Delta! En Tuc. Zij heeft mijn dochter zo goed als aan het eten gekregen. En verder hou ik het positief!
Leuk topic. Ik gun iedereen een volle zak pepernoten, maar in het bijzonder Imensa, omdat ik dankzij haar tips 12 kg ben afgevallen. De roe geef ik niet weg; die hou ik lekker zelf. Daar maak ik een mooi kampvuurtje mee.
Twijfelachtig topic. Vind het niet netjes om open en bloot mensen, die je notabene niet eens kent, in een kwaad daglicht te stellen. Maar goed. Zal wel weer aan mij liggen. Krijg ik nu de roe? 😉
Wie van mij pepernoten krijgen zijn: Nescio, angebvt, denise89, kirasese, flientje1980, mimully En Theebeeb krijg van mij een mega zak chocolade pepernoten omdat ze een lief vriendinnetje is Geen idee wie ik de roe moet geven
Welke suggestieve posts? Hebben ze het hatjoe verhaal nog niet gelezen Man, man...als zoiets op ZP gepost zou worden gaat accuut het hele forum voor een tijdje op slot Om van schrik alles te wissen hahaha
Ehrm... die pepernoten voor Beheer zijn toch wel flink overdatum hè? Niet dat ze straks nog waanideeen krijgen... Als ik straks ineens een hele tijd offline ben, dan ben ik geband... door Beheer!
Een grote zak pepernoten snoep mix voor alle dames en heren hier.... De roe,die laat ik lekker onder het bed liggen. Ik ben meer een mee lezer dan dat ik reageer op dingen... Ben een vrij hectisch persoon en vergeet weer vaak terug te reageren,dus hou het meer op mee lezen!!
Iedereen mag van mij een handje pepernoten hebben, maar Devilschase mag er 2! Jij hebt een (herkenbare) bepaald soort humor (in je schrijfstijl) waar eigenlijk bijna iedereen wel om moet lachen, dat vind ik een mooie eigenschap! En wie ook nog een handje extra pepernoten mag hebben: Mamabri voor de wijsheid en mensenkennis die vaak uit je posts te halen zijn. De roe? De enige die echt voor de roe in aanmerking komen zijn de mensen die het mooiste kinderfeest van het jaar ter discussie stellen en daarmee al de voorpret voor jong en oud vergallen. Ik geloof niet dat die mensen hier op ZP zitten.
Haha ik wist het.... van jou wil ik zakken vol pepernoten krijgen.... kom je ze brengen dan eten we ze samen op. Mag je daarna met de roe slaan