Wildplassen

Discussion in 'De lounge' started by Nala, Jul 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Oom agent bekeurt 3-jarige voor wildplassen

Gepubliceerd op 24 juli 2006, 11:23

VEENDAM -
    Moeder Sifra Nonkes was trots toen haar 3-jarige zoontje Pascal de bosjes in natuurpark Borgerswold in Veendam opzocht om te plassen. Hij is sinds kort zindelijk. Een politieman had daar geen boodschap aan. Hij schreef een bekeuring van 75 euro uit wegens wildplassen.

Sifra Nonkes is verontwaardigd over het politieoptreden. Ze heeft bezwaar gemaakt tegen de boete van 75 euro. De politie wil niet op de zaak in gaan. Volgens een woordvoerder moet het Openbaar Ministerie uitendelijk beslissen of de moeder de boete wel of niet moet betalen.

Nou jaaaaa zeg.. Het moet toch niet gekker worden..

2. patrien

patrien Niet meer actief

laat je de natuur de vrije loop in de vrije natuur, kost je dat 75 euries.
    wildplassen is wildplassen maar voor zo`n manneke is dat toch wel duur.
    ik wist ook niet dat zindelijkheid zo duur kon zijn

3. Max

Max Lid

Jul 21, 2006
    29
    0
    0
    Golvend heuvelland
    Nou ja zeg!!!!! :confused:
    Moet je dan als moeder tegen je kind zeggen plas maar in je broek, anders krijg ik dadelijk een bekeuring.
    Het is te gek voor woorden, dat ze volwassenen bekeuren oke, maar een moeder die haar 3 jarige zoon laat plassen. Ik had alweer gezegd tegen de agent: Ga boeven vangen, daar ben je voor opgeleid. :oops:
    Max

4. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    ja ik vind dit ook belachelijk

en wij kunnen het wel even ophouden
    maar zo'n klein kereltje toch niet

dat snapt die agent ook niet zeker

5. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Ja, en als het nou in de stad achter een bushokje was.. Dan zou een waarschuwing op z'n plaats zijn geweest... Maar nee, midden in het bos.

6. Niet meer actief

vind het in het bos ook wel een beetje sneu hoor.
    Maar ja, de beste man doet ook maar z'n werk...

En in het 'wild' plassen is natuurlijk de hoogste macht, wilder dan in het bos kan je niet plassen :)

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ach, voor zo'n kleintje. Die kunnen het toch niet ophouden tot de volgende wc. Sneu hoor.

8. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

Jul 26, 2005
    3,281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik dacht altijd dat jonge kinderen en oude mensen mochten wildplassen.
    Heb ik zeker verkeerd begrepen :(

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi.. Ik vind een boete voor wildplassen qua volwassenen wel terecht maar dan niet eentje van 75 euro.Voor kinderen vind ik het nergens op slaan. je laat je kind ook niet met een natte broek rond lopen.als wij vroeger op vakantie gingen liet mijn vader me ook altijd op de vluchtstrook ( het gras ernaast dan:p) plassen.
    Kussies Kaatje

10. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    ja bij ons ook als we mee waren met de vrachtwagen

11. sim

sim Niet meer actief

ja, ik hoorde het vanmiddag, die moeder laat het geloof ik voor het gerecht komen toch? logisch, jonge jonge laat ze zich bezig houden met andere dingen, zinloos geweld of huiselijk geweld ofzo, als wild plassen zo'n crime is moet er op zaterdagavond echt meer blauw op straat en in de steegjes en portiekjes, maar een kind van 3 :confused: dus die moeder moet dat jochie maar in z'n broek laten plassen en in een natte broek naar huis laten gaan, als ze de broek uit zou doen en m in z'n blootje naar huis liet gaan zou ze bekeurd ook worden.

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Jeetje je hoort ook steeds gekkere verhalen he :( En trouwens kinderen krijgen altijd toch maar de helft van de boete? :rolleyes:

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Belachelijk! Het doel van een boete moet toch zijn dat je het de volgende keer niet meer doet. Alsof zo'n kind zich de volgende keer iets van zo'n boete aan gaat trekken. Dit is gewoon een manier om zoveel mogelijk geld ophalen. Ik zou het ook voor het gerecht laten komen

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    die agenten werken toch met een prestatie-beleid van 150 bonnen per jaar per agent?...
    die vent dacht dus, deze ook ff op zijn lijstje te kunnen zetten...

overigens, is dit natuurlijk belachelijk...
    zo'n jochie van 3 kan toch zn plasje niet ophouden, en je laat hem niet in zn broekje zn behoefte doen...
    tis een KIND, geen volwassen man die zn plas kan ophouden...
    en 't was ergens in een bos... honden piesen tegen paaltjes en bomen.. dat mag toch ook.. !!

gestoorde politie-vent.

15. Niet meer actief

Heb het trouwens nagezocht, maar kan nergens vinden dat je niet in het bos mag plassen.

Wel dat je niet in steden tegen muren aan mag gaan staan...

Dus denk dat meneer agent iets te enthousiast met zn vak bezig is geweest...

16. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Hoe zit dat dan met het jeugdrecht? Kinderen tot een bepaalde leeftijd worden toch niet als volwassenen berecht of beboet?

Wat een achterlijke agent, zeg!

17. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Wat een enorme held, zo'n agent :( Dat is nog eens lekker scoren zeg!

Meneer agent is inderdaad wat doorgeslagen ben ik bang..

18. mummy

mummy Bekend lid

May 26, 2006
    664
    0
    0
    Ahhh, op deze manier heeft dit ventje de komende 10 jaar nodig om de schuld in te lossen met 2 kwartjes zakgeld per week hahaha.

19. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb ooit gelezen dat kinderen onder een bepaalde leeftijd niet beboet mochten worden voor wildplassen
    alleen kan ik het niet meer vinden , zal ondertussen al wel weer veranderd zijn
    maar vind het een super daad van die agent om zo'n klein manneke te beboeten , petje af hoor meneer agent een reuze prestatie

laat hem achter echte zaken aan gaan ipv zo'n klein manneke te pesten
    zal zijn zoon zijn , wat zal meneer agent dan doen?

pciesss ga maar ff in de bosje hoor jantje ;)

20. Niet meer actief

Toevallig vertelde ik laatst tegen mijn schoonouders dat we onderweg waren en dat mijn zoontje heel erg moest plassen en dat we gestopt zijn en hem hebben laten plassen tegen een boom. Schoonpa, die al jaaaaren bij de de politie is zei dat dat geen probleem was, omdat ze kinderen daar niet voor beboeten, maar ja nu ik dit lees! Denk idd dat die agent beetje te prestatiegericht bezig is.

Share This Page