Mijn pepernoten gaan naar: Micchan, Mitsy, Marnat en Marnatman, Pluisje19, Spikkel, Buonanotte, DarkAngel, MamaChantal, Shaddixxx Bolkje en ik vergeet er vast nog. Edit: MamaFaith speciaal voor jou Edit 2 nijntje1984 jij ook! De roe: ik moet mijn keuze nog maken
Thnx Ik geef mijn pepernoten aan het "vaste" groepje van het wwjk topic. En de roe.. hmm.... weet ik nog ff niet
Mijn pepernoten gaan naar: Allesofniets evientje bublez mamaR mamafaith Uhhh en nog een paar waarvan ik hun zp naam niet weet.. Mumija beathisamam en whysteria en Micchan! De roe : Sorry Mommy12 die krijg je van mij niet omdat ik je zo verschrikkelijk vind maar omdat je een tik op je reet verdiend in de hoop dat je dan gaat in zien dat je zonder tuitlipjes etc veel mooier bent!
Ik geef mijn chocola momenteel aan Logan, Buonanotte en MamaFaith omdat zij dat nu wel kunnen gebruiken. En vast nog meer lieve schatjesss! De roe houd ik geheim (lees: dat durf ik niet te zeggen hahaha, pussy)
Bedankt voor alle pepernoten . Shaddixxx, ik heb gelukkig twee zakken liggen, haha. Al is meer altijd welkom.. *Kijkt onschuldig* Ik geef pepernoten aan: 41 leden hier die wel weten wie ze zijn , verder mamabri omdat ze zo'n lieverd is, penseel want ook een lieverd, tuc omdat ik vaak om je kan lachen (op een positieve manier, overigens ), euhh vast nog een heleboel meer.. De roe: Dat weten diegenen zelf ook wel.
Mijn pepernoten: buonanotte (ook al geeft dat kreng MIJ geen pepernoten, maar goed. Ik heb er toch al genoeg op ) Beautissimam, uehhh... Aszz (omdat ze altijd heerlijk b*tchy en eerlijk is), mamabri (omdat het een mede-rotterdammert is) en nog een paar waar ik de Zp-naam even niet van weet . De roe... Momenteel niemand, maar geef me een maandje actief ZP en ik kom er vast wel op .
Oh Micchan jij krijgt ook pepernoten. Gewoon omdat het kan! ♡ En Warboel ook, omdat je vals beschuldigd was whahaha. Ach f.u.ck it, ik speel wel voor Sinterklaas en geef ons hele groepie pepernotennn
Watjes Owwwww heb er nog een voor de roe: Minishopaholic.. Sorry ik vind je gewoon een kreng.. Maar dat wist je al
Maar, maar.. jij bent 1 van de 41.. And all the giiirls said pretty fly for a white guy! *Pets, pets*
Mooi topic. Pepernoten naar Whysteria, voor het starten van het topic, en naar Eylem, voor toffe posts. En de roe ook naar Whysteria voor het starten van de hype om "nog na te denken" over die roe. Ik geloof er niets van.
Oei, vraag mij af of dit topic lang open blijft Ik geef mijn pepernootjes aan alle mensen met humor. Dat zijn er aardig wat, maar de eerste die in mij opkomen; Beatissimam, Whysteria, Mamabri, Tuc, Birshit, Warboel, Buonanotte en Joycey. Het zijn er echt teveel om op te noemen! Ook aan Micchan omdat ik (van wat ik gelezen heb want ik ken je persoonlijk niet) jou gewoon een ontzettend sterke vrouw vind. De roe,(is die nog wel pedagogisch verantwoord?!) geef ik aan iedereen die zichzelf zo geweldig vind dat het juist niet meer humoristisch is.