Pepernoten en schuimpjes voor bakegirl, Blloempje, Cosy, Daantjuh85, Elf84, Hommel82, itakepictures, Liana84, LianneE, Linky, Logan, Mamayo, Mandy3, Naa, sun123, Wensje88, XmoonlightX Jullie weten waarom dames De roe, niemand in het bijzonder. Een naam is hier al vaak genoemd, lijkt me voldoende
Oow oke vandaar. Ik dacht al waarom zie ik jou niet vaker. Je bent top Je komt super lief over Dankje lief dat ik in je lijst sta
nou ik wou het al zeggen maar denk doe maar niet maar iig helemaal mee eens. ach ja sommige maken er nu eenmaal een hobby van mensen te pesten
Ben ook mee eens. Helaas gaat het zo vaak Meeste negeer ik en richt me graag op mensen die ik wel mag . De namen heb ik opgenoemd die ik wel mag Molli en imensa jullie zijn ook topwijven. Gelukkig zitten ook leuke leden erbij En aszzz ( schrijf haar naam verkeerd) Ik denk dat zij ook wel aardig is. Ik zie haar reacties soms voorbij komen owja en dani84
Ik geef het snoep aan Dolce82, geniet van deze mooie tijd en laat je niet gek worden! Dan zijn er nog veel meer leden die snoep verdienen, ik lach me soms slap om alle gtst-verhalen hier . Dus pak allemaal maar! De roe zou ik niet weten, ik hou wel van de veelzijdigheid op zp.
Esther15 krijgt van mij een hele zak pepernoten De roe, ik denk dat ieder een zijn beurt de roe een keer verdient dus "vast" staat/ligt hij niet
Wat mij betreft wordt er alleen maar off topic gepraat hier, ik vind off topic niet erg. Maar van iemand die altijd op anderen loopt te vitten dat het ontopic moet, ga ik er dan op z'n minst van uit dat ze het zelf ook doet. En nee, dit heeft niets met haar te maken, bij een ander die dit continu benadrukt zou ik het ook gezegd hebben. En what the... pesten?? Sjonge.... Laat die roe dan maar komen.
Mijn pepernoten gaan naar: De lieve mama's van onze augustus 2013 groep. Zo leuk om nog steeds contact te hebben De motiverende en gezellige sporten & afvallen groep (helaas kom ik er niet aan toe om nog veel mee te schrijven). Imensa omdat je zo recht door zee bent en altijd klaar staat om andere zp'ers advies te geven. Mommy omdat ik het ondanks alles ontzettend knap vind dat je na elke keer aangevallen te worden zo rustig en vriendelijk blijft. De roe geven vind ik niet nodig. Karma doet z'n werk wel
Erg he! Allemaal jullie schuld.. Proest! Ook voor jou pepernoten, omdat je me vrijwel altijd aan het lachen krijgt! Haha nou kijk aan. Ik hoop dat je je niet bezeerd hebt! Ahhh lieverd ben je! <3 Ook voor jou pepernoten, en een dikke knuffel!
Ook een paar pepernoten voor Beheer/modjes. Ik ben het lang (langlanglanglanglaaaaang ) niet altijd met jullie eens, maar top dat dit topic nog open is ondanks de ehh, suggestieve posts.
Pepernoten geef ik aan Eylem, Umm85, tuc, adi, bosi333, penseel, mamabri, Joycey, Blemma, MamaMaya en Beatissimam. En andere lieve leden die ik hier misschien vergeten ben. De roe, *lalalala*
Oh wat ontzettend lief, dank je wel!! Heerlijk, zelfgebakken pepernoten Nescio, thanxxx, voor jou natuurlijk ook heel veel pepernootjes!