Ondergoed voor de meisjes. Niet duur, blijft lang goed en is nog leuk ook. Verder dingen zoals panty's, sokken en knutselgerief.
Ik vind de hemdjes voor kinderen top. Stretch en blijven goed en sluiten mooi aan. Witte basic shirts voor de kinderen, voor 2,00 een prima shirt, aangezien witte T-shirts en kinderen niet de meest succesvolle combi is. Panty's voor m'n werk. Pyjama's voor de kinderen. Knutsel spulletjes, die airbrush pennen (6 voor 0,99) zijn echt super leuk. En ik loop vaak even een rondje of ze nog iets leuks hebben qua aanbieding voor schoonmaakspullen oid. Zag nu ook zonnebrand factor 50 voor 4,99.
Genoeg, ga altijd de zeeman in als ik in de stad ben. Kleding voor mn dochter, rompers daarnaast ook wol en andere kleine benodigdheden die il toevallig nodig heb
ja ik koop er weleens kleding voor dochter, en onderbroeken en sokken voor zoonlief en vriend en voor mezelf. soms haarspulletjes. van alles
nee maar dat komt omdat ik het een vreselijke winkel vind, alles op en door elkaar, heel rommelig en onoverzichtelijk. nodigt niet echt uit om er heen te gaan.
oh ja heeeel veel ondergoed,sokken,pyama,s,zwemkleding,t-shirts,broeken,slippers,badlakens,handdoeken,washandjes,theedoeken,sponsjes,vaatdoekjes,wasmiddel,wasverzachter,deo,doucheschuim,zeep,batterijen,knutselspullen,speelgoed,tafellakens,leuke decoratie,diepvriesdoosjes,snoepjes,koekjes enzzzzzzz.
Ja, de gekleurde capribroeken voor mijn meiden. Kunnen ze lekker mee ravotten op school en in de speeltuin. Zijn vaak leuke kleurtjes en als er een vlek in komt lig ik niet wakker.