Wie laat zich niet vaccineren 2.0 - deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 1 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Al een hele tijd niet meer in dit topic gelezen. Wou al die corona ellende even van me afzetten.

    Hier nog steeds enorm blij dat ik achter mijn standpunt ben blijven staan en me niet heb laten vaccineren. En dit zal ook altijd zo blijven.

    Ik hou mijn hart al weer vast voor komende herfst/winter. Er komen al weer steeds vaker artikelen voorbij over lockdowns etc.

    Onderstaand artikel ook; na bijna 2,5 jaar is er dus nog steeds geen strategie? Yeah right. Het niet hebben van een strategie ìs juist de strategie :|
    Ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat er nog steeds mensen zijn die alles klakkeloos aannemen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MamavanHayden, Liedx, MariekeRox en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.026
    1.647
    113
    Vrouw
    Ik denk precies hetzelfde. Ik hoop alleen dat mensen dit keer hun vrijheid niet meer laten afpakken.
     
    Liedx en Mim89 vinden dit leuk.
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Mensen gaan het weer blindelings volgen. Ongelooflijk gewoon.
     
    Nikki23 en Finca vinden dit leuk.
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Edr89, MariekeRox, Nikki23 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.619
    21.116
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Doe ik ook liever niet, mn vrijheid af laten nemen. Maar ja, als ze alles weer dicht gooien, pakken ze die toch wel af helaas.
     
  6. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Dat ze dingen dichtgooien is buiten jou om. Maar dat versta ik niet onder blindelings volgen.
     
    Edr89 en Liekje81 vinden dit leuk.
  7. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Liedx en Mim89 vinden dit leuk.
  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.781
    7.098
    113
    Vrouw
    Hij verwoord het altijd zo goed. En leuk. Al is het idd om te janken :rolleyes:
     
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.948
    16.981
    113
    Vrouw
    Het is toch ook niet meer te verkopen aan de mensen; een nieuwe lockdown. :rolleyes:

    Maak me soms best wat zorgen over alle grootse plannen van het kabinet. Nu weer dat feestje van de verplichte warmtepomp (HDJ met zijn verplichtingen, ik ga daar niet zo lekker op).
    Ik weet niet waar ik 'even' in een paar jaar tijd €25000 vandaan moet halen voor het verduurzamen van woning en vervoer.. Tenzij we op water en brood gaan leven en iedere cent gaan sparen. Dat was ik dus niet van plan :rolleyes: Leven moet leuk blijven.
     
  10. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.493
    5.157
    113
    Vrouw
    Ik vraag me echt af mijn Duitse vriendin een aangezichtsverlamming Incl lange ziekenhuisopname had gehad van een Corona besmetting. En ze werd nog verplicht om de 2de en 3de vaccinatie ook te nemen
     
  11. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Ik denk dat je bedoelt dat ze dat na vaccinatie kreeg?
    Hier ook een vriendin van een moeder hier bij school, ook verlamming in het gezicht na vaccin. Heb trouwens geen idee hoe het nu is hoor. Ik sprak toevallig vandaag de caissière (50+) van onze buurtsuper…ze zei dat ze zich voorlopig echt niet weer laat vaccineren, omdat ze ze zich sinds de vaccinaties nog nooit 1 dag de oude/fit heeft gevoeld. En dat laatste hoor ik helaas ook vaker.
    Hier komt ie er dus echt niet in. Al kreeg ik een miljoen toe.
     
    Liedx vindt dit leuk.
  12. Clairemin

    Clairemin Actief lid

    6 mrt 2022
    126
    220
    43
    Vrouw
    Het valt mij ook op hoeveel mensen dat zeggen, dat ze zich niet meer de oude voelen sinds de prikken…
    Ik weet niet wat ik moet denken van de komende tijd. Ik zou zeggen dat je bijna onder een steen leeft als je nu niet een patroon ziet van onze bewindslieden, maar ik vind het ook nog zo moeilijk te geloven waarom ze dit zouden doen. Ik heb veel redenen gehoord en toch…misschien wil ik er ook niet aan, verdrietig dat het zo moet gaan.
     
    Liedx vindt dit leuk.
  13. Liliane92

    Liliane92 Fanatiek lid

    7 sep 2020
    1.626
    2.605
    113
    Vrouw
    Hier heeft nu iemand in de omgeving, een jonge meid, myocarditis na de boostervaccinatie.
    Dat is wel even schrikken.

    Ik ben zelf ook blij dat ik bij mijn standpunt ben gebleven. Ik vind dat iedereen zelf moet kunnen bepalen of hij/zij zich laat vaccineren of niet. Zelf nu covid doorgemaakt en ik ben er niet erg ziek van geweest. Geen reden gehad dus om me te laten injecteren.
     
  14. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.023
    2.159
    113
    Ik hoop dat het allemaal meevalt, en dat er niet weer opnieuw prikdwang wordt uitgeoefend in de winter. Dat gezeur ben ik zo zat. Als er wat heerst wil ik best een beetje afstand houden en als een ander zich er fijn bij voelt wil ik ook nog wel een mondkapje op. Maar wat ik wel en niet in me laat spuiten, daar ga ik toch echt zelf over en niet de overheid, de WHO of de algemeen heersende opinie.

    Ik heb me altijd een beetje op de vlakte gehouden, niet veel mensen weten dat ik me niet heb laten vaccineren. Als iemand het me rechtstreeks vraagt, zeg ik het wel, maar ik begin er niet uit mezelf over. Geen zin in discussies en meningsverschillen.

    Vorig jaar had ik een stevig gesprek met een klant hierover, die heel erg pro-vaccinatie was en een personeelslid wilde ontslaan dat zich niet wilde laten vaccineren. Toen heb ik ook maar niet gezegd dat ik het ook niet had laten doen. Toen ik er was vertelde ze trots dat zij en haar man net die week hun booster gehad hadden. Onlangs hoorde ik dat haar man een paar weken later een zwaar myocard-infarct had gehad. Daar schrok ik wel van. Ik vraag me af of zij nu nog steeds zo graag hun ongeprikte personeel willen ontslaan.
     
  15. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.493
    5.157
    113
    Vrouw
    Ja na vaccinatie. Ze heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen na haar eerste vaccinatie. Daarna nog lang beroerd. Ze dacht toen dat ze dan kon aantonen dat ze niet goed op het vaccin reageerde en in aanmerking kon komen om zonder de 2e toch toegangsbewijs te krijgen. Bij haar in Duitsland was alles veel strenger en ze kon echt niks meer, zelfs een tijdje niet werken zonder die 2de. Die heeft ze dus onder toezicht in het ziekenhuis gekregen. Gelukkig niet weer een verlamming maar wel niet goed geworden en een nacht moeten blijven omdat allerlei bloed waarden raar begonnen te doen. En nog steeds niet de oude. Geloof echt niet dat ze dat gekregen had na een Corona besmetting. Ze sportte veel, is slank en verder gezond, eind 30.
    Ben zelf ook gevaccineerd (geen booster) en gelukkig geen bijwerkingen, maar ze zijn er echt wel!
     

Deel Deze Pagina