Ik zou een klant om half 12 krijgen om te kijken voor een kleur in haar haar... Nou ze is er nog niet en ik denk dat ze ook niet meer komt Kan ik zo pissig om worden Zit hier te wachten... Mijn dag zo ingepland omdat ik die afspraak had. Baal ervan dat ik haar nummer niet genoteerd heb In het vervolg ga ik dit dus maar wel doen
das idd niet leuk, en zeker niet netjes, maar..wind je maar niet teveel hierover op, t is veel te warm daarvoor... gr Bengel
Hmpf dat is balen!!! nr kan idd wel handig zijn voor een volgende keer! Ook om zelf af te kunnen bellen mocht er iets zijn
niet zo fijn voor je ik hou er ook niet van zulke mensen die niet aan hun/haar afspraken houden of veel te laat komen
Nee ik hou er ook echt niet van Je deelt je dag zo voor haar in Ik had allang bij het bosbadje kunnen zijn met mijn dochter Ze kunnen je wel bellen om een afspraak te maken, maar niet even afbellen...
ik snap het een vriend van ons spreek ook geregeld met ons af dat hij langs komt nou je kan gewoon weg gaan hij komt toch niet op het laatste moment dan is het al 1 uur na dat hij zou komen beld die af of hij belt helemaal niet.
Vreselijk irritant is dat ja als mensen hun afspraak niet nakomen. Mja misschien is er wel iets gebeurd en heeft ze er helemaal niet meer bij nagedacht? Maak je er niet te druk om,idd veel te warm voor haha! Die mensen heb je helaas eenmaal...
Ja ik maak me er ook niet druk om Maar ik had ook naar mijn mams kunnen gaan of naar het badje en dat vind ik jammer Mijn dag is gewoon weg, want vanmiddag moeten we weer boodschappen doen...
Ja ik ken het.. vervelend he... Ik heb er ook zo'n hekel aan als mensen een afspraak met je maken en dan een uur later pas op de stoep staan.. kan ik ook erg chaggy van worden!
Ik heb ook klanten. Er hangt nu in de salon een brief als mensen niet 24 uur van te voren afbellen zij 50% moeten betalen. Nu zie ik dat eerst altijd een paar keer door de vingers. Gebeurt het steeds vaker, dan stel ik ze voor de keus om of niet meer te komen of toch op een gegeven moment het hele bedrag te betalen. Per slot van rekening krijg jij ook zo je geld niet. Voor hen 10 anderen. Maar goed ik heb die keus, als je net begonnen ben, ben je blij met elke klant.
dat is waar ik maak me ook niet meer druk om als mensen niet op komen draven maar wat je idd zegt je blijft ervoor thuis terwijl je andere dingen kon doen
Janne: ik werk al ruim een jaar aan huis. Maar die regel die jij hebt dat doe ik niet hoor Ben inderdaad al blij als ik een klant heb Maar ja zo heb ik er ook niks aan
Dat is balen meid. Zelf heb ik een schoonheidssalon aan huis en ik moet zeggen dat het me tot op heden nog niet is overkomen dat ze niet op komen dagen. Maar ook ik maak altijd een planning om mijn afspraken heen en dan is het superirritant als ze niet komen. Ik ben zelf echt een mens van de klok. Piglet