Juist ja, tenenkrommend dat mensen nog zeggen dat het niet aan de overheid ligt, maar aan mensen die zich niet aan maatregelen houden.
Zou hij niet beter predikant kunnen worden. Met de maatregelen kan ik leven. Maar niet over de rug van kinderen en ouderen. En zeker niet over het prikken bah
Zou de bloedbank daar dan niks over laten horen? Zag net nieuwsuur over dat de antistoffen testen (en dat dat na besmetting dus gewoon veel beter is dan vaccinatie en die bij vaccinatie daalt ook nog een flink, ook wel bij besmetting maar minder hard) maar lijkt me dat er dan wel een klokkenluider naar buiten komt als dit zo is. Ik zou m’n mond niet kunnen houden in elk geval
Jeetje mag hopen dat dit niet waar is. Ik moet zeggen, had laatst via insta contact met iemand die in een ziekenhuislab werkt. Ze zei dat ze afwijkingen in het beenmerg zien die ze niet eerder zag en onbehandelbare leukemie. Ik vond het behoorlijk schokkend. Ze zei dat ze zich nog afzijdig houdt maar ogen en oren goed open houd en veel oberveert.
Helaas niet. Hier heb ik al meerdere filmpjes over gezien. https://www.europereloaded.com/jab-remorse-dr-jane-ruby-on-the-blood-of-the-vaccinated-video/
Ja, maar ff serieus: dat is dus ook zo overduidelijk fake shit. Probeer a.u.b. het kaf van het koren een beetje te scheiden anders ondermijn je het argument alleen maar. En om die reden worden de rationele kritische mensen de wappiehoek in gedrukt. Echt, blijf rationeel nadenken.
Zodra ik een popup kreeg van een nieuwsbericht waarin stond dat de scholen volgende week dicht zijn (kijk geen persconferenties), heb ik lekker een paar dagen centerparcs geboekt met de kinderen volgende week. Nu mogen mijn ongevaccineerde kinderen namelijk nog zwemmen en genieten daar. En aangezien ze de laatste tijd genoeg meegemaakt hebben en nog zullen meemaken (jongste wordt binnenkort geopereerd) hebben ze dat wel verdiend. Zelf neem ik mijn laptop wel mee zodat ik nog een paar uur kan werken. Heb besloten om vanaf nu dingen rondom de 'pandemie' zoveel mogelijk positief te zien (leuke woordspeling). Dus bij deze wil ik peppie en kokkie bedanken voor de spotgoedkope week extra vakantie.
Dank je wel, gaan we zeker doen! En als de scholen na de kerstvakantie ook nog gesloten blijven dan gaan de kinderen misschien ook nog even een weekje bij opa en oma logeren (wonen in het buitenland), dus 'helaas' moet ik dan ook mee vliegen. Maar goed, dat willen ze kennelijk in den Haag. Men gooit de scholen dicht dus dan moeten we maar creatieve oplossingen zoeken.
Ja snap ik! Kon ik het ook maar zo positief zien haha. Ik hoop met heel m'n hart dat ze na de vakantie gewoon weer naar school kunnen. Mijn zoontje heeft de structuur nodig. En daarbij moet ik komende maanden al extra werken, omdat ik min uren heb. Even een weekje ertussen uit gaat hier helaas niet.. nu, tegen de regels in, opvang geregeld door opa en oma volgende week, ze boden het zelf aan.
Wat heerlijk! Je hebt groot gelijk. Ik zou ook graag even een weekend of weekje weggaan met ons gezin, maar ik ben niet gevaccineerd dus geen qr en dan kom ik nergens binnen, evenals onze oudste. We gingen altijd 2x per jaar naar Hof van Saksen en de kinderen zouden ook zo graag weer eens heen willen… Ik kan ze natuurlijk wel eens mailen om te vragen of ze ook daadwerkelijk mensen weigeren zonder qr. Wie weet staan ze niet achter het QR systeem en laten ze bij controle wellicht mensen zonder code ook door?! Maar dat zal vast niet zo zijn
Je kan het altijd proberen…zij hebben namelijk veel activiteiten waar ze moeten controleren, wie weet…
Ik lach me kapot. Op de radio vertelden ze net dat veel mensen de kinderen naar opa en oma brengen omdat ze eerder vrij zijn, terwijl dat juist niet de bedoeling is van het kabinet.
Balen zeg! Ik had nog 3,5 week staan aan vakantie uren, dus daar heb ik echt mazzel mee. Wel fijn dat opa en oma het zelf aanboden!