Wie koopt of besteld ook bij H&M???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esje87, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Ik bestel en koop vaak bij H&M. Nu zit mijn dochter in maat 86/92 en koop ik vaak bij de categorie meisjes maat 92-140 ipv bij baby's 68-92. Maar wat me opgevallen is is dat de maat 92 hiervan heel veel kleiner is dan de baby's maat 86. Heb nu paar shirts gekocht maar die zal ze niet lang aankunnen ben ik bang. Terwijl maat 86 lekker ruim zit.

Nog meer mensen dit gezien?

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Nee dat is me niet opgevallen! Ik bestel af en toe, dochter zit nu nog in 80/86 dus misschien komt het nog ;) bedankt iig ;)

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    O dat is inderdaad apart.
    Ik heb een ukkie, ze zit nu in mt80 en H&M valt heel groot.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De babylijn valt veel groter en breder dan de grote meisjeslijn.. Gelukkig maar want de babylijn zat hier voor geen meter...

5. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Mijn dochter zit ook bijna op de grens (nu maat 86, maar ik koop altijd wat vooruit).

Ik heb van H&M alleen 2 basic longsleeves hier thuis in maat 92, en die vallen op maat. Die zijn nu nog te groot. Ik heb ook een H&M fleecevest maat 92 die ook op maat valt (nu nog te groot). Maar van H&M babykleding past maat 80 soms ook nog inderdaad, bijna alle babykleding valt wel duidelijk 1 maat groter uit. Misschien dat de kinderkleding meer op maat valt, en dat baby 86 dan ongeveer overeenkomt met kinder 92?

Wel vreemd ja. Sowieso dat ze maat 92 op beide afdelingen verkopen. Wel handig als je een lange baby hebt of kort meisje misschien.
    De maillots heb ik laatst wel bij de babyafdeling nog gehaald. Daar is maat 86/92 3 euro per stuk en bij de kinderafdeling maat 92 4 euro per stuk. Voor die halve maat verschil ga ik niet 33% meer betalen voor eenzelfde effen grijze maillot ;)

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ehet is me niet opgevallen maar mijn kinderen zitten nu in 104 en 80 dus kom het ook niet tegen nu.

Deel Deze Pagina