Echt WTF. Denk dat nog vele landen zullen volgen. En vorig jaar kon alles zonder testen of wat dan ook nu zijn de kwetsbaren die het willen gevaccineerd en gaan ze met zo'n certificaat werken.
Laten we het inderdaad maar hopen want dit is geen fijne wereld waar ik mijn kinderen in wil laten opgroeien. Nog even en je kind mag enkel met een vaccinatie naar school.
Ben benieuwd of de oudste nog gevraagd gaat worden om te testen/vaccinatiebewijs als ie op scouting kamp gaat over een paar weken
Zou dat alleen gelden voor zitten binnen in een restaurant of ook buiten op het terras van het restaurant?
Ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat er nog steeds mensen zijn die klakkeloos alles geloven wat er door de overheid en media wordt verteld
Ik zou daar niet aan meewerken. Ben 1x getest vorig jaar, was toen 30 weken zwanger en snip verkouden, maar wilde wel gewoon m'n controles natuurlijk, dus dan maar een test. Voor niet noodzakelijke dingen zou ik het niet doen.
Nee ik probeer zo min mogelijk mee te werken aan heel die test/vaccinatie samenleving. Heb in Mei alleen een keer een sneltest gedaan ivm Moederdag en mijn moeder die astma heeft. Achteraf dacht ik: waarom eigenlijk? Voor heel dit corona gedoe bleef ik ook uit de buurt als ik goed verkouden was of de griep had.
Mijn jongste dochter is een aantal weken terug op kamp geweest en alleen de leiding hoefde zich te testen en het enige advies was om bij verkoudheid wel een test te laten doen. We zijn nu natuurlijk weer een aantal weken verder en misschien kunnen ze er naar vragen. Ik vraag me ineens af hoe dit dan straks zal moeten met sporten? Iedere training en wedstrijd een test laten doen? Het is bijna lachwekkend als ik het zo neerzet maar heel eerlijk is het alleen maar om te janken.
Maar dames, adem in en adem uit. Ik hoop dat het hier niet zo ver gaat komen. Wel een sterk vermoeden dat de corona check app voor reizen en festivals nog wel een blijvertje is. Maar zodra ze dit hier willen invoeren in het dagelijkse leven, hoop ik dat er flink opstand komt
Ja daar heb ik 14 jaar gewoond en mijn partner is Engels. De politiek daar kennende zou ik er niet al te veel vertrouwen in hebben dat dit zo blijft hoor. Is ook weer gewoon zo'n fijn mentaal trucje...