Nee man, ik loop nu ergens, ik zie een landhuis... En eeneduowagen.... En een Mercedes vol met kinderen.. Geen idee waar ik ben....
Ik geef mijn pepernoten aan sgforce, schism en vogelhuisje. De roe... Dat antwoord hou ik voor mezelf
Ik vergeet altijd wie welke reacties geeft ed, maar een hoop leuke forummers zitten in dit topic zie ik al, dus: ik geef m'n pepernoten en chocoladeletters aan iedereen in dit topic! En de roe? I ain't no hater. Dus die mag piet mooi mee terug naar spanje nemen.
Ik ook! Ik herken wel een aantal namen, maar vergeet steeds of ik ze uit een positieve of negatieve context herken. tuc, mamabri, Nescio, Saskia78, Umm85 en Eylem kom ik regelmatig tegen in topic en die krijgen allemaal pepernoten. Niet omdat ze het altijd eens zijn met me (hoewel een paar van hen wél eensgestemden zijn), maar ook omdat ze me scherp houden. Cowgirl krijgt van mij wat lekkers, omdat het een hele lieve meid is! De roe deel ik niet uit. Er zijn wel dames aan wie ik me wel eens irriteer, maar ten eerste weet ik dus niet goed wie en ten tweede is het niet zo erg dat ik ze moet gaan bashen/dissen door de roe uit te delen.
Weet je nog dat ik vertelde dat er leden zijn die denken dat ik 'Shaddi' heet, met 3 kusjes erachter? Daar heb je je ezelsbruggetje Edelweiss krijgt ook nog pepernoten van mij!
Leuk topic! Zelf zit ik nog niet zo lang op ZP en lees daarbij vooral mee Daarom aan iedereen pepernoten! De roe laat ik lekker achterwege, heb nog niet echt dat ik mij ontzettend aan iemand erger (gelukkig maar). Krijg zo op de vroege ochtend zelf ook wel trek in lekker peppernoten vooral de chocolade, mmmmmmm
Aaahhhh topper!!! Nu weet ik wel je echte naam.. Dus moet ik nadenken haha maaaaarrrr ik ga mn best doen Laaaaarr, thanks my love. Ook lekkere nootjes voor jou!