Wie laat zich niet vaccineren 2.0 - deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 1 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb zelf echt niets met kerst. Oke de boom in huis en de lampjes is best gezellig. Maar die ‘verplichte vrije dag’ en laten we gezellig samen kerst vieren en verplicht gezellig doen, nou van mij mag het afgeschaft worden.

Zo en nu mn Grinch modus uit :roflmao::roflmao:

Wij vieren kerst met de broer van mijn man, zijn ouders en mijn moeder. Deze mensen zien we de hele corona tijd gewoon altijd (ook 5dec), ga dus ook niet testen oid van te voren (ook 5 dec niet gedaan). Die 1e dag overleven we vast, 2e komen we gewoon t bed niet uit. Dan is het aftellen tot oud&nieuw, wederom zo een verplichte laten we verplicht gezellig doen dag….whaha ik ben ook zo een enorm mensen mens en feestbeest :oops:…..

2. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    M’n ouders denken er zowaar aan om gewoon kerst te vieren met elkaar.
    En die zijn echt pro alle maatregelen, pro vaccinaties incl 50 boosters enzo.

Dus ben zo blij! Want we hebben elkaar als familie zo weinig gezien de laatste 2 jaar. :(

Misschien beginnen ze te beseffen dat je misschien wel langer leeft als je je opsluit, maar dat t leven niet echt leuk is dan.

Hopelijk gooit de persconferentie niet roet in t kerst-eten. Dat ze weer bang worden gemaakt voor de o zo niet-dodelijke variant..

Spectre vindt dit leuk.
  3. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Fijn voor iedereen die er zin in heeft. Moet ook zeggen dat we hier thuis zitten ivm positieve klasgenoten waardoor de boom nog niet staat, die zet ik het liefst op in rust en stilte, niet met 3 kinderen om me heen.
    Daar baal ik al flink van. En dan 2 familieleden die er eigenlijk vanuit gingen dat iedereen van te voren zou gaan testen en dus verontwaardigd waren dat we dat niet van plan zijn. Gelukkig heeft m'n schoonmoeder inmiddels gezegd dat het hun huis is en iedereen welkom is, test of geen test. en we zijn maar met 6 volwassenen omdat 2 sowieso een andere dag komen.. maar goed misschien komt de sfeer wel als ik die boom toch neer zet en anders fake ik me er wel doorheen voor de kinderen.

Anouk2005 en Spectre vinden dit leuk.
  4. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Wij vieren kerst zoals altijd.
    Mijn ouders en oom en tante. We zien elkaar wekelijks dus gaan ook echt niet testen. Tenzij mijn man en ik klachten hebben wil ik het wel doen.

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.834
    18.555
    113
    Vrouw
    Wij vieren het niet echt veel anders dan normaal. We kwamen nooit met de hele familie bijeen met kerst, familie is te groot, te veel aanhang en dat is gewoon lastig plannen. Schoonmoeder is maar alleen, dus met 1e kerst eten we altijd met haar samen bij ons thuis. In de middag komen schoonvader en z'n vrouw. 2e kerst naar mijn ouders voor de lunch (ze zijn met z'n 2 thuis).
    En 's avonds gewoon met ons gezin. Niet te veel gedoe of verplichtingen.. daar houden wij ook niet van.
    Oud en nieuw kan me gestolen worden, vind er niks aan zonder vuurwerk:oops: we kopen denk ik wel wat kinder vuurwerk omdat mijn zoontje het zo leuk vindt en om nog iets van een oud&nieuw sfeer te hebben:roflmao: Denk dat we die avond naar onze buren gaan.

