Voor de jongste is die vandaag gekomen maar ligt nog ergens ongeopend. Het eerste wat ik dacht is man man wat een verspilling van papier.
Die van de oudste (11) kreeg ik dinsdag en van de jongste (9) kwam de brief gisteren binnen, gaat dus echt op geboortejaar denk ik. Overigens heeft de oudste vandaag een knallende positieve zelftest! De teststreep kwam direct op. Morgen kan hij bij de ggd terecht, dus nu duimen voor het vinkje dat hij zo graag wil hebben. Hij is trouwens wel ziek in plaats van niet fit, 39.5 graden koorts, erge hoofdpijn en verder wat last van zijn keel en een loopneus. Net een echte griep dus. Hij heeft vandaag overdag ook veel geslapen, maar vanavond ging het al wat beter. Zelf voel ik nu ook mijn keel, geen keelpijn maar meer een wat rauw gevoel. Dus ik duim dat ik morgen ook een positieve zelftest heb. Als het gehele gezin nu even mee doet, kunnen we tenminste op vakantie zonder dan te hoeven testen (voor iets anders weiger ik mijn vinkje dan te gebruiken).
https://www.demorgen.be/tech-wetenschap/sommige-mensen-lijken-immuun-voor-covid-19-een-britse-studie-suggereert-nu-hoe-dat-komt~b94160b8/?referrer=https://lm.facebook.com/ En dan NOG de vaccinatie aanbevelen.
Goed, bedankt voor het vragen. Donderdag de officiële positieve uitslag van de GGD gekregen. Ik ben 1 dag ziekig geweest en daarna was het al snel over. Dit is de tweede keer voor mij dat ik Corona heb gehad, anderhalf jaar geleden ook al. Mijn man laat zich vandaag testen, maar hij heeft geen klachten.
Dat hoop ik ook voor je. Is dit de eerste keer dat je Corona hebt? De eerste keer had ik 5 dagen klachten.
HAha fijn! Hier wil het niet vlotten. Jongste en middelste vorige week zondag en maandag positief. Wij en de oudste blijven negatief. Helemaal klaar mee nu!
Ja, dit is onze eerste keer. Mijn zus fietste er zo doorheen. Maar ik blijf toch wel lang last houden. Maar dan nog klaag ik niet. Het valt nog steeds reuze mee
Dochter was wederom negatief woensdag nog een keer. Vind het zo verschrikkelijk rot. Zijn er trouwens nieuwe regels c en nog een (is wel positief) zijn op de groep. De rest is opgehaald. Zouden die ouders dan geroosterd (hahah 《《die is te leuk) zijn en geen last hebben van een positief kindje. Wand als wij haar zouden halen dan is ze positief dan moeten wij 5 dagen later weer dus dag 10 en dan weer testen ofzo. Heb echt geen idee heb het nog niet gehad. Ze heeft het wel naar haar zin en mogen nu elke dag even beeldbellen.
Dat is inderdaad flink balen! Mijn man stelde al voor om een snottebel van mijn zoon mee te nemen en die in zijn eigen neus te plaatsen vlak voor de ggd test, dan test je zeker weten positief.