Wie laat zich niet vaccineren 2.0 - deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 1 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dit word ellende.. ik denk dat je beter niet
    Meer kan reageren

2. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Nog steeds niet schijnbaar of heb je cijfers over waar we het over hadden die je nu wel gelijk geven? Nee want die bestaan niet.

Biny vindt dit leuk.
  3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ook voor jou… wil je aub ergens anders heen gaan? Een ander topic…

4. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Je hebt gelijk. On topic. Hier in de grensregio is duidelijk te merken dat Duitsers meer een meer hier komen winkelen omdat ze dat in hun eigen land niet kunnen of willen. Ze zijn dolblij dat het hier maar een gewoon mondkapje is en niks anders. Hopelijk kunnen we zo blijven winkelen als dat nodig is. Al ga ik nu liever op andere dagen om drukte vermijden.

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    @Cin85 veel sterkte, gecondoleerd. Vreselijk :(:(

Ik ben zelf wel gevaccineerd maar lees hier af en toe mee, ik wil graag ook mij verdiepen in de andere kant namelijk, hopelijk is dat wel oké? :) Ik reageer dus verder niet, wilde alleen ff op Cin reageren, iemand zei hier boven; de waarde van de mens hangt niet af van de vaccinatiestatus. Mooi vind ik dat en iets waar veel mensen nog wat van kunnen leren!

MyMiracle, Riverdale87, Cin85 en 10 anderen vinden dit leuk.
  6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tuurlijk is dat oké! :)

SAARC en Malbec vinden dit leuk.
  7. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Meelezen is natuurlijk ok,meeschrijven ook in mijn mening. Het constant in de grond stampen omdat iemand een andere mening heeft of een andere kijk op iets vind ik niet bepaald fijn of iets fakenieuws noemen omdat het ander nieuws is dan op trouw staat bijvoorbeeld, niet bepaald fijn. Dat is wat de meeste van ons hier stoort.(tenmiste, zo ver ik weet en wat ik denk)

Riverdale87, Wish05, toch3 en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
  9. Roebus

Roebus Actief lid

15 feb 2019
    117
    142
    43
    SAARC vindt dit leuk.
  10. Roebus

Roebus Actief lid

15 feb 2019
    117
    142
    43
    Ik hou het in andere landen niet helemaal bij (je hoort er ook weinig over). Maar kunnen de Duitsers ook bijna niet meer winkelen of is dat ook met een qr?

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Dit is de trieste werkelijkheid..... zo hoorde ik laatst een moeder bij school praten over haar zoon van 13 die niet wilde vaccineren. Dat hij het zichzelf aandoet dat hij buiten de boot valt bij zijn vrienden. Zó diep zijn wij gezonken als samenleving.....

Riverdale87 en SAARC vinden dit leuk.
  12. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Zo als ik het begrijp verschild het per deelstaat en is het idd met qr. Grensverkeer is er altijd wel maar ik merk dat het steeds drukker wordt.

13. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Wat een wereld worden we weer in wakker. En weer wordt het geschoven op de ouders die geen vaccin voor hun kind willen omdat we niet weten wat het doet. Weet iemand al wat er gaat gebeuren voor alle vrouwen die nu met menstruatiestoornissen? Is daar een oplossing voor? Of überhaupt erkenning? Vind je het gek dat ouders niet willen dat kinderen die aan het begin staan met hun leven ingespoten worden met dit vaccin. Die meisjes moeten nog 35 a 40 jaar ongesteld worden, ze willen misschien zwanger worden ect. En als het al effect heeft op de menstruatiecyclus, is er dan ook onderzocht of het effect heeft op sperma? Daarnaast kiest geen enkele ouder voor sociale uitsluiting, de regering heeft bepaald dat als je dit vaccin dat net nieuw is en dat je alleen op eigen risico kan krijgen niet wil dat je dan niet mee kunt doen aan het sociale leven zonder telkens een stok in je neus te laten duwen. Maar wie is er weer de zondebok?

Riverdale87, Cin85, MariekeRox en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.895
    5.845
    113
    Vrouw
    Menstruatieklachten worden zelden serieus genomen. Er komt de laatste tijd iets meer aandacht voor, maar dat is het dan. Toen ze bezig waren met de “mannenpil” werd die afgewezen vanwege wat vervelende bijwerkingen. Dat vrouwen ook vervelende bijwerkingen kunnen hebben van de pil werd wel prima gevonden… dat is een beetje hoe er naar gekeken wordt.

MyMiracle, MariekeRox en SAARC vinden dit leuk.
  15. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Helaas waarschijnlijk wel weer ja . Mannen hoeven maar te piepen en alles wordt geregeld en zodra vrouwen die zelfde klachten hebben of erger wordt het weer weggewuifd als normaal, komt vaker voor ect.

Saartje33 vindt dit leuk.
  16. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Zelf wel gevaccineerd maar maak me wel zorgen over die vaccinatie voor kinderen:eek:
    Ze willen het invoeren voor kinderen vanaf 5 jaar. Vind dat apart omdat ze niks weten nog wat het doet op lange termijn. Mag je als je kinderen niet vaccineert ze wel naar school? Zou het zelf niet heel snel doen.

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Zolang je maar niet continu je gelijk wil halen door oeverloze discussie

18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik heb altijd gelijk… :roflmao:

Nee hoor! Ik ben gewoon benieuwd naar de andere kant. Ik heb de keuze gemaakt mij wel te laten vaccineren en heb daar mijn redenen voor maar dat betekent niet per definitie dat ik alles geloof wat er allemaal word gezegd en dat het goed blijft kritisch te denken over eventuele boosterprikken, vaccineren bij kinderen ect.
    Ik vind het zo jammer dat er een beetje gereld wordt. Een open gesprek is zo veel fijner dan die harde woorden en tweedeling zeg maar. Zo jammer dat Corona daarvoor gezorgd heeft. Alhwoel.. soms denk ik ook dat Corona gewoon een excuus is om iedereen maar lekker af te zeiken die anders denkt dan jij of ik :|

MyMiracle, Nellie4, Cin85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    In dat geval gaan wij terug naar fulltime thuisonderwijs

Roosje35 en SAARC vinden dit leuk.
  20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja dit baart mij ook zorgen. Ik ben enkel gevaccineerd omdat ik zelf Corona heb gehad en ik toen ZO ziek ben geweest, dit ik niet nogmaals wilde en al helemaal niet zwanger. Dat is de enige reden. Waarom moeten we onze kinderen laten vaccineren terwijl de klachten zo mild verlopen, het gaat tegen alles in :(

Deel Deze Pagina