ik heb het filmpje bekeken, duidelijke uitleg en klinkt heel aannemelijk. Past ook bij uitspraken van andere virologen dat ze geen voorstander zijn van het vaccineren van kinderen. Maar deze man durft zich wel wat duidelijker uit te spreken hierover. De setting van de ‘persconferentie’ vind ik wel een beetje apart.
Ook best “grappig” dat deze man voor de Bill Gates foundation werkt. (Omdat sommige mensen denken dat Bill Gates iets te maken heeft met Corona)
Maar wordt deze man nu niet ineens uitgekotst door iedereen omdat hij zich zo uitspreekt tegen vaccinatie?
Yep. Dat gebeurt met meerdere mensen die zich kritisch hierover uitlaten. Die worden als onwetend en dom neergezet, het maakt niet uit hoeveel nominaties ze hebben gehad of hoeveel publicaties in de grote medische tijdschrijven ze hebben gehad. Als je je negatief uitlaat over de vaccinatie word je geboycot.
Geen idee. Had nog nooit van deze man gehoord maar als je op het filmpje klikt ga je naar YouTube en daar staat het onder het filmpje
Belde net met de GGD gebeld om een testafspraak af te zeggen. Er staat al aangegeven dag je je bsn nummer moet geven, maar dan vragen ze telefonisch ook nog naar je initialen en achternaam, je geboortedatum en je postcode en huisnummer. Ik heb aangegeven dat ik dat wel heel veel persoonsgegevens vond in 1 telefoongesprek er wordt toch vaak geadviseerd om hier voorzichtig mee om te gaan. Of ben ik nu te voorzichtig? Wat vinden jullie? Mijn vraag heeft op zich niets met Corona te maken, maar ben wel benieuwd naar jullie mening. En dit is zo’n beetje nog de enig plek op dit forum waar je een vraag kunt stellen zonder compleet te worden afgezeken.
Nou ik vind dat ook veel vragen hoor… als ze bsn hebben dan weten ze toch alles al… waarom moet je de rest allemaal vertellen