er te veel mee bezig zijn?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mausli, 16 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausli

mausli Lid

7 aug 2007
    63
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik had mn laatste cyclus een cyclus van 38 dagen en 3 negatieve testen. ben met 36 dagen na de huisarts gegaan en hij gaf me het advies om te gaan tempraturen, kreeg 2 cyclus kaarten en een formulier met uitleg mee. heel erg fijn! geen gedoe met engelse termen

nu heb al een paar keer gehoord dat ik het niet moet doen omdat ik er dan teveel mee bezig zou zijn

hoe denken jullie hier over?

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Tja die opmerking hoor ik ook zo vaak..natuurlijk wordt je eraan herinnerd als je wekker gaat omdat je moet temperaturen..maar als dit duidelijkheid geeft voor je cyclus dan zou ik het waard vinden.
    Ik temperatuur nu drie cycli en moet zeggen dat ik het af en toe wel zat ben..aan de andere kant geeft het zekerheid omdat ik nu precies weet wanneer mijn eisprong was en of ik ongesteld wordt.

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    meid dat is echt hele grote onzin. als je in de mmm zit dan kan je niet anders dan er mee bezig zijn, dus dan zou je niet zwanger worden? onzin dus

4. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0

Hi mausli.

Ik ben nu ook 2 maanden bezig met temperaturen (huiswerk van h.a) en daarvoor wist ik niet hoe en wat maar nu na 2maanden ben ik echt moe van alles, om eerlijk te zijn is het begonnen sinds ik temperatuur dat ik nu er zoveel mee bezig ben.

Nou gelukkig kan de h.a aan mijn lijstjes zien dat ik duidelijk een eisprong heb en wanneer. Dus ik houd er mee op zodra mijn volgende ongi komt.

Aan de andere kant.... ben ik veel meer te weten gekomen over mijn lichaam, door het temperaturen ging ik me meer verdiepen in het zwanger worden.
    Maar het is zover gekomen dat ik er nu (bijna) de hele dag mee bezig ben, en dat is best vermoeiend.... En straks ga ik voor het eerst de mm in en dan zal het nog veel vermoeiender voor me zijn maar ach we doen het voor een goed doel! ;)

Dat je het niet moet doen is onzin hoor, het is jouw lichaam en jij bepaald of je het wilt doen of niet, luister niet naar anderen maar luister naar jezelf...

Succes!

5. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Idd helemaal mee eens.

Deel Deze Pagina