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.834
    18.555
    113
    Vrouw
    Mensen zouden massaal moeten stoppen met het kijken van het 8 uur journaal en de persconferenties. Ik probeer het mijn ouders ook steeds wijs te maken, maar ze willen er niet aan:roflmao:

Biny en Anouk2005 vinden dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.834
    18.555
    113
    Vrouw
    Balen is dat.. hopelijk kunnen ze snel weer naar school.. maar voor hoe lang nog :$
    Ik was er afgelopen weekend enorm down van. Maar goed gesprek gehad en het is gewoon dat je niks aan de situatie kunt veranderen helaas. Ik heb enkel mezelf ermee als ik met de pakken ga neerzitten. Dus ik probeer er maar het beste van te maken ... knuffel voor jou!

Anouk2005 vindt dit leuk.
  8. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Dankjewel, als de leerkracht negatief en genoeg ander kinderen negatief (inclusief die van mij )is mogen ze woensdag of donderdag weer naar school. En dan heeft 1 op woensdag geen school wegens uitval van een leerkracht van een andere klas en dan vrijdag nummer 3 omdat die leraar dan vanwege uitval voor een andere klas staat. (Volg je het een beetje) En dan het nieuws over volgende week waarschijnlijk weer thuis... maar goed we maken er maar het beste van En ik ben echt van plan bij negatieve testen (klachten zijn er niet) gewoon leuke dingen te gaan doen ipv weer thuiswerken volgende week. Jij ook een knuffel. Blijft een stom gedoe allemaal. Af en toe lekker uithuilen en een goed gesprek doet veel goed gelukkig.

Spectre vindt dit leuk.
  9. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Cin85, Liedx, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Super goed stuk. Vooral dit:
    “Ja je kan het virus nog wel overdragen en je kan besmet raken maar je wordt minder ziek’. Ik denk dan: het werkt dus gewoon niet als je dubbelgevaccineerd bent en nog steeds ziek kan worden en verspreiden.
    Dus je koopt nieuwe remschijven maar boven de 100 km per uur vlieg je uit de bocht. Anders met 120 km maar nu met 100 km per uur. Dus zorg nou in ieder geval dat je een paar keer per jaar nieuwe remschijven haalt. En als je het daar niet mee eens bent ben je een remschijven ontkenner en een gevaar op de weg voor overstekende opa’s en oma’s. En als je in dat half jaar maar één keer hebt gereden, maakt niet uit. Toch nieuwe halen. Zelfs als je auto altijd binnen staat. Levensgevaarlijk.”

SAARC vindt dit leuk.
  11. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Echt ongelofelijk weer hoe erg veel mensen hun kop in het zand steken “want de geleerden zullen het wel weten”. Je ziet overal dat tegengeluid niet mag. Dat die mensen niet serieus worden genomen en/of de mond worden gesnoerd. Het is zo zorgelijk an zich en nog zorgerlijker dan niemand het geloofd. Daar zitten ook verpleegkundigen en virologen tussen. Artsen.
    Ik zag een video van een vrouw die pro vax en maatregelen was en haar man kreeg een hartspierontsteking en elke arts zei dat het van de vaccinatie was. Haar man kreeg geen vrijstelling van de 2e prik anders werd de arts zijn licentie ingetrokken. Meerdere artsen durfden het niet. Ze heeft die video ook 6 keer opnieuw moeten posten omdat het telkens werd verwijderd.

Biny, Spectre en SAARC vinden dit leuk.
  12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Serieus, scholen weer dicht en dan zeggen: hou je kinderen binnen je eigen gezin die extra week. Dus geen speelafspraakjes of naar opa en oma..

Maar je mag dus wel je kind 2.3 of 4 dagen naar de opvang brengen waar de kans op besmetting tientallen keren groter is? Slaat totaal nergens op.

Men dat gezeik over omikron. Enig idee hoeveel varianten er nog kunnen volgen? Blijven we dan de komende 30 jaar dit gezeik houden? In het begin is gezegd door virologen dat mutaties zich sneller verspreiden onder gevaccineerde bevolking dus hoe hoger je vaccinatiegraad hoe hoger de kans op mutaties. Maar daar wordt niet naar geluisterd.

