mijn ex wil tijdens de bevalling opnemen... Wie heeft dat eerder laten doen.. en hebben jullie ook terug gekeken? Wanneer deed jullie partner dat? Ik wil het heel graag maar ik wil ook dat hij mijn hand vasthoud als ik aan het persen ben.
Respect voor alles en iedereen, maar ik moet er niet aan denken!! Mijn man grapt dat ie dat gaat doen, maar dat gaat echt niet gebeuren!! Wat zou je willen filmen?
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt,, ik zou me zo ongemakkelijk voelen. Ik zou me wel al behoorlijk naar voelen omdat je als een kijkdoos word gebruikt en dan ook nog mijn vriend met de camera erop,, nou nee niet voor mij voorbestemd haha
Wij hebben opgenomen tijdens de bevalling. Ik wilde ab-so-luuuut geen tussen-de-benen shots, dus mijn vriend heeft de camera neergezet op een tafeltje dat in de verloskamer achter mij stond. Zo zie je dus geen bloederige etc taferelen, maar je ziet wel dat Julie omhooggetild wordt en dat wij haar dus voor de eerste keer zien, je ziet en hoort haar allereerste geluidje enz enz. Hartstikke mooi! En mijn vriend had dus mooi zijn handen beschikbaar om in de knijpen . Niemand behalve wij tweetjes hebben de film trouwens gezien, ik vind dat iets wat alleen van ons is.
Ik heb mijn bevalling op film staan en ben er echt superblij mee!!! zo bijzonder om te terug te zien. Zou het zeker opnemen. Je bent niet verplicht om het terug te kijken maar als je wilt dan heb je die keuze tenminste!! Poppedopje; je vraagt wat je dan zou willen filmen? ik heb de laatste ontsluitingsweeen gefilmd en de persweeen en natuurlijk de geboorte van mijn dochter! SUPER!! groetjes claudia
oja ga ook deze keer de bevalling filmen....de camera staat gewoon op een statief dus mijn vriend kan me gewoon steunen!
Mijn ex doet hem ook op statief... Zodat hij bij me kan blijven... Ik wil ook wel zien hoe de bevalling is... Meestal weet je daarna niets meer... Denk dat als alles goed verloopt dat het wel leuk is om het terug te zien.... Fotos bewegen niet.... En dat is het mooie aan een film.. en idd deze krijgt niemand te zien alleen wij.... Zo wil ik ook niet dat er meer mensen in de kamer zijn... Just me en mijn ex. Het is wel spannend...
hahaha ter herinnering, als we straks oudjes zijn... kunnen we het filmpje opnieuw draaien.... leuk hoor... Ik vind het soms echt heel jammer dat ik bijna geen fotos heb van mezelf als baby... en ook geen filmpjes ofzo... En het lijkt me zo ontzettend leuk om te zien hoe mijn ukje op de wereld komt en dan vervolgens zijn eerste verjaardag op de film etc... herinnering aan een mooie tijd... (als alles goed verloopt natuurlijk)
Hoe wil je alleen in de kamer zijn dan? Er zijn toch verloskundigen/gyns bij?? Of moeten die maar wieberen voor de film? Sorry, moet er zelf niet aan denken.
HAHA Ik vind eigenlijk het meest frapante nog dat je ex dit filmt... Ik zou eigenlijk ook wel willen zien hoe onze baby straks geboren wordt. Net zo goed dat ik het leuk vind om bevallingen van anderen te zien lijkt dit me ook heel speciaal. Vriendlief is er echter niet zo'n voorstander van. Als je echt graag wilt is er toch wel iets op te verzinnen. Op een tafeltje of statief zoals al genoemd was. Zodat je ex je toch kan steunen en bij je kan blijven.
huh? ik bedoel familie of vriendinnen... Natuurlijk bedoel ik niet verloskundige of gyn waar gaat het over.... Omdat ik een bevalling zie als iets persoonlijks (zoals een film van mezelf) wil ik geen mensen dus Fam of vriendinnen tijdens de bevalling aanwezig... snapt je.
Ja mijn ex en ik zijn heel apart... we kunnen elkaar wel killen soms.. maar we kunnen ook heel leuk zijn met elkaar... En hij is er graag bij... en vroeg heel netjes of ik fotos wilde of een filmpje... in eerst instantie dacht ik: Nouuuuuu ik weet het niet hoor... Maar daarna had ik wel zoiets van... ik wil wel dat hij filmt. Why not? leuk voor later....
Nee hier absoluut niet! Ik denk dat we toch nooit zullen vergeten hoe het voelt het eerste moment dat we ons kleintje zien, horen en ontmoeten. Ook absoluut geen foto's van tijdens de bevalling! Wel gaat mn man bv filmen als de apgar score afgenomen word, dat lijkt hem zo leuk!
Bij de eerste niet gedaan, weet er niks mee van....dus bij de tweede wel. Super. En je hoeft toch helemaal niet down under te filmen.... Vind het wel mooi, allereerste huiltje, de scores opnemen, de emotie. Wij hebben alleen de laatste 5 minuten gefilmd en een uur nadat hij geboren was. Ben er erg blij mee. En ben niet zo'n gillerd dus die taferelen zijn allemaal bespaard gebleven!
Als je ex die film maar niet aan al zijn maatjes laat zien want dan sta je mooi te kijk IVM dat je ex zich nog al kinderachtig gedroeg zoals ik heb gelezen in al je andere topics.