgoed,kleurboeken etc
    Elastiekjes en haarspeldjes,pyjama's,beddengoed,schoonmaakspullen

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Aangezien dl minnie mouse gek is regelmatig binnen lopen
    Voor dl
    Dekbedovertrek, speelgoed ( steffie in minnie mouse style), kleurboeken shirtjes, ondergoed, maillots

Voor mezelf ehh niks
    Voor vl voorheen onderbroeken,maar die van de wibra zijn toch steviger

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik koop er vaak kleertjes voor mijn beide zoontjes. Gaat er een keer spaghettisaus over heen, wat bij het wassen niet helemaal eruit gaat, of vallen ze een gat in de knieën is het minder erg. Ook moet ik zeggen dat ik voor jongens vaak moeilijk kan slagen (bij de hema bijv. vind ik de jongenskleding vaak maar saai), maar dat ze bij de Zeeman vaak leuke t-shirtjes (met leuke kleuren en prints) hebben voor de kinderen.

6. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Vroeger haatte ik de Zeeman.

Sinds ik moeder ben vind ik het er heerlijk.

Ze hebben allerlei basic ondergoed in allerlei verschillende kleuren en lekker betaalbaar voor de kleine.

Dus ja, ik ben blij met de Zeeman :)

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ja hoor, dekbedovertrekset van Minnie Mouse, kleertjes voor mn dochter af en toe, vind het de laatste ttijd alleen tegenvallen, ondergoed, knutselspulletjes, voorheen ook rompers en slaapzakken.

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Jazeker, voor mezelf eigen nauwelijks, soms een fleecevestje. Voor F. een groot deel van zijn garderobe, ze hebben echt leuke dingen! :)

Oh en laatst nog nieuwe ovenwanten, vond het printje zo cute! :D

Liefs,

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Leggings, ondergoed en pyjama's met de label dat het getest is op veilige stoffen voor dochter.

Waarom je vraag?

10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    koop er af en toe wel wat..
    vorig jaar nieuwe lading handdoeken gekocht en toen dl baby was kocht ik er heel veel kleding voor haar.
    als ik wat leuks voor mezelf zie koop ik het ook.
    ondergoed koop ik er ook altijd..
    waarom meer geld uitgeven aan een label als het voor minder kan denk ik dan

11. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Heerlijke winkel, haha!
    Ik haal er wasmiddel, hand- en theedoeken, ondergoed, sokken, kleertjes voor dochter, kleurboeken etc. En een paar jaar geleden hadden ze nog leuke jurkjes :)
    Vroeger als puber wilde ik er niet gezien worden, nu kan het me niks schelen :D

12. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Gewoon waseven benieuwd wat anderen er kopen

13. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Hier soms kleding voor dochter, en rompertjes.
    Nu kreeg ik vandaag de folder en ik vond de tanktopjes wel leuk en dat voor 1,99. Morgen dus even daarheen, kijken of t wat is.

14. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

In het begin keek ik mijn ogen uit, voor de leuke babykleertjes. Maar nu heb ik veel kleertjesn, gekregen, dus kom ik er niet meer vaak.
    Als Naomi rompertjes nodig heeft, wel. Ze draagt nu die van de Zeeman maat 50/56 terwijl ze kleding maat 62 heeft...

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja hoor, ik koop er geregeld!

Ik vind het zonde om duurdere kleding te kopen wanneer mijn kereltje toch nooit lang in dezelfde maat blijft. Bovendien vind ik variëren leuk. Ik kan wel 1 shirt kopen van 30 euro van Zara ofzo, maar 1 keer spaghetti zonder slab en hij kan de prullenbak in (ik heb zo'n shirt gekocht tijdens de sale en ik krijg het er met geen mogelijkheid uit). Dan heb ik liever shirtjes voor 3-4 euro die ik na een keer of 5-6 weg gooi omdat het model verziekt is door de droger of door saus of andere niet te verklaren vlekken.

16. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ja hoor regelmatig. Voor allebei de dochters koop ik regelmatig kleding, ondergoed en sokken.

Voor mijn man onderbroeken, joggingsbroeken, sokken en t-shirts.

Voor mijzelf ondergoed, sokken en soms kleding.

Maar ligt erg aan het assortiment. Soms koop ik wekelijks iets, maar soms ook maanden niet.

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik koop er wel is wat leggings en rompers.
    T-shirtjes voor de zomer die ze wrs zeer weinig dragen zal omdat ze groeit als een malle.
    In november zag ik er een leuk shirt voor mezelf hangen voor onder een jasje voor na mijn zwangerschap. Grappige is dat ik er nu al meerdere malen complimenten over gekregen heb en het blijft prima in de was!
    Mocht ik nog is zoiets zien voor Nog geen 8 euro neem Ik het gewoon weer mee :D
    Maakt me echt niets uit!

18. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik super fijne winkel. Vooral kleding die ze naar KDV aanhebben. Rompers, sokken ed.

19. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    ondergoed(voor ons) en sokken (kids). Verder haal ik daar ook mijn scheermesjes(intiution).

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Voor mijn dochter altijd hempjes en onderbroekjes, verder ook sokken, panty's etc. Echt kleding niet, omdat ik die vaak niet zo heel leuk vind (op babykleding na, die vind ik wel leuk) en bijna ieder kind in de klas óf met Zeeman kleding loopt, óf met Actionkleding. Niet omdat ik dat te min vind of zo, maar ik vind dat niet zo leuk, allemaal in dezelfde dingen.

Deel Deze Pagina