We hebben het over de tijd zonder maatregelen hè? Dus zeker wel. Heeft een QR code helemaal niks mee te maken toch?
Ook dan kan je het niet zo stellen dat een ongevaccineerde per definitie meer anderen besmet dan een gevaccineerde. Theorie en praktijk geven lang niet altijd dezelfde uitkomst
Klopt. Maar dan heb je dus hetzelfde als nu. In coronapieken ineens minder mensen voor de reguliere zorg.
Nouja, ze hebben het onderzocht, zie de link hieronder. https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.10.14.21264959v1
his article is a preprint and has not been peer-reviewed [what does this mean?]. It reports new medical research that has yet to be evaluated and so should not be used to guide clinical practice.
Daar zijn de cijfers ook heel erg onduidelijk en wisselend over. Wel heb ik in meerdere artikelen gelezen dat vaccinatie deels beschermd tegen besmetting. En dus ook tegen doorgeven. Maar daar staat tegenover dat gevaccineerden misschien vaker asymptomisch zijn, waardoor een besmetting niet wordt opgemerkt. En dat kan de verspreiding juist weer doen oplopen. Ik blijf dit wel een lastig verhaal vinden. En in geval van Omnikrom weten we het al helemaal niet
Pfffff wanneer ga jij eens snappen dat niemand hier zit te wachten op jouw "wijsheden"? Doe jezelf en ons een plezier en open dit topic überhaupt niet
Maar je bent niet volledig. Als gevaccineerde ben je ook al besmettelijk voor je symptomen hebt. Dat is niet alleen voorbehouden aan ongevaccineerden. En omdat ze allebei nog geen symptomen hebben zal de mate van besmettelijkheid hetzelfde zijn. Dat roepen dat gevaccineerden minder besmettelijk zijn is volgens mij redelijk door de realiteit ingehaald, maar sommigen blijven behoorlijk in het wensdenken van het begin van het jaar hangen.
Er staat in dat artikel helemaal niet dat niet gevaccineerde meer besmetten. Er is alleen onderzocht van gevaccineerde naar gevaccineerde en gevaccineerde naar ongevaccineerde. Niet van ongevaccineerde naar ongevaccineerden of van ongevaccineerde naar gevaccineerde.
Ik kreeg deze ook binnen vandaag maar heb het niet ingevuld omdat er teveel gegevens gevraagd worden. Hebben ze deze gegevens echt nodig (mijn geboortedatum, adres etc)?
Hmpf zit ze er nog Ik zelf merk dat de gevacinerde vele maker zieker zijn dan niet. Maar dat zijn mij bevindingen. Dus hoe het ook mocht zijn iedereen is besmettelijk en hoe ziek je word is niet te zeggen. Dus wat is uw antwoord. Hier zijn ze op het hoofd centrum panisch. Wij zijn niet gevaccineerd en vriend was daar van de week en er blijkt een het te hebben. Nu willen ze dat hij gaat testen. En waarom meneer en vriend zaten in 1 gebouw. Meneer zat in kamer ver van kamer waar vriend was dus minimaal 10m verder op. Plus een paar muren en deuren en tussen. Zijn echt gek dus.
Staat onderaan erbij dat ze dat moeten vragen ivm de wet voor geldige petities maar dat alles binnen hun partij blijft en niet gebruikt wordt
Deel 993838 in "En we hebben het voorspeld" Vaccinatiebewijzen krijgen ook in Nederland een verloopdatum. Op dit moment is het coronatoegangsbewijs op basis van vaccinatie eindeloos geldig binnen Nederland. Maar daar komt verandering in, bevestigt het ministerie van Volksgezondheid woensdag in gesprek met NU.nl.
Nee, dat is niet waar. Als gevaccineerde ben je minder besmettelijk voor huisgenoten. En anderen. Dat zegt inderdaad niet dat je niet besmettelijk bent.