ik heb echt de hele dag trek in van alles en nog wat... maar als ik iedere keer ga eten als ik trek heb dan kom ik volgens mij zo 20 kilo aan en dat is ook weer niet de bedoeling.. hebben jullie ook zo vaak trek? en wat nemen jullie dan? ik kan wel een appel nemen ofzo en dat doe ik ook regelmatig, maar 10 min later wil ik weer iets te eten hebben
(Bar kan er wat van ) Olijven, olijven en nog eens olijven. De héle dag door, ik verslind ze met bokalen tegelijk. Lust dat normaal niet, maar nu, gohoh! En van die zoute ansjovisrolletjes met een kappertje in, gaat ook de hele dag door naar m'n maagje toe.
Ik ook, heb zoooo'n trek. En als ik trek heb dan eet ik ook wat hoor. Soms fruit, soms nog een extra stukje brood en soms ook wel een koekje ofzo. Maar als ik dan niks eet voel ik me ook niet lekker op het laatst. Het is bij mij wel zo dat ik dan grote honger heb en dan juist niet superveel op kan..... Terwijl ik dat normaal altijd juist wel kon. Groetjes Miep
Ik heb ook de hele dag door honger. Ik eet dan net waar ik zin heb, soms een Liga, fruit of een boterham. Ik probeer niet te veel dikmakers te eten. Anders is het eind zoek! Gr. Sandra
ik heb hetzelfde probleem! verschrikkelijk vind ik dat... ik ben nu begonnen om s morgens voor ik ga werken te eten... probleem is dat 2u later mijn maag knort van de honger! Afgelopen nacht moest ik even naar de toillet en toen ik terug in bed ging liggen, grolde gewoon mijn maag... om 4u s nachts?! Ik dacht: nee, dit kan ik niet maken. dus verder geslapen, maar dan ben je als je wakker word s morgens dus een vod! Iedereen zegt, je mag niet eten voor 2... Maar dat is op deze manier gewoon onmogelijk! hihi groejtes jelly
ja vreselijk he. ik heb het vooral 's middags. ik heb hierdoor ook expres weinig in huis. want ik heb het ene nog niet op of ik wil meer... groetjes susanne
Ook ik eet erg veel hoor. Soms eet ik 2 x avondeten. eerst eet ik totdat ik vol zit. uur later weer honger. Dan nog maar een bord. Probeer wel zo weinig mogelijk te snoepen. Gelukkig ben ik dus geen snoepkont dus dat is makkelijk. Ondanks alles ben ik maar 3 kilo aangekomen. Nou dat snap ik nog steeds niet. Iedereen (waaronder ik) verbaasd zich over hoeveel ik eet
Ik heb hier gelukkig nog geen last van. Ik eet juist wat minder dan normaal omdat ik nu zo snel vol zit.
bij mijn eerste zwangerschap moest ik daar niet aan denken ik was echt de eerste 3 maanden en daarna at ik ook niet zo veel
Heb ook veel honger/trek over de hele dag. Neem dan maar een boterham of wat fruit en met hele hoge uitzondering een heerlijke bounty! Jammie. Maar grote hoeveelheden gaan er niet meer in. Vooral met het avondeten.. zou me bijna gaan schamen Gingen gister uiteten en na een paar kleine hapjes zat ik vol. Gelukkig heeft hubbie nog wat van mijn bord gegeten anders had ik het niet terug durven geven . Hebben jullie trouwens ook dat je soms ergens onwijs veel zin in hebt maar na 2 happen het echt niet meer naar binnen krijgt? knufje daantje
Ja dat heb ik ook, dat ik ergens zooo'n zin in heb en na een paar happen echt niet meer op kan. Net als laatst, ik had zo'n trek en we gingen naar de pizzeria. Na een kwart van de pizza was ik vol.... Terwijl ik anders best een hele pizza op kan, al deed ik dat niet hoor, staat zo associaal als je als vrouw een hele pizza naar binnen werkt. Dan nam ik de rest vaak mee naar huis voor de volgende dag. Groetjes Miep
Hihihi, het pizzeria verhaal overkwam mij vrijdag nog. Gisteren heerlijk de andere helft opgegeten Ik heb ook zoveel trek, echt dat je maag er pijn van doet! Meestal probeer ik fruit ofzo, maar als ik op mijn werk echt een 4-uur dip heb, ook weleens een Twix hoor. Het ergste vind ik 's nachts wakker worden van de honger. Vaak eet ik dan een crackertje of drink wat zuivel. Vult goed bij mij.
