Pepernoten... ik denk dat de mensen aan wie ik ze wil geven dat zelf wel weten... bijvoorbeeld Micchan, Shaddixxx, Joycey, Warboel, Buonotte, Whysteria, Birshit..... Maar ook Penseel, MamaChantal, Natasjee en vast nog een paar die ik vergeet De roe.... Mommy12 om dezelfde reden als Buonotte! En MiniShopaholic en Kim11... gewoon omdat het kan!
Ook nog pepernoten voor chilleke, snoopy1979, sydneys, eylem, nescio, mamabenjamin, edelweiss, mamabri
Pepernoten voor zoveel lieve meiden! Extra voor Marnat, nijn1990, nijn1984, mamabri, Micchan, Debaky, pluisje, spikkel,en de rest van ons wwjk clubje. Ook een hele berg lekkers voor het 'depressie en angst' clubje. En dan nog een hele lekkere chocolade letter en dikke knuffel voor mamachantal en Janna. Heel veel sterkte! De roe voor iedereen die erge verhalen verzint voor aandacht.
Ik geef mijn pepernoten aan mijn groeppie op FB En de roe gaat naar diegene van wie ik geen pepernoten krijg
Ik wist wel dat ik er wat vergeten was, ik ga nog eens strooien Nu naar Tuc, Eylem, Edelweiss en Bubblez.
Ik geef mijn pepernoten aan:Bliss,michan,devilschase en aan alle vrouwen die hier om de juiste redenen op ZP zitten. De roe:aan de vrouwen die hier puur voor zichzelf zitten en uit zijn op topics die door beheer gesloten moeten worden.
Ja, inderdaad, voor HabibiAna een zak vol, en voor anne19791980 (die geen hartslag heeft) ook!! En dat 2015 voor jullie maar een topjaar mag worden qua gezondheid! Dat gun ik jullie nog veel meer dan die pepernoten.....
Mijn heerlijke pepernoten gaan naar alle toffe meiden met een eerlijk hart en een leuke humor, en speciaal naar Cygnet [ook al is ze weg], Eylem [geweldig karakter], Tuc, Rozemarijke, Penseel [omdat ze altijd zo eerlijk is] en Beatissimam [je vorige nick kon ik een stuk makkelijker onthouden ] De roe ligt klaar voor 2 zp-leden, wellicht weten ze het zelf ook wel