Mommy12 krijgt van mij dus echt wel pepernoten omdat ze me altijd laat lachen met haar topics En de roe ikzelf aangezien ik heel veel topics lees en er van geniet en ook leer, maar niet heel actief meepraat.
Laat die pleister-piet dan ook maar meteen aanrukken. O wait, slechte woordkeuze. Ik word er flauw van
Dat is misschien maar beter ook. Oh oh oh, ik heb echt een PERFECT topic wat hierbij past, alleen van een ander forum. Zal ik je de link sturen? (Heeft iets te maken met hatsjoe en 'lolly's'.. )
doe dat, ik ben nu toch al in een lollige bui Maar ik ga zo slapen, dus lees ik het morgen als ik weer een beetje serieus kan zijn hahaha, trusten!
Is goed, slaaptrusten mamabri en veel plezier ermee morgen! (Ik ben 'm aan het zoeken, dus PB komt eraan ) Ja mevrouw agent.
Oh yay! Ik ben cool! *ontroerd* En ik stond net lekker stil op gewicht na de popcorn break van jou. Nu gaan die kilo's er weer aan vliegen heur! Ik geef pepernoten aan Birshit, omdat ik bij haar posts vaak geen aanvulling hoef te geven, aangezien ze typt wat ik denk En aan Mandy3, Lisette*nummer*, mapa01, NElisabeth, omdat ze gewoon erg tof zijn! En natuurlijk aan de Facebook groep van het februari 2015 topic, maar dat zijn er zoveel, dat ik niet alle namen hier ga noemen Verder vergeet ik nu heeeeel veel mensen, dus eigenlijk wil ik gewoon iedereen pepernoten en chocolade letters geven. Birshit zorgt voor de popcorn, woehoe! De roe? Laten we het daar maar niet over hebben
Hahahahhahahahah Omg wat een topic Naja de snoepjes eet ik zelf op maar ik deel ze met me lieve bubblez ❤️❤️ Duhu En de roe, alle nutteloze mensen die na 100x uitleg nog steeds kritiek hebben als ik mijn mening in een topic plaats, dus lees maar zelf of je in een van m'n topics hebt gereageerd en gelooooooof me dat zijn er een heeeeeele hoop van zp hier. En vooral de persoon van de eeuw ... Mevrouw honderdduizendeuro Mercedes benz met een bugaboo duo wagen in de achterbak en 5 kinderen ik weet niet hoe in der dure Mercedes gepropt. Met der landhuis KOTSSSSSSSS Stop jou maar in de zak naar Spanje, tot volgend jaar