Hoi, Ik d8 dat ik de enige was die zoveel at en overal trek in heeft. Ik word zelfs in de nacht wakker van al dat geknor in me maag, vannacht nog. Maar ik ga dan niet eten want dan pas ik niet meer door de deur straks. Waar ik heel erg last van heb is als ik op me werk ben, dan heb ik alleen trek in chocola. Ik kan wel 2 repen per dag op... dan voel ik me goed. Maar heb ook van me VK gehoord dat ik echt moet oppassen, want heb kans op zwangerschapssuiker, aangezien ik al niet de slankste ben. Dus ik probeer er op te letten.... maar die grote zakken M&M's kan ik niet weerstaan.... Gr, Nora
hihih had gister zo'n trek in patatje stoofvlees dus manlief ff naar de patazaak gegaan.. en dat is me een bak wat jr krijgt, normaal kan ik die wel soldaat maken, maar gister zat ikal snel vol, maar ja eigenwijs he had er zo'n trek in dus hij MOEST op! en ja een paar minuten later hing ik over de toilet kwam alles er weer uit.....tja moet ik maar niet zo gierig doen.. zielig voor mijn mannetje die naar de friettent is gegaan, maar ach die is wel wat gewend kan er nu wel om lachen hoor, maar vond het zo sneu gister voor hem hahaha
Het werd me te machtig... Olijven en ansjovisjes zijn op (morgen voorraad gaan inslaan) en zo'n honger! Heb 8 grote sneden brood belegd met zelfgemaakte roze-zalmsla, en man man man (of liever vrouw vrouw vrouw) wat hebben die gesmaakt! En daarbij nog een bokaal fijne asperges soldaat gemaakt (roze zalm, zure augurkjes, zure uitjes, lekker veel 7-soorten peper vers van de molen, beetje zeezout, kappertjes, de éne helft met mayo en de andere met cocktailsaus) En wedden dat ik rond 3u terug beneden sta met een knorrende maag? Vrees dat ik dan een pizza in de oven steek
haha ik lees al weer dat ik niet de enige ben.. gelukkig maar.. Alleen in heb de nijging om vaak wat ongezonds te nemen ik had net trek en mijn vriend ook. hebben de frituurpan gewarmt en bittergarnituur erin gedaan en net opgegeten en dat om 12 uur savonds.. haha morgen maar weer gezond doen..
Bij mij is het nu op z'n ergst denk ik. Vanmorgen ging het nog goed, twee geroosterde boterhammetjes en een kopje koffie. Vanmiddag een dubbele tosti, 5 chocoladekoekjes, wat chips, grote bak Indisch, banaan, knakworstjes, en ik eet net de laatste cashewnoten op.. Oja, en ik liet net een hele harde boer van het blikje dr. Pepper wat ik in 10 minuten leeg had.
Heb net brouwnies gebakken Kon het niet laten, en o, heerlijk nog een beetje warm met wat slagroom..... Word ik helemaal blij van
Zaterdag avond smaakte het eten niet. De vis was taai, de broccoli smakeloos alleen de aardappelpuree was te hachelen. Weinig gegeten dus maar op zich was het wel genoeg... Zijn we toch om 21.30 uur 's avonds, tegen al mijn principes in, naar de Mac gereden Zondagmiddag na een strandwandeling, stond daar zo'n patatkraam.....ja je raad het al patatje met én een frikandel. Toen nog ff tanken en een mega grote lion naar binnen gewerkt Wat een slecht weekend zeg, hou me hart vast voor donderdag bij de vk, dan moeten we weer op de weegschaal..........