Hoi meiden, Even een vraagje...ik heb op 5 Juni heb ik een punctie gehad...dus zondag de 3e heb ik 5000 pregnyl gespoten en heb op 8 Juni een terugplaatsing gehad. Nu zijn er meiden die zeggen dat ik maandag al zou kunnen testen....ik heb afgelopen Donderdag een test gedaan en daar stond zo`n licht streepje die mijn man niet eens zag dus misschien wilde ik hem wel zien....Vrijdag weer getest en de streep was voor mijn gevoel wel iets duidelijker maar heb hem nog niet aan mijn man laten zien..... Vandaag durfde ik niet te testen....ben bang dat er geen streep verschijnt.... Morgen is het vaderdag en mijn man is jarig....nou zou ik hem graag de test willen geven(mits die positief is natuurlijk) maar als die test positief is....kan het dan echt van een zwangerschap zijn????? Ik heb na de pregnyl niets meer genomen alleen die bolletjes 3x2 per dag!! Is er iemand die mij iets kan vertellen......of kan ik beter wachten?? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo. Bedankt voor het lezen in ieder geval!!! X
Ik teste 12dagen na de punctie duidelijk positief. Punctie moet je zien als eisprong. Dus je kan al testen en pregnyl is er allang uit. Succes met testen! Hoop op een positieve uitslag!
Doe dat nou niet! Zeker niet op de verjaardag van je man. Vroeg testen is leuk, maar kan ook voor heel veel teleurstelling zorgen!
@NS als de pregnyl maar zeker uit mijn lijf is!!!! @Merah ik begrijp wat je bedoelt!!!! maar het is zo verleidelijk...zeker omdat ie van de week al heeeeeel licht was..... Ik slaap er nog een nachtje over want het zou juist op zijn verjaardag ook heel erg leuk kunnen zijn!!! X
Bedenk dat ook met een positieve test heel veel vroege 'zwangerschappen' alsnog eindigen in een menstruatie. (fout bij innestelen). De adviezen van een ziekenhuis zijn er ook om die teleurstelling te voorkomen.
Ja dat weet ik hebben ze in het ziekenhuis gezegd maar mijn gyn zei ook dat die kans bij mij net zo groot is als bij een "normale" zwangerschap. Maar ik heb inmiddels toch getest en er is een lichte maar wel duidelijker als van de week streepje te zien!!!!!! Dus als alles goed blijft gaan.....ben ik zwanger!!!!! Bedankt in ieder geval! X
Oh ik hoop het ook!!! Zie hier de test.....nu maar hopen dat alles goed blijft gaan...alhoewel ik toch pas de echte testdatum...volgende week dus blij zal zijn. Bedankt voor je reactie in ieder geval. Liefs
Wat spannend zeg! Deze is natuurlijk duidelijk positief! Hopelijk heb je aan het eind van deze week een knaltest!