Biny, Finca, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wauw wat een dreigende taal weer van HdJ…..

Als je zo hecht aan je vrijheid om nee te zeggen, leg ik me daar niet bij neer. jouw recht op vrijheid om nee te zeggen is niet groter dan het recht van een ander om gezond te blijven…..

Nou meneer de reeds lang ontslagen minister, mijn lijf is van mij en daar heb jij echt minder dan niks over te zeggen of te vinden.

Duma, Roosje35, Spectre en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    #trotsopmijnkind
    We zitten de persconferentie te kijken en de MP zegt, dat de kinderen een week extra vrij zijn, maar dat het niet de bedoeling is dat je met vriendjes gaat spelen of naar opa en oma gaat.
    Gijs kijkt papa aan en zegt:
    Begrijp ik het nu goed, Zegt Mark (voor intimi is het Mark;)) nu dat ik niet met vriendjes mag spelen en ook niet naar opa en oma mag?
    Papa:
    Ja, dat zegt hij
    Gijs wijst naar zijn hoofd, draait zijn vinger en zegt, Mark is niet wijs.

Whahahahahaha

11131618, Anouk2005, Biny en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Wat veel bedreiging en negatieviteit vandaag. Zeggen dat mijn rechten minder waard zijn dan andermans rechten. Zeggen dat mensen die opgeroepen worden te boosteren te sms'en als ze niet reageren op de oproep. Zeggen dat je vooral anderen moet overhalen toch te vaccineren, Zeggen dat vooral ongevaccineerden kinderen het verspreiden ondanks dat die daar geen last van hebben en gevaccineerden volwassenen net zo goed verspreiden ect. Met andere woorden, kinderen zouden eigenlijk moeten vaccineren. Zeggen dat school niet belangrijk is door het dicht tw gooien maar de brige van opa en oma kan wel gewoon. Geen antwoord geven op de vraag wat ouders moeten doen die moeten werken en geen recht hebben op noodopvang. Bah. En nu ga ik gewoon verder met de leuke week plannen voor de kinderen. Ze gaan alleen mensen zien die sowieso aan de kersttafel zitten en besmet zijn ze nog steeds niet volgens de ggd tenminste.

Spectre en MariekeRox vinden dit leuk.
  16. Wish05

Wish05 Actief lid

5 apr 2020
    281
    635
    93
    Hoe kunnen ze dit nou doen?
    Die Hugo met zijn uitspraken.. wat is dit voor enge wereld!
    Dit maakt mij zo boos en verdrietig. Hup, weer de scholen dicht.
    En die nadruk op "ongevaccineerde kinderen". Gatverdamme.

Duma, SAARC en Spectre vinden dit leuk.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.834
    18.555
    113
    Vrouw
    De reden waarom ik die persconferenties niet meer kijk. Wat een beleid zeg....

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Indirecte verkapte overgang op de vaccinatieplicht, waardoor nog meer mutaties de overhand gaan krijgen en we jaarlijks verplicht een aangepaste vaccinatie moeten halen. Dat is wat er gaat gebeuren.

Duma, Spectre en SAARC vinden dit leuk.
  19. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik zag vandaag een filmpje waarin het bloed van een aantal mensen onderde microscoop werd gelegd. Het werd heel compleet gefilmd, volgens mij kon er niet echt gesjoemeld worden. De uitkomsten waren angstaanjagend. Het bloed van gevaccineerde proefpersonen was helemaal ‘misvormd’, weet niet hoe ik het anders moet normen. Ik hoop dat het fakenieuws is, maar als er ook maar iets van klopt, dan hebben we echt een probleem.

20. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Echt hè. Ze hebben toch virologen bij het OMT? Grote poppenkast dit. Beseft nou niemand hoe gestoord het is om je lek te laten prikken en alsnog zitten we in shit. Open toch je ogen mensen

Deel Deze Pagina