Wie heeft er vandaag ook zo'n K-dag? Zo'n dag dat je het liefst onder je dekbed kruipt en er niet meer onder weg komt tot je K-bui over is. Zo'n dag dat alles sleur is. Zo'n dag dat je kind alleen maar kan jengelen en jij nog zoveel dingen moet doen en al niet eens de energie hebt vanwege die K-bui. Zo'n dag dat je al sagarijnig word als je je eigen hoofd in de spiegel ziet. Zo'n dag dat je ook al niet lekker naar buiten kunt(met kleine bengel) omdat het zo nodig op deze K-dag ook nog eens moet regenen! Oja, en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik baal dat mijn fiets, die omgebouwd word tot mama-fiets, nog steeds niet klaar is terwijl ik zó graag eindelijk met mijn kleine meid wil gaan fietsen! Maarja, al was ie wel klaar, hadden we er nog niks aan gehad, want het regent weer eens:x Zo, wat zijn we weer lekker positief!
Ja, vandaag Alles gaat langzaam op 't werk en vandaag heeft m'n dochtertje ook nog de BMR prik en ben bang dat ze er zo ziek van wordt..Bah.
Eh nee, vandaag gelukkig niet, maar gister dan weer wel haha. Lekker vroeg naar bed vanavond en dan morgen opnieuw beginnen meid!
Ja, hier ook ( alleen geen jengelende kinderen ). Enorme baaldag, ben eergisteren en gisteren voor het eerst weer aan het werk gegaan na operatie. Om uiteindelijk tot de conclusie te moeten komen dat mijn lichaam nog niet voldoende is hersteld om het werk aan te kunnen ( werk in de zorg > verpleeghuis ), kreeg weer erge last van pijn klachten in mijn buik. Zit nu dus weer thuis, baal er zo van, wil gewoon weer lekker aan het werk en vooral af van de pijn. Volgende week gelukkig wel de mogelijkheid om wat aangepast werk ( administratief ) te doen. Voor nu duik ik nog ff lekker mn bed in met een boek. Sterkte allemaal vandaag!!
Ja, het loopt al een paar dagen allemaal nogal moeizaam. 's Ochtends opstaan, supervermoeid en met veel pijn en vervolgens alles de hele dag uit m'n handen laten vallen en alles mislukt voortdurend. Hoe dichter bij Moederdag, hoe moeizamer het gaat, ik denk dat het daar nu gewoon even aan ligt.
Helaas heb ik ook wel eens zo'n dag. Soms vind ik dat ik gewoon 'recht heb' om even een rotdag te hebben.. Maar soms loop ik me ook aan te stellen. Wat bij mij laatst hielp is op youtube 'Zwaar leven' van Brigitte Kaandorp te bekijken
Check! Moet ongesteld worden dus mijn humeur is sowieso al niet al te best.. Tel daarbij op 2 vervelende kinderen en constant regen en de k*tdag is een feit.. Heb mezelf een schop onder m'n kont gegeven en samen met de kinderen de speelhoek opgeruimd, gekleurd, de hond uitgelaten en koekjes gebakken maar mijn inspiratie en geduld zijn op.. Ik zet ze zo maar voor een dvd denk ik. Ze hebben vanochtend ook al best veel tv gekeken maar hun oogjes zijn nog niet vierkant dus ach.. voor een keertje.. (en morgen vast nog een keertje..) Morgen ballorig kan trouwens ook nog.. Hm, word ik ook niet echt gelukkig van maar denk dat we toch daar maar gaan vertoeven dan. Kunnen zij hun energie tenminste kwijt.
Hier ook zo'n dag. Drukke morgen op het werk gehad. Kids opgehaald, was draait....denk ik even rustig te kunnen gaan zitten.....doet Finley niks anders dan jengelen en aan mijn benen hangen. Tandjes/kiesjespijn denk ik. Straks nog was ophangen en eten klaarmaken, maar heb nu al geen zin/puf meer.....
Ja vandaag is echt zo'n saaie rotdag die maar langzaam voorbij kruipt. De oudste is alleen maar het zeuren, en jengelen en huilt overal om, de jongste gilt alles bij elkaar. Ik verveel me dood en het is rot weer haha Dus echt een saaie dag, van mij mag hij snel over zijn
Jaaa.. echt een KDAG... ik heb maar 4 uur geslapen vannacht, mijn vader is nu echt opgegeven (heeft kanker) en er is gisteren 180 euro gejat uit de kassa op mijn werk, waar ik dus de helft vd dag mee bezig was. En daarnaast was het sowieso druk en werkten mijn hersenen niet mee, dus heb van 6.15 tot 16.00 gewerkt.. en.. het regent pfff
Vandaag gelukkig niet. Voor mezelf een vrij dagje ingepland.Oudste 2 kinderen naar de BSO en de jongste naar de creche.Even geen gezeik om me heen.Lekker naar de kapper geweest,eten voor vanavond hoeft alleen de over nog maar in,huis aan kant.2 wassen weggewerkt zonder een dreumes die om me heen huppelt haha Afgelopen maandag had ik wel zo'n dag.Oudste 2 zaten zich rot te vervelen en alleen maar te bakkeleien met elkaar.Is ook altijd zo lekker gezellig,NOT!! Hopen dat deze dag dan maar snel om is meid!!
Ja! Hier ook een piep dag, veel harde buiken en de kleine draait er op los. Auw! Voelt niet fijn als je amper kan lopen en nog van alles moet doen...
Jep 2 kindjes met buikgriep, waarvan 1 morgen jarig is. Alle boodschappen had ik voor vandaag, mijn vrije dag, gepland. Heb alleen maar kots en poepgeruimd en wasmachine draait al sinds gisteravond 23 uur continue. Morgen wordt een mooie dag
Jaaa door de regen op de fiets naar de huisarts bijna 3 kwartier uitloop en ook nog megadrukte bij de apotheek zodat k mn andere afspraak mistte.. dochterlief jengelig en dwars.. en ik ben ongesteld en mn chocola is op grrrr
Jeetje, dan heb jij echt alle recht om een K-dag te hebben meid! Wat loop ik dan te zeuren zeg...Heel veel sterkte met alles omtrent je vader! X