Dankje mommy 😊! Dat is lief! Nijn, nee eergisteren was m'n fruitdag 😜! Gister frietjes gegeten, en net, heel erg een dove liason, met caramel, ooohhhh daar gaat m'n fruitdag! Ja die koekjes zijn lekker, die nam ik ook altijd uit België mee!
Ah ok, wist niet meer wanneer het fruitdag was Ach, ik ga mij dadelijk aan een chocoladewafel begeven...
Birshit, wat doe je me aan. Ik zit hier met een kilozak pepernoten. Jij pakt alles meteen goed aan he, of het nou popcorn is of pepernoten *vreet zich rond*
Even vraagje. Ik zie pluisje bijja nooit in andere topics ik zou haar graag wat meer zien voorbij komen. Het is vreselijk lieve vrouw En charliebradbury. Jii bent hele sterke vrouw en knap hoe je met je prachtige kindjes omgaat. Jij verdiend ook pepernoten En spikkel!
Denk niet dat deze vraag hier thuishoort. Behoorlijk offtopic. Misschien kun je dat beter aan Pluisje zelf vragen dan aan de rest van het forum, via een pb aan haar bijvoorbeeld.
Ik vind mamabri en sannebc er altijd uit springen! (op een fijne manier) Ik vind eigenlijk niemand naar. Iedereen heeft zijn eigen mening en daar kan ik prima mee leven
Dank je lief van je. Ff off topic, ik ben eigenlijk meer een lezer... en ik reageer niet op alles, zo ben ik niet. Alleen de dingen die ik interessant vind, waar ik een mening over heb, of als ik iemand denk te kunnen helpen.. Het wwjk topic vind ik heel erg leuk en ik geef ook iedereen uit dat Topic pepernoten (chocolade wel). Nijntje 1990, Nijntje1984, MamaChantal, Spikkel, Mitsy, Dani, Mumija, Penseel, Mommy, charliebradburry. En aan de anderen die ik vergeet, sorry. Ook een grote zak pepernoten, jawel alweer die chocolade, aan Micchan, omdat ik zoveel bewondering voor haar heb en voor haar zusje xxxShadixxx ( waarschijnlijk niet het juiste aantal xxen) En aan een aantal anderen, waar ik de naam natuurlijk weer ff niet van weet. Ik lig hier vaak dubbel achter de pc, jullie zijn soms zo grof, maar erg grappig Pluisje
dank dames!! De pepernoten: aan iedereen van het wwjk topic maar ook gewoon zp, er word wat afgezeurd maar er is ook veel steun en hulp!! Dat is top!! De roe: uhhh geen idee
Ik ben iemand die hier af en toe komt koekeloeren, maar ken niemand zo persoonlijk dat ik er speciale pepernoten aan geef.. jullie verdienen allemaal lekkere pepernoten wat mij betreft De roe wat mij betreft aan de leden die hun negeerlijst volstoppen, als hun mening ze niet aanstaat *leven en laten leven* Fijne Sinterklaas allemaal!!
Eylem krijgt van mij een zak pepernoten, wel zelf gemaakte natuurlijk, omdat ik dol ben op haar blog!