Weet je verdorie m'n ZP naam niet? De roe voor jou! Terwijl ik je net lekkers gaf, hihi! ShampooL: Schatje toch, 10 zakken voor jou!
Heel veel pepernoten Aan mn lieve internet vriendinnetjes💕 De roe aan .... Mijn schoonvader😉
Ja, dat zal het zijn MamaFaith Wil degene die de sexy foto van Whysteria heeft verwijderd zich even melden voor de roe?
Pepernoten: Warboel, Buonanotte, Beatissimam, Magnolia83, Tuc, Mamabri, Whysteria, Cygnet, Bosi..Gewoon, omdat jullie leuke leden zijn met wie ik het vaak eens ben. En Birshit, omdat ze altijd zo'n enorme zak popcorn komt uitdelen :') Voor de roe ga ik geen namen (of naam) noemen...
Pepernoten: Beatissimam. Omdat ze me een paar mnd geleden goed advies heeft gegeven (topic vitaminetekort). Ze heeft er heel lief best wat tijd in heeft gestoken om mij te helpen. Voorheen was ik de minuten op een dag aan het aftellen, nu heb ik weer energie voor 10! De roe: daar ga ik nog even over nadenken. Ik scroll even door de lounge en kom dan een update geven
Ik krijg van niemand Pepernoten en dat terwijl ik dacht toch wel lief voor iedereen te zijn. Och ja heb ook van niemand de roe gekregen dus moet het maar positief zien Ik vind dat vrijwel iedereen pepernoten verdiend en (sorry) Mommy12 de roe omdat ze zelf niet inziet dat ze zonder al die verbouwingen veel mooier is.
Goh ik wil aan heel veel mensen pepernoten uitdelen: ik heb nog geen vast groepje, maar heel veel mensen nemen hier de tijd om te reageren op mijn vragen en dat vind ik gewoon super! Ik vind de mensen in het weinig boodschappengeld ook allemaal erg lief voor elkaar! Ik deel wel nicnac'jes uit, is dat ook goed? En de roe: ik ben van het principe wat ik niet in het echt zou doen, doe ik ook hier niet: dus ik durf niet zeggen: ... aan jou erger ik me! Dat zou ik in het echte leven ook niet doen
Oef! Daar gáát m'n zelfbeheersing! Hee meisje.. Psssst! Wil jij van mijn pepernoten snoepen? Of heb je liever de roe?
Ik geef pepernoten aan, Disneyfan, hooyo, aczura, mamachantal,mamabri, en nog wel veel meer lieve meiden!!! Aan de roe doe ik niet....
Ik geef alleen ff de roe: aan mommy12 en penseel, want die gaan meeten en ik mag niet En verder zal dit binnenkort wel gecensureerd worden, maar beheer krijgt ook een dikke roe. Uh-o!