Ik had de uitleg gisteren nog niet vernomen maar inderdaad lijkt het mee te vallen betreft die 5 miljard. Toch blijf ik er wel bij, eerst zien, dan geloven.
Moet nog maar zien dat de prijzen dan echt zakken. Ik denk eerder dat dat ergens tussen teler en consument aan de strijkstok blijft hangeb
Ik wordt helemaal gek van de vaccintietwijfel. Dus ik dacht, ram die prik er maar in en ben naar het vaccinatiecentrum gegaan. Ik had nog miljoenen vragen dus de rij achter mij werd langer en langer. Uiteindelijk zat ik met al mijn twijfel in dat prikhokje. Jas uit, vest uit. Die dame pakt het vaccin, ik keek ernaar. En toen stond ik op en heb ik vriendelijk bedankt. Mijn twijfels zijn nog te groot. Toen ik weg ging moest dat via de wachtruimte. Dus ik loop via de wachtruimte gelijk door naar de uitgang. Ook niemand van de ehbo'ers die op of om kijkt, die hadden geen idee of ik geprikt was. Op mijn formulier stond dat ik een half uur geobserveerd moest worden na de prik. Maar ik kon dus zonder controle door lopen. Anyway, ik heb de rijen laten groeien voor uiteindelijk niks. Ze zullen me wel dankbaar zijn
Als je nog zo veel twijfels hebt zou ik het niet doen nee.. jouw keuze, jammer dan van die rij Ik ben wel geweest, moest officieel een kwartier in die wachtruimte blijven zitten. Zaten 2 ehbo'ers (soort van? Vrijwilligers denk ik ofzo) of ze waren er enkel om te observeren... Mocht wel eerder weg maar dan was dat mijn eigen verantwoordelijkheid. Tja, mocht ik klachten krijgen dan is dat ook mijn eigen verantwoordelijkheid blijkbaar, dus dat maakt weinig uit.
Och jeetje, waardoor kwam het dat je toch heen bent gegaan dan? Ik wil de prik absoluut niet, het voelt niet goed. En nu al helemaal niet met al die tegenstrijdige berichten overal en aan de andere kant weer die drang. Ben er echt helemaal klaar mee! Bij twijfel niet doen, goed dat je alsnog je gevoel gevolgd hebt. Niks doen tegen je wil in.
Omdat ik 2 hartritmestoornissen heb. Van de ene heb ik weinig last, maar de andere geeft al een jaar lang veel ritmestoornissen en die nemen in frequentie toe. En als je van omicron echt een hogere hartslag krijgt, weet ik niet of dat in mijn geval handig is.
Ah oké, ik begrijp het. Ik had er even niet aan gedacht dat jij dat was met hartritmestoornissen. Ik onthoud niet alles perfect momenteel. Lastig, lastig. Misschien nog eens in gesprek met je cardioloog? Er is nog heel weinig bekend over deze variant natuurlijk. En het voelt een beetje als het kiezen tussen 2 kwaden he? Komt het door stress dat de frequentie toeneemt? Het is zo’n ongelofelijke k* tijd en veel mensen ervaren stress. En dat komt de gezondheid niet ten goede. Ik heb er zelf tegenwoordig ook last van, stress, hartkloppingen, hoofd- en nekpijn. Bah! Knuffel voor jou en ik hoop dat je voor jezelf een goede keuze mag maken.
Geeft niet, een mens kan niet alles weten. Deze ritmestoornissen hebben niks met stress te maken gelukkig. Het is gewoon pech volgens de cardioloog.
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/binnenland/2021/12/digitale-identiteit-digital-id-privacy-nederland-persoonsgegevens/ Heeeeeeuj, daar gaan we hoor! Maar wij waren complotdenkers en idioten
Zijn gek geworden daar. Volgende week worden wrs extra maatregelen ingevoerd. Ik denk 3G in niet essentiële winkels?
Of misschien eerst alle niet-essentiële winkels helemaal dicht, zodat ze straks met liefde weer open willen met 3G of zelfs 2G. Edit: https://twitter.com/gertdeheul/status/1471918867446485000?s=21 Zal dit de toekomst worden? Een chip in je arm. Wordt al een tijdje mee geëxperimenteerd natuurlijk, maar nu wel heel handig icm covidpaspoorten. :/
Ik vermoed (hoop) dat dit momenteel nog voornamelijk satirische berichten zijn, maar grappig genoeg bedacht ik me vandaag nog dat je erop kunt wachten dat men, zoals nu eerst voor het vaccin en nu voor de booster, straks bijna zal smeken om die chips, geleid door mediamanipulatie en gemakzucht (het is zo'n gedoe steeds, met die papieren qr codes, telefoon batterij leeg/in de auto laten liggen etc). Mark my words...