Wie is er tijdens dit dood enge weer ook alleen? Het is de eerste nacht dat ik alleen ben met Daan en dan ook nog van dit noodweer. Wie gaat er nog meer doodsangste uitstaan?
Ik ben vannacht niet alleen, maar mijn vriend is zojuist naar de zaak gegaan, omdat hij een functioneringsgesprek heeft. Zijn baas is dus niet zo slim geweest om hem af te bellen. Ik zei al tegen mijn vriend: Bel je baas maar dat je niet komt. Zegtie: zal allemaal wel meevallen schat. Echt ik zit hem hier te knijpen!
Ha Fleur.... Nou net met dit weer je eerste nacht alleen met Daan..... pffffff vreselijk! sterkte joh! Ook ik zal wel alleen blijven vanavond en vannacht... maar het lijkt me voor jou veel rotter met zo'n klein mannetje!
ik ben doordeweeks altijd alleen met de kindjes, thuis zit je heerlijk veilig hoor meid! Lekker je eigen dingen doen en vroeg slapen dan is het zo weer morgen
Mijn vriend is al 3 uur onderweg vanuit Rotterdam naar Roosendaal. Hij staat nu bij Dordrecht Ik hoop dat hij vandaag nog thuis komt, zucht. En meneer heeft zijn pinpas natuurlijk niet bij zich, dus hij kan ook niet iets te eten halen ofzo.
yep hier ook alleen. Mijn man belde dat hij bij onze partner bleef pitten. Ik heb het huis al afgesloten, speelgoed opgeruimd, zometeen astrid naar bed en dan ga ik nog even wat extra eten en dan lekker met de toppie op bed! Ik ga geen doodsangsten uitstaan, want zo ernstig is het nou ook weer niet. En ik ben inmiddels wel gewend dat ik zo'n paar keer per maand alleen slaap omdat mijn man al dan niet onverwachts niet thuis komt. Wel vind ik het naar dat het zo suist en giert rond het huis. Ik ga maar niks kijken met geesten enzo, vrees dat ik dan niet kan pitten!
Hier nog 1 alleen... Nou ja, met drie, maar poezen en ongeboren kindjes tellen natuurlijk niet.....zucht Kwam thuis, kliko's door het tuinhekje gewaaid, dus ik heb de bakken door het huis naar de achterkant moeten slepen, alle lossen en hangende onderdelen binnen gelegd, jeetje, normaal al niet fijn, nu zwanger zijde helemaal niet! Manlief werkt in Amsterdam, dus tja.......geen treinen. Gelukkig woont zijn broer daar, dus hij kan ergens slapen. Moet er toch niet aan denken om op een station te hangen, als je dat ziet op tv! Ben benieuwd of het nog erger gaat worden met de wind, ik hoop het niet, anders vrees ik ook voor mijn schutting..... Zo maar eens lekker douchen ofzo en inderdaad met de toppie naar bed vind ik een zeer strak plan!
Fleur: Sterkte hoor voor vanavond en vannacht. Misschien gaat de storm straks wel zakken... Geloof dat het rond 21 uur rustiger zou worden.
Wij wonen dichtbij het station. Ik heb er al een beetje over gedacht om eventueel mensen onderdak te bieden. Maar dat is best wel raar misschien,
Roep dat niet te hard, ze zeggen nu dat het nog zeker de hele avond en begin van de nacht kan doorgaan! Dus dames (en dan vooral die met kleintjes), een geruste nacht gewenst, maar rustig zal het niet worden.....
ik had gehoopt vandaag ed weer thuis te hebben die al vanaf zondag in Frankrijk zit maar dat zit er voorlopig niet in ze staan nu nog steeds bij Breda vast en tis een groot chaos gebeuren...heb em net aan de foon en t enige wat je op de achtergrond hoort is pas op pas op.... en waarom de vrachtwagens niet in het midden rijden zodat de andere autos niet gaan inhalen... wel eng hoor allemaal....
Raar, ik vind het een superlief idee! Er bestaan dus toch nog attente mensen op deze wereld! Ik ben overigens ook alleen vanacht. Mijn man werkt in Rotterdam en blijft bij een vriend slapen. Want van de NS hoeft hij het niet te hebben vanavond! Hij heeft net gebeld dat hij veilig binnen zit, dus mijn hartje is gerust!
mijn mannetje is om 22:00 klaar met werken. Daarna brengt hij me zusje nog even naar huis. Dus zo rond 22:30 vetrekt hij vanuit daar naar huis. Ik las nt trouwens op nu.nl dat het na ongeveer 23:00 vanavond heel erg snel zal afzwakken. (de storm dan ) En morgen word het volgens het knmi gewoon weer "fris hollands weer" Dus dat is misschien wel lekker om te weten voor de dames die deze aankomende nacht alleen moeten gaan uitzitten.
Die van mij moet nog thuis komen dus hopen dat er niks gebeurd. Blijf wel wakker tot hij echt thuis is. Lover
hier nog 1 alleen, maar ben het wel gewend. ik ben blij dat mijn mannetje in zijn studentekamertje zit in Delft..! succes voor de mensen die nog op het station staan. die zullen daar nog wel even staan ben ik bang
er zijn dus vele dames in de zenuwen om hun hubbie vanavond... ben ik niet de enige gelukkig ! man is een poging aan het doen om met de auto van rdam naar breda te komen....hoop maar dat hij overal een beetje door kan wordt gek van al die berichten van wegafsluitingen enzo.... toevallig nog iemand die iemand heeft die deze route rijd en weet hoe het gaat? hub zn mobiel is ook nog eens leeg dus voel me best wzaar klote en ongerust momenteel !
Hoi hier nog een die alleen is vanacht die schat moet nou eenmaal werken maar ik maak me niet druk het komt wel goed met hem, met mij is een andere verhaal. groeten jennie72