Wie laat zich niet vaccineren club 2.0

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Bloempjelief, 8 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.339
    1.821
    113
    Vrouw
    Ik denk dat gratis testen er hier ook uit gaat..

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.724
    113
    Vrouw
    Echt wat een vies vuil mannetje is die de Jonge bahbah.

Bijgevoegde bestanden:

Wish05 en SAARC vinden dit leuk.
  3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    4E00E8AF-C43F-4E55-A6C9-A3DDFB982E89.jpeg

Ik vind dit eigenlijk wel een hele heftige uitspraak. Alsof een ongevaccineerde serieus terminale patienten aflikt met ebola ofzo.

Wish05, Spectre en SAARC vinden dit leuk.
  4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Klinkt in mijn oren als -> verplichte vaccinatie voor de zorg. Triest zaak weer dit.

Liliane92 en SAARC vinden dit leuk.
  5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Hier in de omgeving ook al een aantal restaurants die via social media hebben aangegeven niet te controleren op de coronapas :)

Paardenbloem vindt dit leuk.
  6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ja, want volgens mij kan je ook via telegram bellen.

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    IMG_20210914_213452_285.jpg

SAARC en Spectre vinden dit leuk.
  8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.278
    8.724
    113
    Vrouw
    En dan is er ook nog het feit dat een gevaccineerde net zo goed corona kan hebben en het net zo goed door kan geven. Dus wie geven er nou meer risico? De ongevaccineerde die zich voor alles moet laten testen en dan dus zeker weet dat ie geen corona heeft of de gevaccineerde die overal zo door kan lopen zonder zich te laten testen en dus ongemerkt corona kan hebben en zo mensen besmet.

11131618, Dress, Nellie4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Pfff ik ben dus een niet-gevaccineerde zorgmedewerker..
    Ik ervaar nu best wat spanning, want ik wil mij niet laten vaccineren!

10. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Lastig hoor, lijkt me echt een heel naar gevoel!
    Heb je een beetje een redelijke werkgever?

11. Paardenbloem

En die opmerking aan het einde is ook wel weer typisch; Als de wet Hugo niet bevalt, geeft hij er een draai aan waardoor hij het toch door kan zetten..
    Ik vraag me soms wel eens af of we wel door hebben hoe creepy dit eigenlijk is en hoe ver dit nog zal gaan.. En omdat het heel langzaamaan allemaal doorgeduwd wordt, vindt het gros het allemaal maar normaal..

Anouk2005, SAARC, 11131618 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Paardenbloem

Ongelofelijk wat manipulatief weer. Dat hij ook gewoon zonder schaamte meedoet aan het zaaien van verdeeldheid.
    Ik kots echt van die hele regering die maar door blijft gaan met levensgrote beslissingen nemen terwijl ze al ontzettend lang demissionair zijn. Lekker aan de touwtjes trekken bevalt ze gewoon heel goed. Sorry maar ik kan het niet anders zien dan een stelletje machtswellustelingen. En dan met name Rutte en De Jonge.
    Zo, dat was mijn frustratie voor vandaag..:o:

Mim89, SAARC en einad vinden dit leuk.
  13. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Ik vind dit echt heel beangstigend worden allemaal...

Ik blijf erbij dat ik dat gif niet in m'n lichaam wil, maar we worden wel heel erg onder druk gezet nu allemaal....maar ik wil mn rug echt recht blijven houden en blijven weigeren.

Weet iemand of je ook een papieren hetstelbewijs kan laten zien ipv een qr code? Ik vertrouw die corona check app niet, dus wil m niet downloaden. Maar ik heb dit weekend een kindervoorstelling waar mijn kleintje al zolang naar uitkijkt, en nu blijkt dat ze daar een coronagoegangsbewijs vragen en ik me dus moet laten testen. Ik heb dit jaar toevallig al corona gehad dus ik wil zo een bewijs vragen bij de dokter.
    Maar ik heb al langere tijd zo een naar gevoel dat dit allemaal niet eens draait om die vaccinaties maar om die qr-codes. We moeten gewoon allemaal controleerbaar zijn en dat kan via zo een app.

Dus weet iemand misschien hoe je het herstelbewijs kunt krijgen ZONDER die app?

14. Paardenbloem

Volgens mij moet dat kunnen via de GGD.. Ik was er voor onze vakantie mee bezig (ook herstelbewijzen) en ik dacht dat ik toen ook een optie zag staan om het bewijs te printen. Maar hoe en waar precies weet ik even niet meer.. Ik heb uiteindelijk wel de app gedownload.

15. Tot gisteren wel... maar ik ben bang dat ze onder druk toch anders gaan reageren.

16. Paardenbloem

Echt lastig.. Ik zou in ieder geval nooit overstag gaan omdat mijn werkgever dat wil, alleen als ik er zelf achter zou staan. Maar als je van het salaris afhankelijk bent, is dat natuurlijk wel makkelijker gezegd dan gedaan..

17. Het scheelt wel dat ik niet allen, niet gevaccineerd ben.. ik ben nu herstellende van een depressie en een angststoornis maar voel me nu zo 10 stappen terug gegooid. Kl*te regering!

18. Paardenbloem

Oh bah dan kan je deze stress er niet bij hebben nee..

einad vindt dit leuk.
  19. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Even een digiknuffel voor jou!

einad vindt dit leuk.
  20. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Het enige waar in wel positief over ben is dat steeds meer mensen zich uitspreken tegen de maatregelen en de loze beloftes. Ook gevaccineerden die eerst vonden dat het logisch zou zijn dat je minder vrijheden zou mogen hebben als ongevaccineerde.

Mim89, Spectre en Nellie4 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina