Wie laat zich niet vaccineren 2.0 - deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 1 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fijn om te horen maar veel sterkte en beterschap voor jullie dochter!

Cin85 vindt dit leuk.
  2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Komt goed, ze gaat al wat voorruit. Ondertussen zit de oudste thuis met griep en die baalt dat hij geen corona heeft ivm het groene vinkje.
    Mijn man en ik zijn er dus lekker druk mee. ;)
    Dat is de reden dat ik hier momenteel niet zo actief ben en nog niet op pb's gereageerd heb. De kinderen gaan nu eenmaal voor.

Roosje35 en einad vinden dit leuk.
  3. O, he dat zit ook even allemaal niet mee! Groot gelijk, dan maar even een stapje terug van zp.

SAARC en Cin85 vinden dit leuk.
  4. maliro

maliro Niet meer actief

Beterschap voor je dochter!

Cin85 vindt dit leuk.
  5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Gelukkig! Veel beterschap! Hopelijk knapt ze snel weer op en mag ze weer naar huis.
    En ook fijn dat het ook anders kan in een ziekenhuis.

Cin85 vindt dit leuk.
  6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.832
    18.554
    113
    Vrouw
    Beterschap voor jullie!

Cin85 vindt dit leuk.
  7. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Fijn dat het zo meevalt in het ziekenhuis. Veel beterschap!! Ik hoop dat jullie snel weer naar huis kunnen.

Cin85 vindt dit leuk.
  8. Picolientje

Picolientje Actief lid

14 mrt 2017
    301
    261
    63
    Loveloes, Edr89, Liliane92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Beterschap!

Ik ben vanmorgen met zoontje naar voetbalwedstrijd geweest, naar grote club. Nergens gecontroleerd, niemand mondkapjes, kon zo kleedkamer in.. had ik ook niet verwacht.

Nu op rtl mensen die geen booster willen en qr niks met
    Corona te maken vinden hebben, was bijna verbaasd dat rtl zulke nieuwsberichten heeft..

Loveloes, Cin85, SAARC en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Fijn dat ze zo prettig ermee om gaan. Beterschap, hopelijk zijn jullie snel weer thuis.

Loveloes en Cin85 vinden dit leuk.
  11. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor de lieve woorden! Zijn vandaag thuis gekomen, dus de rust is wedergekeerd.

einad, maliro, Nikki23 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Dat verschilt echt per club. Toppertje was een club waar ik de ene week nog gewoon in de kantine en kleedkamer kon komen zonder QR. En toen mijn andere kind daar de week erop moest voetballen was alles dicht. Zelfs de kleedkamers. In verband met corona... :confused: Maar goed, als ouder kon ik nog steeds zonder qr langs de kant de wedstrijd bekijken (uitwedstrijd).
    Maar altijd fijn als het bij een voetbalclub weer even zo als vroeger is!

Loveloes vindt dit leuk.
  13. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Goh…toeval :rolleyes::|?

Bijgevoegde bestanden:

maliro en Spectre vinden dit leuk.
  14. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Tja…lijkt me niet:rolleyes:. Het zit er toch een keer aan te komen denk ik, evenals een black-out.

maliro vindt dit leuk.
  15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar ja, echt toeval. Ze vinden continu back doors. Die enorme golf aan vijzel software zaken dit jaar (bakkerij, VDL, ook ons bedrijf) kwam door een lek in Microsoft Office.

Het is een geweldig verdien model voor meestal Russische cyber terroristen. En gelukkig zijn er genoeg onderzoeksbureaus en ethische hackers door dag in dag uit speuren naar dit soort dingen en die worden dan gepatchd. Dus zelf als overheden dit zouden commissionen bij alle software bedrijven ter wereld wordt het gelukkig snel gevonden. Mooi onafhankelijk mechanisme.

Zoe123, Sansaatje en Merlino vinden dit leuk.
  16. maliro

maliro Niet meer actief

Nadat er zeer recent een oefening van 10 landen is geweest? Nadat de oostenrijkse regering haar bevolking heeft gewaarschuwd voor een totale blackout? Lijkt me niet.
    Maar er zullen genoeg mensen zijn die het toeval vinden, die redenen vinden waarom het toeval is. Er wordt zoveel recht gepraat wat krom is.

Roosje35, Nikki23 en Biny vinden dit leuk.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.832
    18.554
    113
    Vrouw
    Daar heb ik een artikel over gelezen, dat het niet de vraag is óf er een totale black out komt, maar wanneer. Begin 2021 is dit maar net voorkomen....

https://www.findinet.nl/artikel/dekking-voor-schade-als-gevolg-van-uitval-nutsbedrijf/

Maar goed, je kunt je druk maken om zulke dingen, maar je hebt er geen invloed op. En Tennet is het afgelopen jaar bezig geweest met het plaatsen van nieuwe hoogspanningsmasten, omdat het net het straks niet meer aankan met al die duurzame elektrische vernieuwingen ...
    We shall see...

Nikki23 en Saartje33 vinden dit leuk.
  18. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.899
    5.856
    113
    Vrouw
    Daar ben ik dus wel mee bezig: zo’n black-out. Ze maken alles electrisch en digitaal. Dat dat een keer mis gaat is gewoon alleen maar de vraag wanneer en niet óf

19. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Jep wij ook. We hebben wel een aggregaat maar man is bezig met een tesla powerwall (we hebben sinds de zomer zonnepanelen).
    Ook wil beginnen om binnenkort wat extra boodschappen in te slaan zodat we ons een poosje kunnen redden mocht het zover zijn. Beter goed voorbereid dan later spijt zal ik maar zeggen:D

Saartje33 vindt dit leuk.
  20. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Maar dit is gewoon in het nieuws geweest hoor. Tenminste, ik had er wel over gelezen. Ik heb het even nagezocht, stond op 28 januari gewoon in het FD. Het is dus geen cover up.

Zo'n Black out betekent niet dat als ineens zonder stroom zit hoor. Alle primaire voorzieningen zoals tunnels, ziekenhuizen, luchtverkeersleiding, datacentra zien allemaal achter no break. Maar waarschijnlijk gaat bij ons het licht wel even uit dan ;)

Zoe123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina