Wie laat zich niet vaccineren 2.0 - deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 1 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liliane92

    Liliane92 Fanatiek lid

    7 sep 2020
    1.648
    2.633
    113
    Vrouw
    Ik heb m'n hele tuin asociaal volgehangen met kerstversiering, houtkachel aan en kerstmuziek uit de speakers.

    Heerlijk! :roflmao:
     
    Spectre vindt dit leuk.
  2. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.715
    1.529
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik schrok vandaag van de leerkracht van mijn zoon...hij gaat met de taxi naar school en die hebben een mondkapjes plicht ingevoerd voor alle kinderen in het vervoer,mijn zoon zit nog lang niet in groep 6.Gelukkig is de chauffeur er fel op tegen en mag hij zonder mondkapje mee.Zijn leerkracht echter vind dat ik mijn zoon maar gewoon een mondkapje op moet doen want hij moet er aan wennen, ik moet het maar gewoon aanleren bij hem...:cry::mad:Hij krijgt een paniekaanval van dat klereding!Nadeel is dat hij 2dagen per week met een andere taxi naar huis moet, dan moet hij wel een mondkapje op, ik denk dat ik er voor zorg dat hij iedere dag op de normale tijd naar huis ga.Op het moment heb ik zelfs twijfels of ik hem wel naar school wil laten gaan volgende week, ik zie zijn leerkracht er voor aan dat mijn zoon op school moet gaan oefenen met een mondkapje op doen...school moet veilig zijn voor hem...Wat word de volgende stap?School is al zo panisch bezig...ik denk dat ik een brief in zijn tas ga doen dat hij zonder mijn toestemming geen vaccin mag of mondkapje op...ik weet het even niet meer.
     
  3. maliro

    maliro Niet meer actief

    Mijn beste tip is om op te komen voor je zoon. Leerkracht aangeven dat er niet wordt geoefend met kapjes. Jij bent zn moeder, niet de leerkracht dus het is niet aan de leerkracht om te oordelen dat jouw kind er maar aan moet wennen.
    Mijn zoon raakt zodanig gestresst van die mondkapjes, dat hij niet meer naar school gaat.
     
    SAARC vindt dit leuk.
  4. Liliane92

    Liliane92 Fanatiek lid

    7 sep 2020
    1.648
    2.633
    113
    Vrouw
    Inderdaad een brief sturen. Desnoods vragen of hij het wil ondertekenen of even nabellen of hij de informatie binnen heeft gekregen ter bevestiging. Jij bent zijn moeder, jij bepaalt.
     
    SAARC vindt dit leuk.
  5. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Mijn hemel, wat doen ze kinderen toch aan. Echt vreselijk.
     
  6. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Zoontje van 5 vroeg mij gister om een mondkapje. Dat was goed voor hem, dan kreeg hii geen corona. :( Bah!! Rot tijd.
     
  7. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.715
    1.529
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb idd duidelijk aangegeven dat hij geen mondkapje op hoeft omdat hij nog lang niet in groep 6 zit, mijn zoon wil nu al niet meer naar de therapiegroep (na schooltijd) omdat hij dan wel een mondkapje op moet als hij in de taxi gaat en hij heeft dat zo nodig...Zijn vaste chauffeur geeft aan dat hij zonder in de taxi mag maar haar collega's denken er anders over.We gaan het zien....
     
  8. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.207
    113
    Snap er niks van, mijn uitslag is binnen, negatief :confused:

    Dus 30u flink koorts, overal pijn, verkouden, een zelftest die snel positief kleurt... Dan ben ik benieuwd naar de rest. Ik heb teveel op m'n qr gehoopt denk ik :cool:

    Overigens zijn zowel man als matroos (zondag ggd, positief) sinds gisteren smaak kwijt
     
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.000
    17.026
    113
    Vrouw
    Ja dat klopt niet hoor, alsof ze het erom doen:o:ik zou met 2 dagen nog eens gaan. Heb je nog klachten nu?
     
  10. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.207
    113
    Ongesteld... oh nee, die hoorde er niet bij.

    Licht verkouden nog en pijnlijke schouderbladen/longen. En spierpijn in onderarmen/handen.

    Wacht even de uitslag af nog van de anderen. Zou raar zijn als D nu wel positief test en thuis niet en wij thuis wel en daar niet :roflmao:
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  11. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Dat is heel vreemd, zou idd over 2 dagen nog een test doen. Die PCR testen deugen soms echt niet. Kan haast niet anders. Zelftesten zijn gevoeliger.
     
  12. Liliane92

    Liliane92 Fanatiek lid

    7 sep 2020
    1.648
    2.633
    113
    Vrouw
    Vind het zo bizar dat er nu weer gesproken wordt in de media over een vaccinatie verplichting. We zien toch allemaal dat die dingen echt geen wonderen verrichten en de werkzaamheid afneemt. Ik vraag me dan af waarom de focus niet verschuift. Dat deze vaccinaties hun werk niet optimaal doen met alle mutaties was een jaar terug ook al bekend.

    Als je nog denkt dat vaccinaties ons uit deze crisis gaan helpen heb je echt niet op zitten letten.

    Ze komen me maar halen hoor. :|
     
    SAARC vindt dit leuk.
  13. maliro

    maliro Niet meer actief

    En met die nieuwe variant, waarvoor ze de vaccins nog moeten aanpassen, is het helemaal raar. En als die nieuwe variant de overhand neemt, en de huidige vaccins beschermen niet, wat gebeurd er dan? Heeft iedereen dan de status ongevaccineerd, hoe doen ze het dan met 2g?
    Ik heb her en der al wat lijstjes voorbij zien komen met symptomen van de nieuwe variant. Symptomen die overeenkomen met bijwerkingen van vaccins. Maar ik begreep ook dat het allemaal nog onderzocht wordt dus die symptomen kunnen net zo goed nepnieuws zijn. Mocht het wel echt zijn, dan is die nieuwe variant een cover up voor vaccinfalen.

    Soms ben ik zo moedeloos dat ik denk, ram dat vaccin er maar in. Ik vind het zo lastig allemaal
     
    Liliane92, Wish05 en SAARC vinden dit leuk.
  14. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Juist! Een cover up inderdaad, want alle bijwerkingen gaan nu aan het licht komen (zoveel maanden na vaccineren). Die kunnen dan mooi samenvallen met de nieuwe variant.
    En aangezien mensen de booster gaan halen, dus nog meer bijwerkingen gaan krijgen (oversterfte gaat echt enorm hoog worden), zullen er nog meer varianten gaan komen die nog veel besmettelijker en gevaarlijker zijn.
     
    Biny en SAARC vinden dit leuk.
  15. SAARC

    SAARC Fanatiek lid

    16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Knuffel, ik zou de leraar aangeven dat jullie de ouders zijn en jullie wel bepalen wat er gebeurt, en dat zijn taak als leraar is hem de schoolse dingen te leren en hij vooral bij zijn leest moet blijven.
     
    sannever vindt dit leuk.
  16. Liliane92

    Liliane92 Fanatiek lid

    7 sep 2020
    1.648
    2.633
    113
    Vrouw
    SAARC, Nikki23 en Spectre vinden dit leuk.
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.000
    17.026
    113
    Vrouw
    Biny vindt dit leuk.
  18. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
  19. din0

    din0 Fanatiek lid

    14 aug 2011
    4.531
    1.526
    113
    Ik heb mij maar voorgenomen om mij nog niet druk te maken.
    Dat verplichte gedoe brengt alleen maar stres
    Dus zolang het niet moet.
    Wel in mijn achterhoofd wat als.
    Hopelijk gebeurt het niet.

    Hebben Julie hierover al na gedacht wat als ze het gaan verplichten.
     
  20. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.583
    6.549
    113
    Vrouw
    Dan heb ik geen andere keus… ik hoop alleen heel hard dat het na maart pas in gaat dan. Als ik bevallen ben.
     

Deel Deze Pagina