Ik koop regelmatig kleding bij c&a. Zeker tevreden over. Blijft mooi en is niet zo duur. Qua broeken is het echt passen welke vorm en maat het beste voor je is.
Ach gewoon passen en dan zie je het wel. Retour sturen of ruilen kan natuurlijk altijd Volgens mij valt The Denim ook wel op maat, Canda weet ik niet.
Ik draag er spijkerbroeken van en krijg regelmatig de vraag waar ik mijn broeken koop Shirtjes basis is de ene keer goed de andere keer is de kwali niet zo.
Ik koop vrijwel alles bij c&a omdat ik niet zo'n groot budget heb en de kleding vaak ook mooi vind. Ik kan alleen niets zeggen over spijkerbroeken want ik draag alleen rokjes met leggings. En trouwens de maten zijn tenminste normaal ipv in andere winkels waar ik xl moet kopen terwijl ik m heb.
Ik koop vooral mijn jeans bij c&a en krijg regelmatig de vraag waar ik die leuke broek nou toch vandaan heb...Ze zitten goed en blijven mooi van vorm en kleur. Zomerjurkjes zijn ook altijd top. Winterjassen, ook voor de pubert. Zij koopt daar ook broeken (geen jeans, die vallen bij haar dus absoluut niet) en basic shirtjes en truien. Voor haar combineer ik dat dan met een paar merkshirtjes (Adidas,Fila). En voor de 2 jongsten van alles wat. Mijn budget is niet groot en C&A is betaalbaar. Dus ik vind het prima.
Ik heb nu een aantal broeken besteld (geen jeans, want die heb ik dan nog wel een aantal die goed passen) en een paar truien, dus even een paar weken afwachten (c & a duurt momenteel bizar lang doordat ze eigenlijk niet echt ingesteld waren op zoveel online bestellingen. Geeft niets, ik snap dat wel).
Ik haal er voornamelijk voor de kinderen en mijn man. Hoewel ik moet uitkijken met de t-shirts. Soms koop ik er 1 die dan na het wassen opeens 3x zo breed is maar in lengte is gekrompen. Dat heb ik alleen bij shirts van c&a gehad.
Ik draag veel kleding van c&a. Alles valt juist op maat en ik heb sommige kleding al jaren. Bij kinderen wel een maat groter nemen.
Ik vind de kwaliteit van C&A eigenlijk echt prima, veel beter dan van vergelijkbare prijscategorieen als H&M of Zara. Blijft lang mooi van vorm en kleur. Ik koop er vooral broeken, ben dol op de skinny’s die ze in allerlei kleuren hebben. Maar ook jurkjes of blouses haal ik er wel eens vandaan. Ook voor kinderen vind ik de kleding kwalitatief goed.
Oh, dat is helemaal niet mijn ervaring. Ik vind de kinderkleding nogal zoeken, het meeste is te ruim voor mijn kinderen. Maar de (winter)leggings vind ik wel heel fijn voor mijn dochter en mijn zoon heeft wel joggingbroeken, ook wel een paar spijkerbroeken, maar ondanks dat ik specifiek op zoek was naar iets ruimer dan die hij eerder had, zijn die van c & a toch weer wat te ruim. Ik heb nu jack & jones junior ontdekt voor zijn spijkerbroeken, zijn ook ietwat aan de ruimere kant, maar wat dikkere kwaliteit, waardoor ze beter vallen (zoon draagt luiers, dus pasvorm van broeken is best ingewikkeld in maat 164). Hoewel ik dus eigenlijk geen ervaring met truien of shirts voor de kinderen heb, die koop ik toch sneller van duurdere merken (in de sale ), want vaak (niet altijd) minder loshangende draadjes, als kleding dat wel heeft of kleine gaatjes ofzo, dan scheurt zoon het aan gort. En dochter heeft een hele smalle pasvorm nodig, daarvoor kan ik ook beter slagen bij specifieke merken.
Ja, dat is ook mijn ervaring. Met bovenkleding heb ik ook verschillende maten van C&A. Dat is een nadeel, maar over de kwaliteit ben ik tevreden.
Het is alweer even geleden. Maar vond hun kwaliteit jurkjes wel enorm goed. Zeker als je het vergelijkt met de H&M.
Ja, de jogjeans tot nu toe zitten mijn zoon vaak weer niet goed. Of veel te baggy, of te smal op de kuiten, hij heeft abnormaal gespierde kuiten namelijk (komt door overmatig veel springen enzo denken we). Maar de jack and jones junior jeans lijken wel goed qua pasvorm en hij kan binnenkort naar herenmaten denk ik (zit nu in maat 164), dan kunnen we alle merken weer proberen, als we de juist breedte en lengtemaat weten.
Ik koop er af en toe wat broeken. Heb zelf maat 38/40 ik koop meestal M deze vallen wat groter uit. Weet zo niet welk type ik heb. Maar het zijn nouw sluitende stoffen broeken. Heb vorige week een bestelling gedaan voor man en mijzelf een paar joggingbroeken. Gewoon lekker voor thuis, er werken allebei thuis dus fijn een chilbroek erbij.
Ik heb 1 joggingbroek voor mezelf besteld ook voor thuis, die heb ik wel in M genomen, gezien de maattabel dacht ik dat L te groot zou zijn. Rest van de broeken was allemaal confectiematen, dus die heb ik in 40 besteld. We gaan het zien .