Borsten ineens zachter

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LoveLjh, 22 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveLjh

LoveLjh Actief lid

6 aug 2011
    204
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, Ben ongeveer 6 weken zwanger en heb tot nu toe nog weinig kwaaltjes gehad. Wel sneller moe en meer trek in eten en dagelijks steekjes onder in mijn buik en borsten een beetje gespannen en iets gevoelig als ik er op duwde. Sinds vandaag voelen mijn borsten ineens heel zacht en niet meer gevoelig.. Weet iemand of dat kwaad kan? Groetjes

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Kwaaltjes kunnen komen en gaan. Je hormonen kunnen flink schommelen. Ik had tot week 7 helemaal geen kwaaltjes en daarna weinig...

3. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Ik ben nu 8 weken zwanger en heb ook al de hele week bijna geen pijn meer in mijn borsten en ze lijken ook ineens weer iets kleiner en zijn al een tijdje minder gespannen... Ik heb verder ook weinig symptomen..

Snap dat je ongerust bent, heb ik ook wel maar weet idd dat kwaaltjes komen en gaan;)

Wanneer heb je een echo?

4. LoveLjh

LoveLjh Actief lid

6 aug 2011
    204
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt:) Ik heb over 2,5 weken een echo. Het liefst zou ik eerder willen. Wil zo graag weten of alles goed gaat.

5. Hopelijksnel

Hopelijksnel Actief lid

11 mei 2014
    146
    0
    16
    NULL
    Brabant
    Ja snap ik heel goed! Ik liep in het ziekenhuis hiervoor dus heb het geluk dat ik daar steeds nog een echo krijg.. heb nu a.s. vrijdag de laatste echo bij de gyn en heb er hiervoor ook al 2 gehad.

Maar geloof me vroege echo's zijn ook niet altijd fijn;) Ik heb de eerste echo met ong. 5 weken gehad en daarop was nog niks te zien dus stressssss omdat ik bang was dat het niet goed was of een bbz maar het was gewoon te vroeg! 2e echo was 2 weken geleden, het was 3mm en het hartje klopte.. opgelucht en super fijn alleen na een week was ik weer bang dat t hartje niet meer klopte!

Meis probeer ervan te genieten! Ik weet precies hoe je je voelt maar ik denk maar zo als het fout gaat heb ik het toch niet in de hand en was het waarschijnlijk niet levensvatbaar;)

Maar ik weet hoe lang de weken nu duren.... pfff:D

Liefs

6. LoveLjh

LoveLjh Actief lid

6 aug 2011
    204
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie:) Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Gefeliciteerd! Mijn vorige zwangerschap was ik ook onzeker net als nu. Gelukkig is alles toen goed gegaan:) Voordat ik zwanger was van mijn zoontje heb ik een mk gehad, en daardoor was ik toen en nu nog steeds onzeker of alles goed gaat. Maar het duurt idd zoo lang tot de echo, zit nu alle dagen af te tellen pff.. Verder geniet ik er zeker van! Ben echt zo blij dat ik zwanger ben, heb een heel gelukkig gevoel:) Groetjes

Deel Deze Pagina