Nou zeg. Wat asociaal. Ongelooflijk dat mensen zo belachelijk kunnen reageren. Hij moest zich diep schamen.
Ik ga expres naar de andere supermarkt als er een groep schreeuwende kinderen voor de deur van de ah staan. Ik heb daar echt een gruwelijke hekel aan! Hier zijn ze zelfs zo brutaal dat ze je bon vragen als je geen plaatjes hebt meegenomen, want dan kunnen ze nog plaatjes ophalen... Als ik er ben en er staat een kind in mijn rij mag die ze hebben, en anders neem ik ze niet aan. Wij zeggen elke keer als we erlangs komen "als die van ons het maar uit zijn hoofd laat om zo te gaan bedelen"
Wow Ilona, da's wel heel extreem :O Uiteindelijk blijven het toch maar stukjes karton met een plaatje erop, echt ongelofelijk dat mensen zo 'fanatiek' zijn daarin.
Was inderdaad heel erg extreem, de dagen en weken erna is mijn man ook boodschappen gaan doen. Die man was 2 koppen groter dan ik....het was echt heel bedreigend. Wat ik nog het zieligst vond was zijn dochtertje, het arme kind keek haar vader met betraande ogen aan. En ik geloof niet dat dat was omdat ze mijn mini's niet kreeg. Maar omdat haar vader gewoon als een idioot tekeer ging !
Aan het kind wat het rustig vraagt of er netjes bij staat. Hoeft ook echt niet het kleinste kindje te zijn. In ieder geval niet aan kinderen met een grote mond die dat soort dingen gelijk uit de verpakking halen en de verpakking op straat laten vallen. Als ik er meerdere krijg, verdeel ik ze.
je zou je toch bijna afvragen wie het kind was in die situatie. Bahhh. Kinderen die vragen krijgen sowieso niet. Heb een hekel aan dat gebedel bij de supermarkt. Hoop van harte dat onze dochter dat dus niet gaat doen. Voor alsnog deelt onze dochter de kaartjes zelf wel uit hahaha.