Ik zet gister een tasje op de tafel, wat ik volgens in de avond wil gaan pakken om de spullen welke erin zitten te gebruiken... en dan kom je er achter dat het gewoon weg is.... Heeeeel het huis op zijn kop gehad, van vriezer tot grijze bak van zolder tot kelder.... Nergens te vinden.. nergens.... Ik denk dat ik gek word.. Kabouters? Pootjes gekregen? Je zou denken onmogelijk... begin er gewoon in te geloven..
2 zelfs... 1 daarvan heeft het ook nog zien staan.... en plop weg.. heel de speelgoedkast en buitenspeelgoed doorzocht.... niets..
Haha, of in de sleur ergens anders neergelegd? Dat heb ik heel vaak namelijk. Na veel gezoek kom ik het dan uiteindelijk tegen en weet ik op dat moment ook vaak pas weer dat ik het inderdaad daar had neergelegd (Meestal nadat ik manlief al beschuldigd had van het kwijtmaken ervan )
Kleer- en snoepkasten al gecheckt? En als je huisdieren hebt alle mandjes en alle leuke plekjes (binnen én buiten) van hen?
Ik heb de auto al doorzocht, schuur, wc, koelkast plus vriezer elke hoekje kastje deurtje slaapkamers kledingkasten. Geen huisdieren. Ik denk dat ze me gewoon in de zeik nemen of wat :x
Zo herkenbaar. Ik woon alleen dus niemand anders kan mijn spullen verplaatsen. En tóch ben ik regelmatig van alles kwijt en vind ik het terug op een plek waar ik het echt niet heb neergelegd. (Of de aftakeling is al begonnen, dat kan ook )
Ik ben 28 aub niet hahaha... al heb ik wel een hersenbeschadiging dus wie weet vervroegd last van tgeheugenverlies
Ik heb het hier is gehad met autosleutels (ook huissleutels er aan). Ik moest naar mijn werk. Deur zat op slot dus ik moest met sleutel binnen zijn gekomen. Echt het hele huis afgezocht incl vuilnisbak. Lagen ze uiteindelijk achter het gordijn! What was i thinking toen ik het gordijn open deed?
Raap me op. Maar heel herkenbaar ja. :x Uiteindelijk merk ik op een gegeven moment op dat ik hetgene wat ik kwijt was opeens weer gebruik/in m'n handen heb, en waar ik het dan heb gevonden.. :x
Ik denk dan toch pootjes want heb thuis nog nooit kabouterhuisjes gevonden. Of zouden zie die ook heel goed verstoppen???